שעון חכם גרמין Garmin Forerunner 945

שעון חכם גרמין Garmin Forerunner 945

לא כל יום אפשר למצוא שעון פיטביט בהנחה של מאות שקלים – אבל גולשי פואנטה נהנים לזמן מוגבל מהנחה של 400 ש"ח!

שעון חכם גרמין Garmin Forerunner 945
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא משנה איזו פעילות גופנית אתם עושים – ואפילו אם אתם לא עושים ספורט בכלל, אתם חייבים שעון חכם שימדוד את הדופק, את הצעדים ואפילו את איכות השינה שלכם. יש כל מיני שעונים בכל מיני דרגות מחיר, לאוכלוסיות שונות: למשל שעון חכם לילדים. אבל אם אתם ספורטאים שמחפשים מדידה איכותית ומדויקת, ובמיוחד אם אתם טריאתלטים ומקצוענים, שעון גרמין הוא השעון בשבילכם.

שעון חכם גרמין Garmin Forerunner 945 – מחיר מעולה

כאמור, אם יש שעון חכם שהוא הימור בטוח, הרי זה גרמין – שמספק תמיכה בעברית. למעשה, אם יש לכם גרמין, תוכלו אפילו לשלם בשעון החכם שלכם באמצעות שירות גרמין PAY.

כעת אפשר לרכוש שעון חכם גרמין דגם Garmin Forerunner 945 במחיר מצוין – וליהנות מכל היתרונות שהשעון מציע, כולל האפשרות לשלם בנייד (רלבנטי עבור מחזיקי רוב כרטיסי האשראי).

שעון המולטי ספורט Forerunner® 945 מבית Garmin מסנכרן מוזיקה משירותי סטרימינג נבחרים, להאזנה ישירות מהאפליקציה לשעון ללא צורך בטלפון סלולרי.

הוא כולל מאפיינים פיזיולוגיים מתקדמים ביותר, כמו איזון עומס אימונים ורבים אחרים. הוא מציג מדדי ביצוע המותאמים לחום ולגובה, כולל מצב ההסתגלות לשני המדדים. מבצע מעקב גם על זמן התאוששות, השפעת אימון אירובי ואנאירובי ועוד.

יש לו מפות TOPO צבעוניות מובנות. לאן שלא תלכו, מאפייני הבטיחות והמעקב המובנים – כמו זיהוי התקרית (במהלך פעילויות נבחרות) והסיוע – יאפשרו לך לשלוח בקלות את מיקומכם בזמן אמת לאנשי קשר בזמן חירום.

עד שבועיים במצב שעון חכם, עד 36 שעות במצב GPS ללא מוסיקה ועד 60 שעות במצב Ultratrac.

 

שעון חכם לילדים מומלץ

1
נגישות