הובלות בירושלים בזול? זה כל מה שצריך לדעת

הובלות בירושלים בזול? זה כל מה שצריך לדעת

אם אתם צריכים לברר מחירים של הובלות בירושלים, כמו למשל הובלת מקרר או הובלת רהיטים – כדאי שתקראו את הכתבה

הובלות בירושלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

אם אתם זקוקים להובלה ומנסים לאתר את המחיר הכי זול עבור הובלות ברחבי הארץ, ייתכן שהמאמר הבא יסייע לכם. זה לא סוד שהיום כדי לדעת להבחין בין מוצר זול ליקר אנו פשוט מחפשים באינטרנט. הרי בעידן הדיגיטלי כל אחד מחזיק סמארטפון ו/או מחשב וגולש באינטרנט. מן הסתם, גם אתם עושים את סקר המחירים שלכם כך, ובשיטוט קל תוכלו להכיר את טווח המחירים ולדעת אילו מחירים שאתם מעוניינים לשלם עבור כל שירות של הובלות.

סקר שוק יכול לקחת זמן, אבל חשוב שתדעו תדעו שכל הובלה של מוצר, ובמיוחד הובלת מקרר, מחייבת אתכם לבצע סקר שוק מקיף כדי להתרשם לא רק מהמחיר. חשוב שתבדקו לא רק את המחיר, אלא גם את המוניטין של אותה חברה ואת רמת השירות שהיא מציעה.

עוד חשוב לדעת שבניגוד למוצרים כמו אייפון או חולצה, הובלות אינו אינו מוצר אלא שירות שנתפר לפי צורך בפועל, כך שלא ניתן לדעת במדויק כמה הוא עולה.

כשמדובר בהובלת מקרר, לא מדובר בהובלה רגילה. הובלת מקרר מצריכה ידע בפירוק הדלתות, חיבורן מחדש וכן הרמתו ללא השכבה כדי לשמור על אורך החיים שלו לטווח ארוך.

חלק מהמקררים כלל לא עוברים בדלתות בבית אלא רק עם מנוף, כך שאם אתם יודעים שאכן המקרר נכנס עם מנוף, זו גם הדרך שיצטרכו להוציאו. את המידע הזה עליכם למסור למובילים עוד לפני שהם באים, כך שיזמינו מבעוד מועד מנוף להובלה.

הכי חשוב לשמור על דופן המקרר כדי שהוא לא יקבל מכה. לאחר ההובלה, חשוב שלא להפעילו כשעה אחרי ההובלה.

מהם הקווים המנחים לעלות הובלה?

יש קווים מנחים, שעוזרים לכל חבר לאפיין במהירות כמה לחייב את הלקוח על הובלה.

כל מוביל יודע מה עלות קרטון להובלה, ואתם כמובן יודעים לבצע את המכפלה של כמות הקרטונים שיהיו בהובלה.

עבור מי שרוצה לברר מהו המחיר של פירוק והרכבה של רהיטים כמו ארונות, כדאי לדעת שיש מחירון הובלות מסודר. מן הסתם, ארון הזזה של 4 דלתות עם זכוכיות כרוך בעלות הובלה ופירוק שונה מזו שדורש ארון שידה קטן.

מהו הסדר הנכון לגשת להובלות דירה בירושלים?

כמו בכל מוצר או שירות שאתם מזמינים, גם במקרה הזה קודם כל יש לעשות השוואת מחירים וסקר שירות ושביעות רצון.

המשימות שעומדות על הפרק קלות יחסית, אך מצריכות סבלנות.

אחרי שביצעתם השוואת מחירים עם חברות שונות וקיבלתם הצעות מחיר מגוונות, יש לברר את העלויות החריגות, כמו מנוף קרטונים מעל הקיבולות בהצעה.

יש לא מעט אתרי הובלות שברשותם מחשבון הובלות מובנה באתר, עם מחירים לכל פריט ואו מניסיוננו לאנשים אין את הסבלנות להעלות את הכל על האתר בכל פעם מחדש.

ואל תשכחו גם את הסידורים הביורוקרטיים… כמו בכל עיר, גם בעת מעבר דירה בירושלים צריך לעדכן את הרשויות השונות על כתובתכם החדשה, כמו חברת החשמל, הדואר, חברות הכבלים, מים, עירייה והארנונה, משרדי הפנים ועוד חברות פרטיות.

כדאי שתבררו את הנהלים אפילו לפני המעבר, כך שתוכלו להתאקלם מהר יותר בכתובת החדשה.

טיפ קטן: דואר ישראל מציע שירות של "עקוב אחרי"… כדאי שתשתמשו בו ותיהנו משירות חינמי של העברת כל המכתבים מהכתובת הישנה לחדשה ככה תדעו את מי צריך לשנות בעתיד.

עבור הובלות בירושלים מה יש להכין לפני המעבר?

אם הזמנתם חברת הובלות בירושלים אז בקשו ממנה בחינם קרטונים או הצעת מחיר עבור קרטונים ,ארגזים, למעבר הדירה וזה עוד לפני שכלל בהתחלתם לעבור.

כלומר במקום לחפש קרטונים או לרכוש חדשים ניתן לקבלם מחברה שאתם מובילים אתה בעתיד.
יש לארוז את הבית כבר לפני שהמובילים יגיעו לדירה בירושלים, אחרת ההובלה תתעכב ותסתרבל, וגם עבורם זהו עוד

מטלה לא קלה לחכות שתסיימו לארוז.

לארוז את חלקי הבית ואת הרכוש לוקח בערך 4-5 שעות, לכן אם תזמינו אריזת דירה קומפלט להם ייקח כמחצית הזמן והם יעשו הכל וביעילות.

לכן רבים ממעברי הדירה בירושלים כיום לא נעשים לבד כפי שבעבר, אלא מתבצעים עם אריזה וסידור דירה, הם באים אורזים ומסדרים אחר כך בדירה וזהו נגמר.

מה חשוב בנוסף לטיפים אלו – ביטוח בהובלות?

חברת הובלות בירושלים עם מוניטין היא מכבדת את הלקוחות שלה וגם לא רוצה בעיות לאחר הובלה ואו תשלום על נזק בגלל שבירת שולחן זכוכית כזה או אחר.

אז לבטח דאגה לעצמה קודם כל ואחר כך מן הראוי שאתם תהיו מבוטחים בהתאמה.

הרי כל הזמן שמרתם על הרכוש שלכם עם מפתח ובריח, אז גם עכשיו שמרו עליו שהוא יוצא מן הבית.

אחרת כל רכושכם היקר שנמצא כרגע ממש מחוץ לבית הוא לא מבוטח, אנא ממכם אל תרשו זאת, מעבר לכך שכבר שילמתם וזה לא היה בחינם אז דאגו שתהיה פוליסת ביטוח על ההובלה.

הובלת דירה קלילה וזריזה ביותר!!!

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת סטארט מובינג.

1
נגישות