פרגולות אלומיניום מעוצבות - פואנטה

פרגולות אלומיניום מעוצבות

פרגולה היא כבר מזמן לא מה שחשבתם. הטכנולוגיות החדשות בענף פרגולות האלומיניום מאפשרות גמישות אינסופית בעיצוב צורת הפרגולה, בחירת הצבע ואפילו הטקסטורה שלה

פרגולות אלומיניום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תמיד חלמתם לבנות לעצמכם פרגולה בבית, אך חששתם ממראה אחיד ומשעמם שיש בכל המרפסות שאתם מכירים? כנראה שעוד לא נתקלתם בעיצובים החדשים של הפרגולות השוטפים את הארץ בשנים האחרונות. ולא, לא מדובר בעיצוב אחיד שבא "רק" להחליף את זה הישן, אלא בעולם חדש וצבעוני של אפשרויות, המבטא יותר מתמיד אמירה אישית וסגנון שלמעשה אינו דומה באף בית למשנהו – כל זאת בזכות הגמישות האינסופית שבעיצוב הצורה, הצבעים, ואפילו דימוי הטקסטורות של גימור הפרגולה, כך שכל בית יכול לשאוב השראה מעולם שונה לחלוטין, ואף פרגולה לא תהיה דומה לקודמתה.

איך גורמים לכל הקסם הזה לקרות? במילה אחת: אלומיניום. כן, פרגולות אלומיניום מעוצבות הן כבר מזמן לא מה שחשבתם.



איך אפשר ליצור (כמעט) הכול מחומר אחד בלבד?

למי שאינו בקי בתחום, פרגולות אלומיניום מעוצבות אולי עשויות להישמע בתחילה כמו "עוד מאותו הדבר" – מתכת "משעממת" שאפשרויות העבודה בה מוגבלות; אך האמת היא שבשנים האחרונות הורחב השימוש שלה לעוד שלל עיצובים מרהיבים, עד שאי אפשר להאמין כי כולם אכן משתייכים לאותה קבוצת חומרי גלם.

בין היתר, ניתן להקים פרגולה מאלומיניום דמויית עץ אשר מקנה לפרגולה את החמימות של העץ עם יתרונות התחזוקה של האלומיניום, וכמובן גם לצבוע את הפרגולה בגוונים שאינם מסגירים כי מדובר בחומר מטאלי, וכך להפוך את כל החלל לבעל מראה טבעי ואפילו כפרי למשל, אך בד בבד ליהנות מכל היתרונות של פרגולה עמידה ואיכותית, שאינה דורשת תחזוקה כמעט, אם לא בכלל.

האם אי פעם דמיינתם את הפרגולה שלכם בצורה לא שגרתית?

חשבתם שהתקנת פרגולות אלומיניום מעוצבות חייבת להיעשות בצורת קורות שטוחות, או לכל היותר כיפה חצי מעוגלת? חשבו שוב, כי האמת היא שאין גבול לאפשרויות, וכמעט כל רעיון מטורף שתעלו בפני הקבלן או האדריכל יתברר כאפשרי: כיפה גיאודזית, גלים בגדלים שונים, גזיבו משולש, חיפוי בצורת רעפי מניפה וכל צורה שהיא, גם אם מורכבת ומסועפת – הכול אפשרי בזכות תוכנות הנדסיות מתקדמות הקיימות כיום בשוק, ובזכות איכות ההדמיות שרק הולכת ומשתבחת עוד ועוד עם השנים – ועוד לא התחלנו לדבר על מדפסות תלת ממדיות.



פרגולות בכל צבעי הקשת

מי אמר שחייבים לבחור בצבע אחד לפרגולה, או אפילו בצבע אחד לכל דופן או קורה שלה? צבעים ייעודיים למתכות כבר מזמן אינם רק כחול, אדום וירוק, אלא קשת רחבה ונפלאה של גוונים וסגנונות מרהיבים. ולבחור מתוך מניפת צבעים עשירה – הכל נתון לבחירתכם וללא הגבלה.

תוכלו כמובן להתאים את הצבעים לעיצוב שקיים בפנים חלל הבית, להתאימו לסביבה החיצונית שבה הוא נמצא, או לכל סגנון והשראה אחרת שתרצו להחיל במרפסת או בגינה שלכם.

המרפסת שלכם יכולה להיות חצר המשחקים של דמיונכם!

היום יותר מתמיד, התנאים הפיזיים והפונקציונליים של חלל הבית החיצוני אינם מהווים מכשול עיצובי, אלא להפך – הם משלימים אותו ובכך למעשה "מיישרים קו" עם התפישה הרווחת בנוגע לאלמנטים וכלים יומיומיים שבתוך הבית, בהם כל "מכשול" פונקציונלי הפך כבר מזמן לאתגר עיצובי שרק שיבח את מראה החלל כולו והפך אותו ליפה וייחודי עוד יותר.

אם עד לא מזמן רק מי שהייתה ברשותו גינה פרטית יכל להרשות לעצמו עיצוב מוקפד ובחירת צבעים וריהוט תואמים באופן מושלם, הרי שכיום בזכות הפשטות הטכנולוגית והעלויות הנמוכות כל אדם שברשותו מרפסת, גם אם קטנה, יכול לבנות פרגולות אלומיניום מעוצבות להפליא, ולראות בהן הזדמנות ללכת רחוק יותר ויותר עם הדמיון – עד להקמת פיסת גן עדן קטנה בבית מבלי להתפשר על שום פרט.

רוצים ללמוד עוד? היכנסו לאתר שלנו.



תגובות: 0

נגישות