שוקולד והתחלות חדשות – פותחים את השנה עם טעם טוב בפה

שוקולד והתחלות חדשות – פותחים את השנה עם טעם טוב בפה

ראש השנה מתקרב ומביא עמו תקוות להתחלה חדשה. על מנת לפתוח את השנה הכי טוב שאפשר, פנקו את האנשים שחשובים לכם בשוקולדים איכותיים באווירת החג

(תוכן מקודם)

בשיתוף רוי שוקולד

ראש השנה הוא לא רק חג של התחלות חדשות, אלא גם הזדמנות נפלאה להעניק אהבה ולהוקיר תודה לאנשים שאנחנו אוהבים. דבש הוא אמנם הביטוי הכי קלאסי לאיחולי שנה מתוקה, אבל יש דרך מצוינת אחרת להתחיל את השנה עם טעם מתוק בפה: באמצעות שוקולדים מעולים ומפנקים, שישמחו את כל מי שחשוב לכם.

שוקולדים הם בחירה המושלמת למתנת ראש השנה, ולא משנה את מי אתם רוצים לפנק – העובדים שלכם, השותפים העסקיים שלכם, בני המשפחה, המורה של הילדה, השכנים או הלקוחות.

מתנה מתוקה לשנה מתוקה

כאשר אנחנו מחפשים מתנה לחג לאנשים הקרובים לנו, חשוב לנו לבחור מתנה מיוחדת ואישית, מושקעת ומחממת לב, ורצוי גם כזו שבטוח ישתמשו בה. מארז מתנה לראש השנה שמלא בשוקולדים איכותיים נותן מענה לכל הדרישות הללו.

שוקולד לראש השנה
מתנה מתוקה לראש השנה. צילום: רוי שוקולד
שוקולד ויין – מארז של רוי שוקולד לראש השנה. צילום: רוי שוקולד

מארזי ראש השנה של רוי שוקולד מביאים עמם את אווירת החג בצורה מתוקה במיוחד. חלות דבש עשויות שוקולד, פרלינים עם הדפסי "שנה טובה" ועוד מגוון אדיר של טעמים מעולים – מקופלות בעבודת יד בשוקולד לבן או שוקולד חלב, מקרונים בשלל טעמים, פרלינים במילויים מעולים כמו פיסטוק או גנאש אספרסו, טראפלס ועוד ועוד. ואם תרצו להוסיף עוד מעט אהבה, תוכלו לצרף למארז גם בקבוק יין או צנצנת דבש, להשלמת חוויית החג.

קניית מתנות לחג עשויות להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר אנחנו צריכים לקנות מספר גדול של מתנות. באתר רוי שוקולד תוכלו לבחור בקלות מבין מגוון מארזי חג בגדלים, במחירים ובהרכבים שונים, ואפילו להוסיף לכל אחד מהם מסר אישי משלכם שיוטבע על גבי שוקולד, ולבסוף – לשלוח את המתנות ישר לביתם של יקיריכם. קל, נוח והכי מתוק שיש.

שנה מתוקה – גם בעסקים

ראש השנה הוא לא רק הזדמנות להעניק מתנות, אלא גם לחגוג וליהנות יחד. ארגונים וחברות רבים נוהגים לערוך בראש השנה הרמת כוסית חגיגית לעובדים, וגם לכך יש מענה שוקולדי ומתוק במיוחד.

מארז שוקולד לראש השנה של רוי שוקולד
מארז שנה טובה. צילום: רוי שוקולד

כדי לפתוח את השנה עם טעם הכי טוב בפה, העובדים שלכם ייהנו משולחנות עמוסים בשוקולדים מפנקים במגוון צורות וטעמים, בעוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות ומדהימות בטעמן, במשטחי שוקולד ענקיים לשבירה עצמית בפטיש ובאזמל ובעוד המון פינוקים שאי אפשר לעמוד בפניהם. את האירוע תוכלו לארגן בדיוק לפי הצרכים של הארגון שלכם, בתקציב המתאים לכם ובהתאמה מלאה להרכב העובדים שלכם.

ואם כל זה לא מספיק, תוכלו לפנק את העובדים שלכם, וגם לקוחות ושותפים עסקיים, במתנה אישית ומיוחדת – שוקולד ממותג בלוגו של החברה, עם כיתובים מיוחדים פרי עטכם או באריזה שהיא כולה בצבעי המותג שלכם. כך תיצרו מתנה מיוחדת ויוצאת דופן, שלא רק תהיה טעימה, אלא אף תעלה חיוך משועשע על פני הטועמים. הטעמים המעולים, יחד עם המיתוג המקורי והייחודי שלכם, יבטיחו יצירת רושם מצוין על כל מי שיקבל את המתנה.

ראש השנה המתקרב מביא עמו רוחות של התחלה חדשה ותקווה. שוקולד הוא לא רק מתנה מושלמת לחג, אלא גם תוספת מושלמת לאירוע הרמת כוסית, כך שכל סביבתכם תתחיל את השנה עם טעם טוב בפה.

שנה טובה!

1
נגישות