מתי מחליפים את הצינור של הנרגילה?

מתי מחליפים את הצינור של הנרגילה?

רגע לפני שאתם רצים לקנות נרגילה כי חדשה כי משהו בחוויה כבר לא מה שהיה בעבר, בדקו את צינור הנרגילה… קבלו כמה טיפים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בחוויית עישון הנרגילה לכל פרט יש תפקיד חשוב ביותר ביצירת הסחיבה הנכונה לקבלת תחושה נעימה בעת השאיפה. עם הזמן, חובבי נרגילות עשויים לשים לב שהתהליך כבר לא מהנה כפי שהיה. באופן אינטואיטיבי הם בוחרים לקנות נרגילה חדשה, ולעתים קרובות שוכחים על אחד מהרכיבים החשובים ביותר של הנרגילה – הצינור.

צינורות העשויים מסיליקון איכותי מאפשרים שטיפה קלה, עמידות לטווח ארוך ואפשרות לעשן מספר רב של טעמי טבק ללא החלפת הצינור. עם זאת, שימוש ממושך בצינור ללא שטיפה עלול להשפיע על טעם הנרגילה, לכן יש לשמור על ניקיונו.
תיהנו מטעם מלא ועשיר של הטבק

צינור ישן שהצטברו בו שאריות מעישונים קודמים ישפיע לרעה על טעם הטבק שלכם. אם אתם שמים לב שטעמו של הטבק המוכר והאהוב משתנה לפתע לרעה, כנראה שהגיע הזמן לשטוף את הצינור (וכמובן לא לשכוח את שאר חלקי הנרגילה) באתר של wikihow מצאנו מדריך מפורט עם איורים על אופן שטיפת הנרגילה שלכם.

המראה חיצוני של הצינור כמראה למתרחש בתוכו

כשאתם שמים לב שהגימור של הצינור מתחיל לדהות – סביר להניח שגם זו סיבה טובה להחליפו, כי אז גם טעם הטבק ישתנה, ויחד עם הטבק האיכותי והחדש שלכם תשאפו גם שאריות מעישונים קודמים – וזה לא נעים.

כל כמה זמן מחליפים צינור נרגילה?

צינור הוא אחד החלפים של הנרגילה. רכישת צינורות באיכות הגבוהה ביותר תעניק תוחלת חיים ארוכה של כל צינור וצינור. צינורות הסיליקון נחשבים כיום לאיכותיים ובטיחותיים ביותר. שאריות העישון נשטפות מהם בקלות וניתן להשתמש בצינור אחד לתקופה של כשנה. כדאי לבדוק את תקינותם מפעם לפעם.

מאפיינים של צינורות נרגילה איכותיים

בשוק ניתן למצוא צינורות מחומרים שונים. לדוגמה, בנרגילות רוסיות משתמשים בעיקר בצינורות סיליקון. אפשר לראות דוגמאות מצוינות לנרגילות רוסיות באתר של Goosto. הסיליקון נחשב לחומר הבסיס האיכותי ביותר לצינורות נרגילה, משום שהוא כמעט אינו סופג ריחות ואינו משפיע על טעם הטבק. ניתן לבדוק את איכות הסיליקון בקלות רבה: מספיק לקפל אותו לחצי וללחוץ חזק על אזור הקיפול – אם מופיע צבע לבן בולט, זה מעיד על איכות ירודה של הסיליקון.

כך או כך, רוב המומחים בעולם הנרגילות שותפים לדעה שחומר הגלם הטוב ביותר הוא הסיליקון, וכל מה שדרוש לשימוש ארוך ונוח זה תחזוקה שוטפת.

כך תטפלו בצינור שלכם בצורה הטובה ביותר

טיפול נאות בצינור מאריך את תוחלת החיים שלו במידה רבה.

לשם כך צריך לשטוף אותו: חברו צד אחד של הצינור לברז, ואת השני הניחו לתוך הכיור. ניתן לשטוף במים פושרים או קרירים.

לאחר השטיפה יש לייבש את הצינור במצב תלוי, בלי ללפף או לכופף אותו יותר מדי, כך שהמים יזלגו ממנו והשאריות יתייבשו עם הזמן (טרם ההחזרה לנרגילה).

באמצעות שמירה על מצב הצינור והחלפה מספיק תדירה שלו – תוכלו ליהנות מחוויית נרגילה מושלמת בכל עישון.

1
נגישות