ליצמן מבטיח: זמן ההמתנה לקבלת קנאביס יתקצר לפחות מ-15 יום

ליצמן מבטיח: זמן ההמתנה לקבלת קנאביס יתקצר לפחות מ-15 יום

המתנה לקנאביס רפואי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מחאת החולים והמטופלים הממתינים לקנאביס רפואי הולכת וגוברת, והיום הודיע שר הבריאות יעקב ליצמן כי יקוצרו לאלתר זמני הטיפול לקבלת קנאביס רפואי. כמו כן, הוחלט על הקלה בהגבלות הקיימות על השימוש בקנאביס רפואי, שתאפשר לצרוך אותו גם מחוץ לבית המטופל.

מטופלים הזקוקים לקנאביס רפואי כבר עייפים מהבטחות. הרפורמה מתנהלת בעצלתיים, ולכן הם ספקניים לגבי הודעת משרד הבריאות. לפי ההודעה, עד לכניסת הרפורמה לתוקפה במלואה, הורה השר ליצמן לקצר את זמני קבלת הטיפול והנחה על הורדת משך הטיפול לרף נמוך של 15 יום מקבלת הפניה ביחידה לקנאביס רפואי (היק"ר) ועד קבלת מענה למטופל.

כמו כן, הוחלט לעדכן חוזר מנכ"ל במשרד הבריאות בנושא שימוש בקנאביס רפואי והוא יותר גם מחוץ לבית המטופל.

שר הבריאות יעקב ליצמן מסר: "ציבור החולים המחזיקים ברישיון לשימוש בקנאביס רפואי זכאים לשירות יעיל ומשופר במטרה להקל על סבלם ולכן הוריתי על קיצור זמני ההמתנה ביק"ר. במקביל נמשיך לפעול למניעת זליגה ושימוש בקנאביס שלא לצרכים רפואיים המנוגד לחוק".

כעת נותר לראות מה שווה ההבטחה הזאת.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות