כמה עולה לנקות מזרון? גלו עם טופ שטיחים

כמה עולה לנקות מזרון? גלו עם טופ שטיחים

טופ שטיחים הוא פורטל ניקוי שטיחים ומזרנים, דרכו ניתן להזמין שירותי חיטוי מזרן. אם אתם מחפשים ניקוי מזרונים או חיטוי מזרונים, שווה לערוך השוואת מחירים לניקוי מזרונים ושטיחים

ניקוי מזרון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




ניקוי מזרון הוא לא עסק פשוט, ועדיף שיבצע זת מישהו שמתמחה בכך. כדי לברר כמה עולה ניקוי מזרון בבית, מומלץ לעשות השוואת מחירים באינטרנט במחירונים השונים, ביניהם מחירון ניקוי מזרנים בפורטל טופ שטיחים – הפורטל הגדול בארץ לניקוי שטיחים ומזרנים. לאחר השוואת מחירים לניקוי מזרן, תוכלו לדעת מהו המחיר הממוצע בשוק ולא ליפול בפח עם הצעה לא ריאלית.

ניקוי מזרונים עד הבית – כמה עולה?

חלק מהאנשים יעדיפו ניקוי מזרונים עד בית הלקוח ואחרים יעדיפו עד בית העסק. כאמור, אתם יכולים לאתר בקליק במהירות את שירותי הניקוי שלכם. אולם, יחד עם הקלות שבאיתור שירותי ניקוי מזרנים עד הבית, מגיעה גם האחריות שלכם לבחור בחברת הניקוי הנכונה.

בעוד שחלק מהחברות משתמשות בחומרי ניקוי ייעודיים ובמכונות ניקוי, חלק אחר מהחברות משתמשות בשיטות ניקוי ידני בלבד. אגב, לא כל חברת ניקוי תספק לכם את השירות של חיטוי מזרן.

כמה עולה ניקוי מזרון זוגי עד בית הלקוח?

כאמור, אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה ניקוי מזרן זוגי, התשובה נמצאת בפורטל טופ שטיחים. לאחר שסקרנו את הפורטל, גילינו כי ניקוי מזרן זוגי עולה כ-180-220 ₪ בממוצע. כמובן, מדובר בניקוי של צד אחד בלבד. אם תצטרכו ניקוי מזרון זוגי ב-2 צדדיו, תוכלו לקבל את השירות בעלות של 250-350 ₪ בממוצע.

יחד עם ניקוי מזרונים זוגיים, לפעמים יש צורך גם לנקות מיטות של בני נוער ושל ילדים. אם אתם צריכים לנקות מזרן יחיד של ילד, יש סיכוי שמדובר בכתמים עיקשים במיוחד, לרבות כתמי הפרשות גוף.

ניקוי מזרן יחיד (רוחב עד מטר אחד) יעלה לכם כ-150-200 ₪ בממוצע. הניקוי יתבצע בשני צדדיו של המזרון.

כמה עולה הסרת כתמים ממזרון עד בית הלקוח

יחד עם שירותי ניקוי, אפשר גם להסתייע בשירותי הסרת כתמים ממזרונים. הסרת כתמים ממזרון תעלה לכם 150-200 ₪ למזרון יחיד. אם אתם צריכים דווקא ניקוי מיטה קומפלט, זה יעלה לכם בקירוב 400 ₪ בחלק מהמקרים. הניקוי יתבצע על גבי כל המיטה ושני צדדיהם של המזרונים.

צריכים חיטוי מזרנים? חיטוי מזרן יעלה לכם 150-250 ₪ בממוצע. בין אם אתם צריכים שירות ניקוי מזרן או חיטוי מזרון, קודם בקרו בפורטל טופ שטיחים ותחסכו עלויות. לאחר השוואת מחירים לניקוי מזרונים, תוכלו לדעת בדיוק מה החיסכון שלכם. אז למה אתם מחכים? היכנסו – Top-Carpets.co.il.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות