ישי קמחי: 3 דברים שלא ידעתם על טיפול בתא לחץ

ישי קמחי, מנכ"ל "הרופא שלי": 3 דברים שלא ידעתם על טיפול בתא לחץ

טיפול בתא לחץ יכול להועיל במגוון מקרים. יש לא מעט אנשים שממתינים זמן רב לקבלת טיפול, אך אפשר גם להימנע מהמתנה ממושכת. אז מה כדאי לדעת?

תא לחץ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

רבים מדברים היום על טיפול בתא לחץ בתור אחד מהטיפולים היעילים ביותר שהם עברו בחיים. אותם אנשים מגיעים מקצוות שונים באוכלוסייה – אנשים בגילאי ה-60-70 לצד אנשים בגילאי ה-30-40, נשים לצד גברים, אנשים בריאים לעומת אנשים עם רקע רפואי מגוון ועוד.

לסוג הטיפול הזה, אשר במהלכו המטופל מוכנס לתא שבו הוא נושם במשך זמן מוגבל חמצן נקי דרך מסיכה ייעודית, יש הרבה יתרונות בריאותיים. משתמשים בו עבור מטופלים שסובלים מבעיות שונות ולעתים גם לצרכים לא רפואיים, ולכן התורים אליו תפוסים למשך תקופה ארוכה מאוד.

אם גם אתם הייתם שמחים להעניק לעצמכם סדרת טיפולים בתא לחץ, ישי קמחי, מנכ"ל "הרופא שלי", מציג 3 דברים שאולי לא ידעתם וכדאי שתדעו.

טיפול בתא לחץ – מעולה לריפוי של פציעות ספורט

הטיפול מתאים לספורטאים מכל הענפים – כדורגל, כדוריד, כדורעף, מתאמנים בחדרי הכושר, על מסלולי הנינג'ה השונים, קרוספיט ורצים. המשותף לכל הספורטאים הללו הוא שהם עלולים, בתנועה לא נכונה אחת, לגרום לעצמם לפציעת ספורט חריפה וכואבת.

הטיפול הזה מתאים לפציעות ספורט. המטופלים בתא נושמים חמצן נקי באמצעות מסיכה אישית. כאשר החמצן מסופק בריכוז גבוה, הוא מביא לזירוז חילוף החומרים בתאי הגוף, חידוש רקמות ויצירת תאים חדשים, כך שהוא מזרז את ההחלמה מפציעות ספורט אקוטיות ופגיעות אורתופדיות.

מחפשים להצעיר את עור הפנים? טיפול בתא לחץ הוא בדיוק בשבילכם

דבר נוסף שאולי לא ידעתם על טיפול בתא לחץ הוא היעילות שלו בהצערת עור הפנים שלכם. ככל שאתם הולכים ומתבגרים, כך העור שלכם הולך והופך למבוגר יותר – הוא מתקמט, הוא אינו מחדש את התאים שבו, ובהתאם אתם מקבלים מראה נפול ומקומט.

הטיפול יכול לעשות הבדל משמעותי בכל מה שקשור באנטי אייג'ינג. הטיפול גורם לחידוש תאי העור, ומעניק ברק, זוהר ומתיחה לעור הפנים.

לא צריך להמתין במשך חודשים

הדבר האחרון שהכי חשוב שתדעו על טיפול בתא לחץ, הוא שאתם לא מוכרחים לחכות לו במשך כל כך הרבה זמן. אם עד היום התרגלתם לשמוע תשובות כמו "תחזרו אלינו בעוד כמה חודשים", הרי שעם חברת MyDoctor תוכלו לקבל תשובות אחרות לחלוטין.

חברת MyDoctor מציעה טיפולים בתא לחץ תוך זמן המתנה קצר, במחירים הוגנים ועם שירות אדיב. ניתן ליצור קשר עם החברה באתר או במספר הטלפון 072-397-2-398.

1
נגישות