מוריה 13-15 ברמת גן: יש לכם כל הסיבות לעבור לגור כאן

מוריה 13-15 ברמת גן: יש לכם כל הסיבות לעבור לגור כאן

שנים חלמתם על דירה יפה במרכז, שתיתן לכם נגישות לכל מקום ובמקביל תאפשר לכם לצאת לחיק הטבע. בפרויקט מוריה 13-15 ברמת גן תוכלו להגשים את החלום – ואפילו ממש בקרוב

פרויקט מוריה 13-15 ברמת גן
פרויקט מוריה 13-15 ברמת גן - הדמיה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

היום יותר תמיד ברור לנו כמה חשוב לגור במקום שבו אפשר ליהנות מכל העולמות – טבע ואוויר צח לצד נגישות לכל צרכי היומיום. השנה האחרונה הוכיחה לנו עד כמה הבחירה במקום המגורים שלנו משפיעה על איכות החיים שלנו ושל ילדינו בכל היבט – נפשי, לוגיסטי, תעסוקתי ועוד.

לעתים נדמה לנו שאנחנו חייבים לבחור – או טבע וירוק בעיניים באזור כפרי בפריפריה, או נגישות ונוחות בלב העיר. זה ממש לא מדויק. יש פרויקט אחד שמציע לכם את שני הדברים: מתחם מוריה 13-15 ברמת גן.

מתחם מוריה 13-15 ברמת גן

לא במקרה הפך פרויקט מוריה 13-15 ברמת גן למבוקש בקרב משפחות: יש מעט מאוד פרויקטים חדשים במרכז הארץ, שמאפשרים להורים ולילדים לנהל חיי יומיום עשירים ונוחים באווירה פסטורלית בלב העיר.

האטרקטיביות של הפרויקט נובעת ממספר סיבות:

שילוב מושלם בין שלווה לנוחות

מצד אחד, מדובר ברחוב שקט שבעורפו נמצא פארק יד לבנים. בא לכם לצאת לריצה, לעשות סיבוב עם הילדים, לטייל עם הכלב או סתם לשאוף אוויר? חצי דקה מהבית תראו רק ירוק בעיניים. פארק יד לבנים הוא ממש החצר האחורית שלכם. 

פארק יד לבנים. החצר האחורית של דיירי מוריה 13-15. צילום: אורי אוברוצקי

 

מצד שני, המיקום קרוב מאוד לשדרות ירושלים, ומציע חיי יומיום פעילים ונוחים, חנויות ובתי קפה. לא צריך להזיז את האוטו כדי לקפוץ לכמה סידורים, להביא חבילה מהדואר או לקנות אקמול בבית מרקחת.

מערכת חינוך מצוינת ופעילויות איכותיות לילדים

עבור משפחות עם ילדים, מערכת החינוך היא שיקול חשוב בהחלטה היכן לקבוע את מקום מגוריהם. גם בהיבט הזה המיקום של פרויקט מוריה 13-15 ברמת גן עונה על כל הדרישות, כאשר לא פחות משלושה בתי ספר מצוינים נמצאים באזור. שוחרי האמנות והתיאטרון ישמחו לדעת שאחד מבת הספר הטובים בארץ לאומנויות הבמה, בית צבי, נמצא גם הוא במרחק קצר.

    אל תחמיצו את ההזדמנות להתעורר כל בוקר מול הפארק

     

    מרכז העיר המתחדש מציע למשפחות חיי קהילה וחברה תוססים. ראוי לציון, בין היתר, שבט צופי רמת גן שפועל באזור ויעניק לילדים חוויית התבגרות מיוחדת. לא צריך להכביר במילים על התרומה האדירה שיש לפעילות בצופים על הנוער בימינו, במיוחד בעידן שבו הורים רבים מוטרדים משעות המסך המרובות של הילדים.

    פנאי ותרבות

    כולנו רוצים להתאוורר קצת, וככל שזה יותר נגיש, יותר טוב. במרחק הליכה קצר מהמתחם תמצאו את תאטרון בית צבי, תאטרון רמת גן ואת הספרייה העירונית. הפרויקט, הממוקם כ-300 מטר מהחיבור של גבעתיים ורמת גן, מתאפיין בתושבים עם רמה סוציו-אקונומית גבוהה שהם צרכני תרבות ופנאי.

    במרחק קצר מהמתחם תמצאו את תאטרון בית צבי, תאטרון רמת גן ואת הספרייה העירונית. 

    דירות במפרט גבוה ובמגוון גדלים

    פרויקט מוריה 13-15 ברמת גן מציע דירות במגוון גדלים, רובן המכריע עם 3 כיווני אוויר וכולן עם מפרט גבוה וחניות תת-קרקרעיות סטנדרטיות לדיירים.

    מוריה 13-15 ברמת גן: למשפחות שרוצות ליהנות מכל העולמות. הדמיה: AA studio

     

    מדובר בדירות של 4.5 ו-5 חדרים, כולל דירות גן ופנטהאוזים. המחיר נגיש ומתחיל ב-2,860,000 ₪. 

    מה שלא פחות חשוב הוא האינטימיות. מדובר בפרויקט בוטיק של 2 בניינים בלבד, ובו בסך הכול 46 דירות – 3 דירות בכל קומה.

    באופן הזה מובטחת לדיירים מצד אחד פרטיות ומצד שני אווירה קהילתית, שכיום יותר מתמיד חשובה כל כך. 

    אכלוס מהיר

    אין הרבה פרויקטים שבהם אתם קונים דירה על הנייר, אבל מקבלים אותה תוך 9 חודשים. האכלוס בפרויקט הוא אכלוס כמעט מיידי במונחים של בנייה בישראל. באופן הזה אתם בהחלט יכולים לתכנן קדימה, לדעת איפה תהיו כבר בשנה הבאה ואפילו היכן ילמדו הילדים בשנה הקרובה.

    לקנות מבית טוב

    רכישה של נכס היא לא החלטה של מה בכל, בוודאי כשמדובר בדירה על הנייר. מאחורי פרויקט מוריה 13-15 במרמת גן עומדת אחת החברות הוותיקות והאמינות בישראל – חברת צליח-רוטשילד.

    החברה, שהוקמה לפני למעלה מ-45 שנה, נהנית ממוניטין של שנים ארוכות כחברה מובילה הבונה ויוזמת פרויקטים רבים, מצליחים ומגוונים.

    כיום מתמקדת הקבוצה בבניית בנייני מגורים, תוך שימת דגש על יצירתיות ומקצועיות ללא פשרות, איכות ושביעות רצון הלקוחות.

    אחד היתרונות ברכישה מצליח-רוטשילד הוא שמדובר בחברה שהיא הן החברה היזמית והן החברה הקבלנית, כך שכל השירותים ניתנים תחת קורת גג אחת – החל מהרכישה דרך הביצוע, ועד למסירה ותקופת הבדק.

    רכישה מצליח-רוטשילד היא ערובה לשקט נפשי בעסקה הכי גדולה של חייכם.

      אל תחמיצו את ההזדמנות להתעורר כל בוקר מול הפארק

      נגישות