MOOD, מועדון צרכנות לסטודנטים, מציע הנחות, הלוואות ולוח דרושים - פואנטה

MOOD, מועדון צרכנות לסטודנטים, מציע הנחות, הלוואות ולוח דרושים

אפליקציית MOOD, שפותחה בהובלת התאחדות הסטודנטים ובשופות עם גורמים עסקיים, מעניקה לא רק הנחות בקפטריה או כרטיסי קולנוע מוזלים, אלא גם הלוואות למימון התואר ומידע על קורסים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הנחות בקפטריה, כרטיסי קולנוע מוזלים, הנחות ברשתות אופנה, חבילות סלולר וטלוויזיה, הלוואות ללא ריבית ואיתור מלגות – אפליקציית MOOD שהוקמה עבור הסטודנטים יוצאת לדרך בימים אלה, ומטרתה לתת מענה לכל מה שסטודנט מחפש, בין אם בתחום הלימודים, בין אם בתחום הצרכנות ועוד. כלומר, הכוונה היא לא רק למסור מידע תאורטי על שירותים, קורסים וכו', אלא גם להוות פלטפורמה לרכישה ממשית (הסטודנטים יוכלו לעבור ישירות לאתר ייעודי, לקבל קוד קופון ולבצע רכישה ישירה). בהמשך היא תאפשר הנפקה דיגיטלית של תעודות סטודנט ותכלול גם מערכת שעות וציונים.



מדובר מצד אחד במועדון צרכנות, שבו חברי MOOD יקבלו הטבות והנחות, ומצד שני בפלטפורמה לשיתוף מידע וסיוע בפיתוח קריירה רלבנטית לתחום הלימודים של הסטודנט. בשונה ממועדוני צרכנות כמו "חבר" למשל, כאן לא ישולמו דמי חבר וגם אין כוונה להנפיק כרטיס אשראי.

ההטבות וההנחות ניתנות גם בתוך הקמפוס וגם מחוצה לו – בבתי עסק סביב הקמפוס או במגורי הסטודנטים, ברשתות אופנה ועוד. בין ההטבות: הנחות באיסתא, הוט מובייל, נקסט TV של הוט, רנואר, אגאדיר, סינמה סיטי ודלק. בנוסף, הם יהיו זכאים לכרטיסים מוזלים למופעים בארץ ובחו"ל, מסעדות , קולנוע, תאטרון, ואירועים מיוחדים עבור הסטודנטים (ימי סטודנט, מסיבות פתיחת שנה וכו').

אפליקציית MOOD: התאמה אישית למקום הלימודים

האפליקציה כוללת חמישה ערוצי תוכן: אקדמיה; פיננסים; צרכנות; תרבות וקריירה, כאשר כל משתמש יוכל להזין את הפרטים האישיים שלו ולקבל מידע מותאם אליו, על סמך הקמפוס שבו הוא לומד והמיקום שלו. כאמור, בתחום הפיננסי, ההבטחה היא להציע לסטודנטים הלוואות ללא ריבית או בתנאים אטרקטיביים למימון הלימודים. מסקר התאחדות הסטודנטים הארצית לשנת 2018, עולה כי כחמישית מהסטודנטים (19%) לקחו הלוואה במהלך לימודיהם.

מאחורי האפליקציה, אשר תושק רשמית בתחילת סמסטר ב' בקמפוסים ובאוניברסיטאות, עומדים כמה וכמה גופים אשר חברו יחד, מתוך הבנה שמדובר בקהל יעד מובחן של כ-350,000 איש, אשר יש לו צרכים דומים ואפשר להציע לו שירותים ומוצרים ייעודיים.


מדובר בהתאחדות הסטודנטים הארצית, קבוצת ההפקות והתוכן בלוסטון, קבוצת קרן שכ"ל (מועדון צרכנות פיננסי שמעניק מימון והלוואות לסטודנטים ללא ריבית ובתנאים אטרקטיביים); נכס – החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א; ואגודות הסטודנטים המקומיות. למייסדי האפליקציה הצטרפו שותפים אסטרטגים כדוגמת Pepper, הבנק הראשון בישראל שכולו במובייל מבית לאומי וקבוצת איסתא.

מקימי האפליקציה אומרים בגאווה שהיא הוקמה מתוך היכרות עם צרכי הסטודנטים. לדבריהם, בשונה מהמתחרים המציעים מועדוני לקוחות מוגבלים, MOOD מגיעה מעולם הסטודנטים לעולם הצרכנות ולא מעולם הצרכנות לעולמם של הסטודנטים. אנו נמצאים בתוך הקמפוסים ויודעים למפות היכן כואב לסטודנט, איפה הוא צריך אותנו ולספק לו פתרונות מתאימים.

שלומי יחיאב, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית: "מועדון הלקוחות MOOD מפלח את הסטודנטים לפי אזור הלימודים שלהם, ובכך כל אחד נחשף להטבות מקומיות וארציות. אני מאוד גאה במוצר, וביכולת שהוא מביא עמו לחיזוק כוחו הצרכני של ציבור הסטודנטים בישראל".

כאמור, אחד השותפים הוא בנק Pepper – הבנק הדיגיטלי של בנק לאומי, כאשר המטרה היא להגיע לקהל יעד צעיר עם גישה טכנולוגית. לסטודנטים חברי MOOD בעלי חשבון בנק בPepper יוצעו הטבות.

בתחום האקדמיה, האפליקציה תשמש ערוץ תקשורת עם אגודת הסטודנטים והתאחדות הסטודנטים, ותאפשר חיפוש והרשמה למלגות, רישום לקורסים ותוכניות לימוד. בנוסף, הסטודנטים יקבלו הטבות ברכישת ציוד לימודים.

בתחום הקריירה, תוקם תכנית האצה, שתלווה את הסטודנט מהחודשים הראשונים באקדמיה ועד מציאת עבודה תוך כדי התואר או בסיומו. בנוסף, יהיה באפליקציה לוח משרות.

העבודה על אפליקציית MOOD ארכה כשנה וחצי והושקעו בפיתוחה כ-5 מיליון ₪. היא זמינה להורדה לאנדרואיד ולאייפון.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות