להשוות הובלות קטנות עם האתר 'בקטנה' ולחסוך בהוצאות

להשוות הובלות קטנות עם האתר 'בקטנה' ולחסוך בהוצאות

לא תמיד אנחנו צריכים הובלה לדירה, לפעמים אנחנו צריכים הובלות קטנות, של מקרר או מיטה. אתר "בקטנה" מאפשר לבצע השוואה בדיוק עבור הובלות כאלה

הובלות קטנות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הובלות קטנות נחשבות לשירות ההובלה הנפוץ ביותר במדינת ישראל, ואם חשבתם שהזמנת מובילים שמורה רק למאורעות מיוחדים כמו מעבר דירה או משרד, המציאות שונה לחלוטין ועל פי הסטטיסטיקה, רוב הסיכוי הוא שאם תזמינו בקרוב מובילים, זה יהיה בשביל הובלה קטנה.

צריכים להעביר מקרר, מזגן, ארון או אולי דירת חדר? ברוכים הבאים אל עולם ההובלות הקטנות, שרבים משתמשים בהן אך פחות יודעים כיצד להוציא אותן אל הפועל בדרך שתהיה מקצועית אך גם משתלמת.

בעזרת צוות האתר 'בקטנה' שמשווה הובלות קטנות, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להבין איך אפשר להוביל כמעט כל פריט במהירות ובמחירים הוגנים.

מהי הובלה קטנה?

הובלה קטנה מורכבת מפריט בודד או מספר פריטים. זה יכול להיות מקרר שצריך להעביר ממקום למקום, מזנון שרכשתם באתר יד2 או אפילו כדי להעביר דירת סטודנט.

אף על פי שהיא נחשבת לקטנה, אין לזלזל באופן הביצוע שלה וחשוב לבחור במובילים מקצועיים שיכולים לתת מענה למגוון צרכים כמו שימוש במנוף הרמה, פירוק והרכבה של רהיטים, אריזה וכיוצא בזה.

הובלה קטנה מול גדולה

כאן אנו מגיעים לאחד החלקים המעניינים. מרבית האנשים תופסים את ענף ההובלה כמשהו גלובלי שבו כולם עושים הכל, משמע – מי שמעביר דירות, יכול להוביל משרד או לבצע הובלה קטנה.

במקרים רבים זה אכן המצב, אך אם משקללים את מרכיב העלות לחבילה, מגלים שיכולה להיות בעיה רצינית. זה נכון שכל חברת הובלה יכולה להעביר מקרר אך השאלה איזה מחיר היא תגבה כדי לעשות את זה.

זכרו שאם אתם מזמינים חברת הובלה שמתאימה להובלת דירות ומשרדים רק כדי להעביר פריט כמו מקרר, העלות של השירות יכולה להיות בלתי משתלמת ולהפוך את כל המהלך ללא כדאי.

זאת משום שחברה עם משאית ומספר מובילים שמגיעים אליכם, כבר יכולים לייקר את העלות באופן מהותי.

לעומת זאת, אם תוכלו להזמין מוביל בודד או לכל היותר שניים, שעובדים עם טנדר ומבצעים הובלות קטנות, יכול להיות שתוכלו להוזיל את המחיר באופן משמעותי.

מכאן נובעת החשיבות של בחירת מובילים מתאימים כאשר רוצים לבצע הובלה קטנה. זכרו שבסופו של דבר במצבים של העברת פריטים או פריט, מחיר ההובלה הופך להיות משמעותי במיוחד וכל חיסכון של כמה מאות שקלים, יכול לגזור את גורל ההובלה לרווחיות או להפסד.

איך תזמינו מוביל להובלה קטנה?

ראשית, אחד המרכיבים שהכי משפיעים על הצעות המחיר שתקבלו, הוא הגורם שאליו אתם פונים.

אם תפנו למוביל עם טנדר או נגרר שפנוי בזמן שאתם צריכים את ההובלה, הוא יוכל לתת לכם הצעת מחיר זולה ביחס לחברה גדולה, ואף על פי כן עדיין להיות רווחי מכיוון שההוצאות שלו הרבה יותר נמוכות.

אין זה אומר שצריך לפנות אל המוביל הראשון שפוגשים מהסיבה שיכולים להיות הפרשי מחיר מהותיים גם בין מובילים, ולכן חשוב לקבל מספר הצעות מחיר.

ההשוואה מקבלת משמעות מיוחדת כאשר מבינים שהתמחור בעולם ההובלה לא תמיד נמצא ביחס ישר לאיכות או מקצועיות ולעתים קרובות הוא נובע מרצון לעבוד בתאריך נתון.

כך מי שכבר תפוס ביום מסוים, יכול להעלות את המחיר באופן משמעותי, לעומת מוביל שאינו עובד בתאריך נתון ורוצה לסגור כמעט בכל מחיר.

נשמע פשוט, אך איתור מובילים להובלות קטנות יכול להיות מורכב יותר ממה שנדמה, משום שמרבית החברות שמפרסמות את עצמן, עוסקות בהובלות גדולות.

בנוסף, קיים קושי להבין מי מבצע הובלות קטנות באזור שלכם ומי בכלל פנוי בתאריך המבוקש.

השוואת הובלות קטנות באמצעות האתר 'בקטנה'

האתר 'בקטנה' בא לפתור בדיוק את הסוגיות האלה. עם יותר מ-100 מובילים שמתמחים בהובלות קטנות בפריסה ארצית ועם מערכת השוואת מחירים ייחודית, אתם יכולים למצוא מוביל מתאים בקרבת מקום כמעט בכל תאריך נתון.

לאחר הזנת פרטי ההובלה המבוקשת, מקבל הגולש עד 3 פניות של מובילים מתאימים שעונים על מספר קריטריונים:

  1. זמינים בתאריך שנבחר על ידי משווה המחירים.
  2. מבצעים הובלות קטנות באזורים שהוגדרו.
  3. אפשרות להתאמת שירותים נוספים כמו מנוף הרמה או פירוק והרכבה.
  4. מתחרים ומורידים את המחיר במטרה לנצח את המכרז ולהיות אלא שייבחרו כדי להוציא את ההובלה אל הפועל.

באופן הזה יכול כל אחד שצריך להעביר דבר מה, להשוות הצעות מחיר של מובילים, לבחור בהצעה הכי משתלמת, ולבצע הובלה קטנה במחיר משתלם יותר.

איך משווים הצעות מחיר של מובילים באתר 'בקטנה'?

השוואת המחירים של ההובלות הקטנות נעשית על ידי הזנת פרטי ההובלה בטופס שכולל את נקודת המוצא והיעד, תאריך וכן סוג ההובלה.

לאחר המילוי, נשלחת ההצעה לעד 3 מובילים שעונים על הקריטריונים שציינו, על מנת שאלה יספקו הצעת מחיר.
לאחר קבלת ההצעות, הגולש יכול להשוות ולבחור במי שנתן לו את הטובה ביותר.

השירות ניתן חינם ובלי התחייבות!

1
נגישות