מרתון תל אביב. הרשמה מוקדמת חוסכת 10-30 ש"ח בלבד

מרתון תל אביב. הרשמה מוקדמת חוסכת 10-30 ש"ח בלבד

מרתון תל אביב הוא גם חגיגה מסחרית. המחיר להשתתפות במרתון המלא – 300 שקל. לא בדיוק מחיר שווה לכל נפש

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמו בכל סוף פברואר, גם השנה יתקיים מרתון תל אביב, וכמו בכל שנה – לא מדובר רק באירוע ספורט אלא באירוע מסחרי. למעשה, ההשתתפות עצמה אינה עסק זול – 300 שקל למרתון השלם, 220 שקל לחצי מרתון, 180 שקל ל-10 ק"מ וכו' (ראו את טבלת המחירים בהמשך). אם תמהרו להירשם עוד הערב, תוכלו לחסוך מעט. ההרשמה המוקדמת מסתיימת הערב, וההרשמה המאוחרת מסתיימת ב-18.2.2017. ההרשמה מקנה זכאות לערכה הכוללת חולצת ריצה מנדפת זיעה של אדידס, מספר חזה הנקבע בהתאם למקצה הזינוק האישי ושבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי.

הנחות ניתנות לקבוצות ולמחזיקי כרטיס דיגיתל (אין כפל הנחות):

לקבוצות: כל קבוצה המונה לפחות 15 רצים זכאית לקבל קוד הנחה בהרשמה באתר.

למחזיקי כרטיס דיגיתל: 20% הנחה בהרשמה הרגילה והמאוחרת לכל המקצים (מלבד מסלולי 5 ק"מ ומיני מרתון). 15% הנחה בהרשמה המוקדמת. בתהליך ההרשמה, יש לסמן את משבצת "יש ברשותי קופון דיגיתל".

מחירון מרתון תל אביב

בדומה לשנה שעברה, במרתון צפויים להשתתף 40,000 רצים ורצות – מתוכם 1,500 מרתוניסטים המגיעים במיוחד מחו"ל. האירוע יתקיים בעוד כחודש, יום ו', 24.02.17, ויכלול 6 מסלולים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים ומקצה מיני מרתון לילדים (420 מטר ו-1 ק"מ). מבחינת התל אביבים שאינם משתתפים בחגיגה, מדובר כמובן בכמה שעות קשות במיוחד מבחינת התנועה בעיר, וכדאי להיערך מראש.

מרתון תל אביב: מהמרים על מזג האוויר

מארגני המרתון מחזיקים ודאי אצבעות בתקווה שמזג האוויר לא יבגוד בהם. בשנה שעברה הסתיים המרתון ללא אירועים מיוחדים, אך בשנים שלפני כן היו אבדות בנפש. ב-2013 התמוטט ומת במהלך המרתון המלא מיכאל מיכאלוביץ', בן 29 ממושב מנוחה בדרום, ועשרות נזקקו לטיפול רפואי בשל החום הכבד. ב-2011 התמוטט ומת דוד שלמוביץ, בן 40 מירושלים, שרץ חצי מרתון. אגב, בעקבות מותו של מיכאלוביץ', הקים משרד הבריאות ועדה מקצועית שהמליצה לבטל אירועי ספורט המוניים כאשר הטמפרטורה היא 28 מעלות ומעלה.

חשוב לדעת שעל פי פסיקת בית המשפט המחוזי מ-14.12.15, אין צורך להציג אישור רפואי על מנת להשתתף במרוץ, אלא לחתום על הצהרת בריאות בלבד. כל נרשם יידרש לחתום על הצהרת הבריאות בתהליך ההרשמה ובעת קבלת הערכה. כל מי שנרשם עד לתאריך זה, הרשמתו תקפה והוא יצטרך לחתום שוב על הצהרת בריאות במעמד איסוף הערכה.

נקודת הזינוק של כלל המקצים תמוקם בשדרות רוקח (בין פארק גני יהושע למרכז הירידים). המסלול יעבור דרך שדרות רוטשילד, נמל תל-אביב וחופי הים, טיילת רידינג, פארק גני יהושע, רחוב דיזינגוף, כיכר רבין, רחוב אבן גבירול, יפו העתיקה ונמל יפו, ולראשונה גם במתחם שרונה. נקודת הסיום תמוקם בחניון גני יהושע (מול גני התערוכה), ושם כמובן יהיה גם מתחם מכירה גדול של מוצרי ספורט ואורח חיים בריא. 

מרתון תל אביב: רצים ומגייסים תרומות לעמותות

כחלק ממגמה עולמית, משתתפי המרתון יוכלו לנצל את השתתפותם במרוץ לצורך גיוס תרומות. משתתפים שנרשמו לאחד ממקצי המרתון יוכלו לבחור מרשימה של למעלה מ-90 עמותות המופיעות באתר ולקבל כלים המסייעים לרצים לגייס תרומות למענן. הכספים שיגויסו יועברו במלואם לעמותות. כמו כן, חברת סמסונג מתעתדת אף היא להשיק קמפיין תרומה לקהילה במסגרת מרתון סמסונג תל-אביב.

עוד מגמה עולמית היא זו שהופכת את אירועי הספורט הגדולים לאירועי מכירות. בימים ראשון-רביעי (19-22.02.17) יתקיים בכיכר רבין יריד ובו חנויות קונספט, כהשבולטות הן כמובן סמסונג ואדידס. בנוסף, יהיה שם מתחם כנסים והרצאות עם מרצים בתחום הריצה ועוד. בכיכר גם תתקיים חלוקת ערכות הרצים.

ביום רביעי (22.02.17) יתקיים גם מיני מרתון ילדים במתחם שרונה, בהשתתפות כ-2,000 ילדים וילדות. הוא יכלול שני מסלולים: 420 מטר ו-1000 מטר (המקצים יוזנקו בשעה 17:00 ו-17:30).

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות