חדש מנינג'ה: סירים, מחבתות וסכינים - עם חידושים אופייניים ל-NINJA

חדש מנינג'ה: סירים, מחבתות וסכינים – עם חידושים אופייניים ל-NINJA

לא רק מוצרי חשמל – עכשיו יש גם סירים של נינג'ה, מחבתות ואפילו סכינים. וכמו תמיד ב-NINJA, חשבו על הפרטים הקטנים. המחיר בהתאם

סירים נינג'ה - מחבת מסדרת Ninja possible
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

‏כאשר מותג כמו נינג׳ה נכנס לקטגוריה בנאלית כמו סירים, מחבתות או סכינים, אנחנו מצפים ממנו להביא ערך מוסף. NINJA ידוע כמותג חדשני, ואחד העקרונות שלו הוא שמוצר אחד יהיה רב שימושי. האם סיר יכול להיות רב שימושי? אלה שאלות שמן הסתם עולות בהקשר של סירי נינג'ה או של מחבתות NINJA, והתשובה היא שכן. אפשר לזהות בסירים ובמחבתות את הטאץ' האופייני למותג האמריקאי, שכזכור פרץ לחיינו עם הבלנדר הייחודי שלו לפני כמה שנים. גם בסט הסכינים נינג'ה הצליחה לייצר ערך מוסף.

מחבתות / סירים נינג'ה

החברה מציעה שלוש סדרות מחבתות וסירים ניג'ה, שחלקן כוללות מחבתות רב שימושיים לשימוש על הכיריים ובתנור. כל הסירים והמחבתות מתאימים לשימוש על כל סוגי הכיריים, וכוללים ציפי להמניעת הידבקות, אשר מכונה ע"י החברה "NeverStick". בנינג'ה אומרים ששכבת הNeverStick מורכבת מחלקיקים קרמיים המותכים בטכנולוגיית פלזמה בטמפרטורה של 17,000 מעלות צלסיוס, בהשוואה ל-450 מעלות אצל המתחרים.


סדרת Premium Ninja

מחבת NINJA - מחבת נינג'ה פרימיום

סדרת מחבתות ב-4 גדולים (הגדול ביותר הוא סוטאז'), עם טכנולוגיית NeverStick שמבטיחה לשמור על הכלים ללא שריטות, שחיקה ואוכל שנדבק. המחיר מתחיל ב-240 ש"ח ומגיע ל-550 ש"ח.

סדרת Possible Ninja

סירים נינג'ה - מחבת רב שימושי NINJA

שכוללת מחבתות לטיגון, אפייה, בישול, צריבה ואידוי תבשילי קדירה, הרתחה ועוד. ניתן להשתמש במחבת גם על הכיריים וגם בתנור – והוא מגיע עם רשת, עם מכסה ועם כף הגשה תואמת. המחיר – 750 ש"ח.

סירים נינג'ה – סדרת Ninja Stainless

סיר נינגה NInja stainless

סדרה בגימור נירוסטה שכוללת גם סירים עמוקים שמתאימים למשפחות. הסירים בטוחים לשימוש בתנור עד 260 מעלות וכמובן בטוחים לניקוי במדיח כלים. ללא PFOA, קדמיום ועופרת.

מחיר: 280-500 ש"ח.

פואנטה בטלגרם

סכינים של נינג'ה

סכינים נינג'ה ninja
צילום: דפנה הראל כפיר

החברה משיקה מגוון סכינים, אבל הקטע שבו היא מתגאה הוא דווקא המשחיז.סט הסכינים נמכר עם משחיז ייחודי עם גלגל השחזה בטכנולוגיה שנינג'ה קוראת לה "StaySharp". גלגל אבן ההשחזה מתאים את עצמו לסכיני הנינג'ה השונות. ההשחזה האחידה והמאוזנת של הלהב מחזירה את הסכינים לחדות המקורית שלהם – וההבטחה היא ל"סכין חדשה כל פעם מחדש".

הסט המלא כולל 17 חלקים, ביניהם מספריים. בין היתר, הסט כולל:

  • סכין שף 20 ס”מ – סכין רב תכליתית המיועדת לפריסה, קיצוץ, חיתוך דק וקוביות.
  • סכין סנטוקו 18 ס”מ – סכין רב תכליתית המיועדת לחיתוך דק וקוביות. בעלת שקעים לאורך הלהב המסייעים במניעת הידבקות של מזון לסכין.
  • סכין לחם 20 ס”מ מיועדת לפריסת לחם ומאפים.
  • סכין פילוט 15 ס”מ מיועדת לפילוט דגים, חיתוך בשר והפרדת בשר מהעצם.
  • סכין פריסה גדולה 20 ס”מ מיועדת לחיתוך פרוסות דקות של ירקות ופירות גדולים, עוגות ופשטידות וגם פריסה של בקר צלוי ופסטרמות.
  • 8 סכיני סטייק 11 ס”מ מיועדת לחיתוך ופריסה של נתחים מוכנים, בעיקר סטייקים, עוף, צלעות ודגים.
  • מספריים מיועדים לגזירה וחיתוך של מרכיבים קשים כמו נתחי עוף ומרכיבים רכים כמו עשבי תיבול.

כל הסכינים כמובן מיוצרים מפלדת אל חלד והידיות מעוצבות כך שהאחיזה תהיה נוחה והחיתוך יהיה יעיל.

בנינג'ה לא מוכרים את הסכינים בנפרד – ניתן לבחור או סכין שף + משחיז (כ-500 ש"ח), או בסט של 6 סכינים + משחיז (1000 ש"ח), או בסט המלא הכולל משחיז (כ-1800 ש"ח).

השקת הסירים, המחבתות והסכינים של נינג'ה מגיעה בעיתוי לא מקרי, ממש לפני פסח. החברה מתחרה כעת לא רק עם יצרניות מוצרי חשמל שמייצרות מוצרי חשמל למטבח, כמו בלנדרים או מכונת גלידה, אלא גם ביצרניות אחרות לגמרי. בין היתר, המתחרות הן סולתם, פוד אפיל ונעמן, לצד גולף, פוקס הום וחברות אחרות.

יהיה מעניין לראות אם גם בקטגוריות האלה, כמו במוצרי החשמל של נינג'ה, הישראלים יסכימו לשלם יותר עבור NINJA.


אתם עדיין לא חברים שלנו בפייסבוק? לחצו כאן >


 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות