עיצוב משרד, כיום כבר כולם יודעים כמה זה חשוב

עיצוב משרד, כיום כבר כולם יודעים כמה זה חשוב

עיצוב משרד בעידן הנוכחי צריך לשלב בין נראות ומיתוג ברוח החברה, לבין הצרכים הפרקטיים של עבודה ואפילו שמירת מרחק. איך עושים את זה?

עיצוב משרד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל חברה מצליחה שמכבדת את עצמה מודעת לחשיבות שיש לעיצוב חללי המשרדים של העסק. עיצוב המשרד הוא הרבה מעבר להחלטה היכן למקם את השולחנות והכיסאות. העיצוב משפיע על מוחם ועל ליבם של אנשים – בין אם הם עובדים במקום, בין אם הם לקוחות ובין אם הם אורחים. העיצוב משפיע על ההחלטות שהעובדים מקבלים, על מצב הרוח שלהם ועל האנרגיה במקום העבודה – כמו גם על האופן שבו נתפס העסק בעיני אורחים שמגיעים אליו. משרד יכול להיות אפרורי ומדכא, ומאידך עיצוב משרד נכון יכול להפוך אותו למקום נהדר לעבוד בו. באופן עקיף, עיצוב החלל משפיע על עיצוב החשיבה שלנו – החל מההחלטה שלנו איפה נשב לאכול ועד היכן לקיים ישיבות.

עיצוב משרד ויתרונותיו

  • עיצוב המשרד ממשיך את קו מיתוג החברה ומקיים אתו דיאלוג
  • עיצוב נכון משדר איכות ואמינות
  • עיצוב נכון תואם לצורכי החברה
  • עיצוב נכון משפיע על הרגשת העובד ועל תחושות האנשים הנכנסים למשרד
  • עיצוב נכון ישרה אוירה טובה בחלל המעוצב

כמו בכל ענף, גם בענף של עיצוב המשרדים אפשר למצוא חברות עיצוב לחללים תעשייתיים באינטרנט. בחברות אלו עובדים מעצבים מן השורה הראשונה מבחינת יכולת מעוף חוכמה ויצירתיות. באתרים מוצגות שלל עבודות העיצוב והם מציעים חוויית גלישה טובה ומהנה. הרעיונות ותפיסות העולם באות לידי ביטוי במגוון רחב של עיצובים, המביאים ניחוחות אקסקלוסיביים חדשניים ואמירה חזותית עיצובית מעניינת ומלאת שיק.

תקופת הקורונה היוותה אתגר לעולם העיצוב, אבל יש מעצבים שהצליחו לייצר פתרונות מדהימים לשמירה על עובדים במרחבים השונים, פתרונות בעלי מעוף, חדשנות ועיצוב מוקפד וחדשני אשר תרם למקום בהווה ויתרמו לו גם בעתיד.

מדובר למשל בפתרונות למחיצות, בפתרונות של קשר בין אנשים למרות הריחוק ופתרונות המתאימים לימי הקורונה ולימים רגילים.

עיצוב ותכנון נכון משפיע  בעקיפין גם על רווחיות העסק – הוא משפיע על הלקוחות, הוא משפיע על שותפים אופציונליים, עוזר בסגירת עסקאות ונותן יתרון אל מול המתחרים. חלל מעוצב נכון משפיע על בחירותיהם שמקבלים עובדים או לקוחות שאיתם אנו בקשר, כך שהוא תורם לרווחיות אפילו מבלי שנרגיש בכך.

כפי שחברות מבינות את הצורך במיתוג, שיווק ופרסום מוצריהן ומוכנות להשקיע מהונן ומרצם לנושא, כך גם עיצוב ומיתוג משרדי החברה חשוב מאד להצלחת ונראות העסק בעין ציבור הלקוחות, השותפים והעובדים. וכפי שמפרסמים את המוצרים מבחוץ, מפרסמים את מקום העסק מבפנים על ידי מיתוג ועטיפת העיצוב.

כאשר באים לעצב את חלל המשרדים, כדאי להקשיב לעצה של מעצב או מעצבת מקצועיים בתחום, הם יספקו את העצות הכי טובות ויביאו רעיונות חדשים וחכמים. ניתן לעצב את כל חללי המשרדים באופן כמעט זהה וישנה אופציה לעצב כל משרד באופן שונה שיתאים לצרכים השונים של הייעוד שלו ובכל זאת לשמור על קו עיצובי המשותף לכל החללים ומהווה אמירה קונספטואלית של העסק והמקום.

לסיכום, עיצוב משרד נתפס כיום כדבר הכרחי לחברות ולעסקים. ברור שצריך להשקיע בעיצוב איכותי חדשני ומיוחד. על מנת לשוות לחברה את הנראות הנדרשת להעברת המסר העסקי, האידיאולוגי והאסתטי של העסק.

נגישות