Mavic Mini של DJI הושק בישראל. מה מציע הרחפן הקומפקטי והמתקפל?

Mavic Mini של DJI הושק בישראל. מה מציע הרחפן הקומפקטי והמתקפל?

Mavic Mini של DJI הוא רחפן מתקפל, קטן וקל, אשר משקלו פחות מ-250 גרם. כמה הוא עולה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עבור חובבי הרחפנים, המצטרף החדש למגוון הרחפנים הנמכרים בארץ הוא בשורה מסקרנת: מדובר ב-Mavic Mini DJI – הרחפן המתקפל הקל והקטן ביותר של DJI, המיועד להפעלה ולצילום כמעט בכל מקום. ב-DJI אומרים שמדובר ברחפן הקומפקטי בעולם. אמנם לא מדדנו את כל הרחפנים בעולם, אבל אין ספק שהוא מצטיין במידות קטנות ובמשקל קל במיוחד – 249 גרם. משקל זה מכניס אותו לקטגוריה שמוגדרת על ידי רגולטורים בעולם כקטגוריה הבטוחה ביותר בטיסות רחפנים (יש מדינות שבהן משקל זה מאפשר להגדיר את הרחפן כצעצוע).
Mavic Mini הוא דור המשך לרחפני Mavic המתקפלים, החל ברחפן הפופולרי Mavic Pro – אשר נסקר כאן במדור שווה להכיר באתר פואנטה, דרך הרחפן Mavic Air – אשר נסקר כאן גם הוא, ועד ל-Mavic 2. הוא מסוגל לטוס עד 30 דקות ונשלט באמצעות שלט רחוק ייעודי. בתחתית הרחפן ממוקמים קולטי GPS וחיישנים ויזואליים שבאמצעותם נקבעת יציבות הטיסה ודיוק הנחיתה. הרחפן מצלם וידאו 2.7K ב-30fps, 1080p ב-60fps או תמונות 12 מגה פיקסל בשימוש בחיישן ה-1/2.3 אינץ'.

את החומר שצולם ניתן לערוך באפליקציית Fly החדשה של DJI, ההופכת תמונות וקליפים להפקות. באפליקציה יש הדרכות ייעודיות כדי לאפשר לטייסים חדשים ללמוד על טיסה ותבניות עריכה מוגדרות מוסיפות לתוצר רמה חדשה של יצירתיות. טייסים חדשים יכולים לבחור לטוס במצב P, טייסים מנוסים יותר יכולים לגלות אפשרויות נוספות במצב S (ספורט) ויוצרי תוכן יכולים לבחור במצב C, אשר מאריך את זמני הבלימה להשגת תמונות חלקות יותר וחומר גלם קולנועי רב יותר.

בנוסף, אפשר להשתמש באביזרים נלווים כמו DIY Creative Kit ו-360° Propeller Guard לבטיחות מוגברת. ב-DJI אומרים כי שילבו ב-Mavic Mini את טכנולוגיית הבטיחות של DJI, הכוללת geofencing כדי לסייע לטייסי רחפני להימנע מאזורים אסורים לטיסה; זיהוי AeroScope מרחוק להגנה על אתרים רגישים, מגבלות גובה מובנות; והחזרה אוטומטית לנקודת ההמראה אם הרחפן מאבד קשר עם הבקר או שהסוללה נחלשת לרמה קריטית.

Mavic Mini DJI: מחיר

חברת בנדא (Benda), הנציגה הרשמית של DJI בישראל, מציעה למכירה את Mavic Mini DJI בשתי דרגות מחיר, בהתאם לאביזרים הנלווים:

  • MAVIC מיני – 1,700 ₪
  • MAVIC מיני קומבו – 2100 ₪

באתר האמריקני של DJI נמכר MAVIC MINI ב-400 דולר ו-MAVIC MINI COMBO ב-500 דולר, כלומר, 1,390 שקל ו-1,740 שקל בהתאמה (לפני מסים).

נזכיר כי כפי שפורסם כאן במדור טכנולוגיה באתר חדשות הצרכנות פואנטה, לפני מספר חודשים נפתחה בהרצליה פיתוח חנות DJI. הרחפן נמכר שם ובחנויות נוספות.

בקרוב תשיק בנדא את הביטוח של המותג תחת השם DJI CARE. כמו כן מאפשרת החברה השכרת ציוד צילום ורחפנים לקהל הרחב.
אגב, משום מה, בנדא לא מציעה אפשרות ללקוחות החנות לקנות את הרחפן אונליין באתר ישראלי ייעודי.

חנות DJI





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות