טרמינל פרטי נפתח בנתב"ג: טרמינל מצדה. מציע בידוק פרטי, מעבר גבולות ודיוטי פרי - פואנטה

טרמינל פרטי נפתח בנתב"ג: טרמינל מצדה. מציע בידוק פרטי, מעבר גבולות ודיוטי פרי

תמורת כמה מאות דולרים, מציע טרמינל מצדה לאנשי עסקים, אורחי מדינה וידוענים, פרטיות, יחס מועדף, חדר ישיבות, מקלחות, חדרי שינה וגם חדר סיגרים

טרקלין קבלת הפנים בטרמינל מצדה בנתב"ג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה דעתכם להגיע לנתב"ג לטרמינל פרטי, לאכול מזון גורמה, לקנות בדיוטי פרי, לעשות צ'ק אין, לעבור בידוק ע"י דייל שמגיע אליכן לחדר פרטי, לקבל חותמת יציאה מהארץ, להפקיד את המזוודה ולקבל ליווי עד המטוס? אם יש לכם כמה מזומנים ביד, תוכלו לעשות זאת בטרמינל מצדה – טרמינל פרטי בנתב"ג, שנפתח בנוסף לטרמינלים המוכרים (טרמינל1 וטרמינל 3), ע"י רשת פתאל. כמה מזומנים דרושים לכם? 400-600 דולר לשימוש של עד שעתיים, בהתאם לשירותים שתזמינו, שכוללים אגב גם סוויטות, מקלחות וחדרי שינה.

הטרמינל כולל אולם קבלת פנים אינטימי שבו מוגשים מזון ושתייה, וחדרים פרטיים שמאפשרים דיסקרטיות לאורחים – בין אם מדובר בידוענים,  בין אם באנשי עסקים ובין אם בבכירים ומדינאים. אין כניסה לצלמי פפראצי, מה שמבטיח את הפרטיות ואת היכולת לנוח. בנוסף, כולל הטרמינל חדר ישיבות. כדי להשתמש בשירותים יש להזמינם מראש. כל החדרים יכולים להיפתח לאולם כנסים שכולל כ-120 מקומות. בנוסף, יש חדר סיגרים.

טרמינל פרטי נתב"ג
חדרי שינה עם מקלחות – הטרמינל הפרטי "מצדה" בנתב"ג. צילום: דפנה הראל כפיר
טרמינל מצדה
חדר פרטי בטרמינל הפרטי "מצדה" בנתב"ג. צילום: דפנה הראל כפיר

 

טרמינל מצדה
שיקוף פרטי למזוודה: טרמינל מצדה בנתב"ג. צילום: דפנה הראל כפיר
טרמינל מצדה
נתב"ג – הכניסה לטרמינל מצדה שבבעלות רשת פתאל. צילום: דפנה הראל כפיר

טרמינל מצדה: חדר ישיבות פרטי וחדרי שינה לטייסים

עוד כולל טרמינל מצדה בנתב"ג חדרי שינה ומטבח שמיועדים לצוותים האוויריים. הטרמינל הוקם ע"י רשת פתאל, אשר זכתה לפני מספר שנים במכרז, בעלות של 18 מיליון שקל. "בדרך כלל מגיע מטוס פרטי והטייסים הולכים לנוח באיזשהו מלון. כאן התפיסה מאוד חדשנית. ישראל יכולה להפוך בעתיד להאב, אנשים יגיעו לכאן לפגישה של שעתיים וימשיכו מכאן", מסביר דוד פתאל, מנכ"ל הקבוצה.

טרמינל פרטי
דוד פתאל, מנכ"ל רשת פתאל, זכיינית טרמינל "מצדה" בנתב"ג. צילום: דפנה הראל כפיר
טרמינל מצדה
חדר ישיבות פרטי בטרמינל הפרטי מצדה בנתב"ג. צילום: דפנה הראל כפיר

ברשת פתאל צופים שבשנה הראשונה יעברו בטרמינל הפרטי 45,000-55,000 איש. כאמור, מדובר באורחים שמחפשים פרטיות ושירות אישי, כך שהם כמובן לא צריכים ללכת לעמוד בתור לבידוק – מגיע אליהם דייל שמתשאל אותם על תהליך אריזת המזוודות ולוקח את את הכבודה.



מזון ומשקאות מוגשים, כמובן, 24 שעות ביממה, כאשר מדובר בקייטרינג חלבי המופעל באמצעות קייטרינג "דואט" בבעלותן של מיכל לוי אלחלל וסוניה כהן. בתפריט לדוגמה: מיני פרצל במילוי ארטישוק וברי פקאן, מיני פרנץ' טוסט חלה עם גבינת שמנת, אספרגוס וסלמון מעושן, סלט ירקות אנטי פסטי צרובים מוגשים עם גבינת עיזים, בר סלטים וקינוחים.

טרמינל מצדה
טרמינל מצדה: קייטרינג מסביב לשעון. צילום: דפנה הראל כפיר

הטרמינל מנוהל ע"י שני שיפרמן, שב-12 השנים האחרונות מילאה תפקידים ניהוליים ברשת מלונות דן, לרבות מנהלת כלל הטרקלינים בנמל התעופה בן גוריון.

הטרמינל ייפתח בעוד מספר שבועות והזמנות יתאפשרו באתר ייעודי או טלפונית.

פואנטה





 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות