מוזמנים לשבת על זה: מערכות ישיבה יוקרתיות של ניקולטי

מוזמנים לשבת על זה: מערכות ישיבה יוקרתיות של ניקולטי

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

המונח "ביתי הוא מבצרי" קיבל בחודשים האחרונים משמעות עמוקה מתמיד. היום, יותר מתמיד, ישנה הערכה הולכת וגוברת לבית וקיים צורך מוחשי להפוך לשדרג את הבית ולהפוך אותו לכמה שיותר נוח ונעים לשהייה ממושכת. החלל הזה הוא ציר החיים שלנו, הוא מרכז חיינו כפרטים וכבעלי משפחות, ולפעמים הוא אפילו המשרד שלנו. זה המקום האינטימי והאמיתי שבו אנחנו יכולים להיות מי שאנחנו, ומן הסתם, אנחנו רוצים להשקיע בו ולהתאים אותו לצרכים שלנו.

אוהבים להיות בבית

מאז ומעולם היה ברור שלבית יש חשיבות מכרעת בחיינו והעיצוב שלו הוא עניין חיוני. אפשר להגיד שהדבר היה נכון מאז ימי קדם. עם זאת, בשנים האחרונות הגיחו לחיינו שני מושגים שלא קשורים זה לזה, אבל בדרכם כל אחד מהם הפך את הבית לחשוב מאי פעם: האינסטגרם והקורונה. התוצאה? אנשים משקיעים יותר מחשבה מתמיד בריהוט הבית, מערכות ישיבה, כורסאות, שולחנות ועד פריטים עיצוביים כמו תמונות, כלי בית ועוד.

האינסטגרם העלה את הרף באופן דרמטי. הבית הוא כבר לא רק המרחב האינטימי שלנו, הוא כבר לא המקום ששמור רק לנו לבני המשפחה שלנו שאיתם אנחנו מתגוררים. הבית נשקף בתמונות שעולות לרשת וצוברות חשיפה. אם כך, מובן שנרצה שהבית שמשתקף לו בתמונות יהיה במיטבו בכל רגע נתון. שיקי, טרנדי, מושקע, כזה שרואים עליו שכל רהיט בו נבחר בקפידה.

מנגד, גם הקורונה הובילה לעלייה בקרנו של הבית, בדרכה שלה. התרגלנו לכך שהבית תופס חשיבות רבה מאי פעם מהסיבה הפשוטה שאנחנו שהינו בו יותר מאי פעם. גילינו שאפשר לנהל חיים מלאים מהבית, החל מעבודה, כלה בלימודים ועד פעילויות פנאי כמו אימוני כושר ובילוי עם חברים. אם ככה, מובן שנרצה שהבית יהיה יפה.

שתי מגמות, שלשתיהן תוצאה אחת – צורך עז להפוך את הבית ללא פחות ממושלם.

זמן להוציא את המקסימום מהבית

כשרוצים להפוך את הבית ליפה מאי פעם, ה"חשוד המיידי", אם תרצו, הוא הסלון. הסלון הוא מרכז הבית. החדר בו אנחנו שוהים עם האנשים היקרים לנו, החדר בו אנחנו צופים בטלוויזיה, לעתים אוכלים ולעתים עובדים.

השלב הראשון הוא לדאוג למערכות ישיבה, וזו המומחיות של ניקולטי, וכאן גם באה לידי ביטוי ארץ המוצא של המותג הזה.

בין היתרונות המשמעותיים ביותר של ניקולטי נמצא עניין המוצא. ניקולטי הוא מותג איטלקי, וכפי שיעיד כל אחד (חובב עיצוב מושבע או שלא), אמרתם איטליה, אמרתם הכל. איטליה היא שם נרדף לאמנות ולעיצוב. אמנים איטלקיים, מעצבים ואושיות אופנה נהנים ממוניטין של אנשי מקצוע יצירתיים ומעולים, ולא בכדי. האיטלקים מביאים עימם מורשת ארוכה של אומנות. כך גם בעולם הריהוט. לאיטלקים יש שיק שפשוט קשה להגדיר במילים. נונשלנטי כמעט, כזה שנראה שבא לגמרי בקלות ובלי מאמץ, אפילו שברור שההיפך הוא הנכון. כל תפר, כל בורג וכל פיסת עץ הונחו במקומם בדייקנות אין קץ, תוך מחשבה רבה.

ניקולטי הוא חלק מהמגמה הזאת. המותג מייצר רהיטים בסגנון ייחודי על זמני שיישאר רלוונטי גם בעוד שנים רבות. כאשר הטאץ' האיטלקי מורגש בכל ספה וספה.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
1
נגישות