מחיר למשתכן, גרסת הפרימיום: שני פנטהאוזים בישראל

מחיר למשתכן, גרסת הפרימיום: שני פנטהאוזים בישראל

כדי להציע לרכוש את הנכסים, האחד במלון ריץ קרלטון בהרצליה, והשני ברמת אביב ג', תצטרכו לשלם דמי השתתפות במכרז של 100 אלף שקל. עוד במכירה: דירת נופש באיים הקריביים ואחוזה בארה"ב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא כולם מסתערים על מחיר למשתכן, יש גם מי שמסתער על מכירה פומבית של נכסי נדל"ן יוקרתיים – שניים מהם ממש כאן בארצנו הקטנטונת, במלון ריץ קרלטון בהרצליה וברמת אביב ג' בתל אביב. אז אם אתם בעניין של מכירות פומביות ויש לכם כמה עשרות מיליוני שקלים פנויים, כדאי שתפנו את יום שלישי הבא, 12:00 שעון ניו יורק.

שני הנכסים יוצעו למכירה פומבית באתר אתר Concierge Auctions הבינלאומי, המתמחה במכירות פומביות של נכסי נדל"ן אולטרה יוקרתיים בעשרות מיליוני שקלים. הראשון הוא דירת פנטהאוז בריץ קרלטון בהרצליה, במחיר התחלתי של 10 מיליון שקל, והשני הוא דירת פנטהאוז בקומה 15 במרכז רמת אביב ג', במחיר התחלתי של 15 מיליון שקל. דמי ההשתתפות במכירה – 100 אלף דולר.

לצורך איתור הנכסים שהו בארץ נציגי האתר וסיירו במשך מספר שבועות בין עשרות נכסים שהוצגו ע"י סות'ביס ישראל נדל"ן בינלאומי. השניים שנבחרו הם בעלי פוטנציאל המכירה הגבוה ביותר, והם תועדו בצילום מקצועי על מנת שהרוכשים הפוטנציאליים בעולם יוכלו להתרשם מהם.

הפנטהאוז בריץ קרלטון משתרע על פני 110 מ"ר ויש לו מרפסת בגודל 41 מטרים, שני חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה, מטבח מאובזר וסלון הכולל חבילת ריהוט. הבעלים החדש ייהנה מגישה לשירותי חמשת הכוכבים של מלון ריץ' קרלטון, הכוללים חדרי אוכל, ברכת גג, ספא, מרכז כושר, שירותי קונסיירז' וחניה.

נכס למכירה פומבית בריץ קרלטון הרצליה צילום קונסיירז אוקשיין 3

הפנטהאוז בריץ קרלטון: מגיע עם הריהוט. צילום: Concierge Auctions

הפנטהאוז ברמת אביב ג' ממוקם ברחוב שלמה מור יוסף ומשתרע על פני קומה שלמה בשטח של 230 מ"ר. הוא כולל מרפסת בגודל 270 מטר, חמישה חדרי שינה ושלושה חדרי אמבטיה בקומה ה- 15 בבניין מפואר.

פנטהאוז ברמת אביב ג. צילום קונסיירז אוקשיין 3

הפנטהאוז ברמת אביב ג': חמישה חדרי שינה. צילום: Concierge Auctions

מייקל רוסו, מנכ"לConcierge Auctions, מצפה ששני הנכסים יזכו להצעות רבות. לדבריו, הם למדו את שוק נדל"ן היוקרה בישראל באמצעות נציגות סות'ביס נדל"ן בישראל וגילו פוטנציאל אדיר מנקודת מבטם של בעלי הון ומשקיעים מהעולם.

זו הפעם הראשונה שבה מוצעים נכסי נדל"ן יוקרתיים מישראל, כשהם נמצאים בחברה יוקרתית למדי – אחוזות ברחבי אנגליה, וילות כפריות בצרפת ובאיטליה, חוות ופנטהאוזים במגדלי יוקרה ברחבי ארה"ב.

לדברי איזדורה פרידמן, בעלת סות'ביס נדל"ן ישראל השותפה במכירה, ההכרה הרשמית שישראל מקבלת בתחום נדל"ן הפרימיום בישראל תפתח צוהר לישראלים המעוניינים לחשוף את הנכסים שלהם בפני מאות אלפי אנשים, להשלים את תהליך המכירה בזמן המהיר ביותר ולקבל את המחיר הגבוה היותר בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות כיום.

מדובר במכירה הפומבית הגדולה ביותר של החברה, מאז היווסדה לפני 8 שנים. יוצעו בה 20 נכסים למכירה בשווי כולל של כ- 100 מיליון דולר. הנכס המוצע במחיר ההתחלתי הגבוה ביותר הוא חווה בסנטה ברברה, ארה"ב שעומד כעת על 110 מיליון שקל. בשטח ניתן לבנות אחוזה על  פני שטח של 2 דונם שתהיה מוקפת בשמורה חקלאית רחבת היקף. עוד כולל הנכס נחלים, שטחי מרעה, חווה חקלאית לגידולים אורגניים וחוות סוסים.

מי שמעדיף נכס באזור אקזוטי יותר יוכל להתמודד על רכישת דירת נופש באיים הקריביים המשתרעת על פני 10 דונם, שמחירה ההתחלתי הוא 53 מיליון שקל. הבעלים ייהנה מנוף לאוקיינוס האטלנטי, תקרות גבוהות ורצפת שיש איטלקי בעבודת יד, חמישה חדרי שינה, חמישה חדרי שירותים, חדרי הלבשה סוויטת הורים מפוארת, מטבח שף שערוך לבשל לסעודות וקוקטיילים, חוף פרטי צמוד, חדר כושר, ובריכת שחיה – אם זה לא מספיק, הבית מכוסה בתאורת לד מיוחדת שנדלקת עם רדת החשכה.

מי המושכים בחוטים?

סותב'יס נדל"ן ישראל, הינה הנציגה הישראלית של Sotheby's International Realty – זרוע הנדל"ן של בית המכירות הבינלאומי סותבי'ס, אשר נכנס לתחום תיווך דירות היוקרה בשנת 2004 ומונה כיום כ-860 נציגויות ברחבי העולם. הבעלים של סותב'יס נדל"ן ישראל הם איזדורה פרידמן, תומר פרידמן ואורנה גוטשלק, שבבעלותם גם נציגות נוספת של החברה בלוס אנג'לס. החברה משווקת בישראל עשרות נכסים נדירים מקומפלקסים חדשים ומודרניים, פנטהאוזים ועד בתים ובניינים בעלי ערך היסטורי וסנטימנטלי.

Concierge Auctions היא כיום השחקן הדומיננטי ביותר בענף המכרזים והמכירות פומביות של נכסי יוקרה, לחברה 27 נציגויות ברחבי העולם. מאז הקמתה בשנת 2008, מכרה החברה בהצלחה נכסי יוקרה בסכום כולל של 725 מיליון דולר.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות