נשים שתמיד נראות טוב - איך הן עושות את זה? - פואנטה

נשים שתמיד נראות טוב – איך הן עושות את זה?

טיפוח, לבוש, תסרוקת, אקססוריז ומים הם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של נשים שתמיד נראות טוב. לא מאמינות? הנה כל הפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מראה חיצוני חשוב לכולנו, ולא בכדי. מעבר לביטחון העצמי שהוא מקנה, הוא משפיע גם על האופן שבו הסביבה רואה אותנו. לא כולנו מצליחים ומצליחות להשיג את המראה המבוקש או לשמור עליו לאורך זמן, אבל יש נשים שתמיד נראות טוב… איך הן עושות את זה? הנה כמה טיפים:

1. טיפוח

נשים שמצליחות להיראות כל הזמן במיטבן, הוא נשים ששמות לב לפרטים הקטנים. לעולם לא תתפסו נשים שנראות טוב עם ציפורניים לא מסודרות. הן משקיעות במריחת צללית לא פחות מאשר במייקאפ ובשפתון. התוצאה היא מראה מטופח בכל גיל, כזה שמשרת אותן גם באירועים חברתיים וגם בסביבה מקצועית.

מבחינת אותן נשים, מדובר באורח חיים. אלה נשים שבחרו לאמץ שגרת טיפוח שמתאימה להן. בהמשך, אפשר לנצל את החומרים המזינים בתוך חומרי האיפור והטיפוח כדי לתרום לעור ולמנוע הופעת כתמי פיגמנטציה, קמטים ובעיות לא רצויות אחרות.

2. לבוש

הבגדים שאנחנו לובשים משפיעים על איך שנרגיש. בעידן שבו אין לנו הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, צריך להשקיע בלבוש כדי להיראות טוב מסביב לשעון ועל מנת למשוך את תשומת הלב המדויקת מהסביבה.

בגדיהן של נשים שנראות טוב נבחרים בקפידה, תוך התאמה למבנה הגוף ולטעם האישי שלהן. אם מוסיפים למשוואה היכרות עם הסגנונות האופנתיים הלוהטים של כל תקופה, מקבלים מתכון למראה אקסקלוסיבי.

3. תסרוקת

התסרוקת היא חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני. בין אם מדובר על בעלות שיער קצר או ארוך, צריך להשקיע במיוחד בימים החמים והלחים של הקיץ הישראלי. בניגוד לבגדים, את התסרוקת אפשר להחליף לעיתים רחוקות. מומלץ להתייעץ עם מעצבי שיער. הדגש הוא על התאמת התסרוקת לתווי הפנים ובחירת סגנון שיהיה כמה שיותר נוח, נגיש ומחמיא.

4. אקססוריז

בשביל להיראות טוב צריך להיעזר בכלים מסוימים. בארגז הכלים של נשים מטופחות יש למשל אקססוריז מיוחדים כגון חגורה, שרשרת, טבעת, צעיף, כובע וכן הלאה. כמובן שצריך להתאים את האקססוריז ללבוש ולתסרוקת, אך גם לזה מתרגלים מהר מאוד.

בחירה נכונה של אקססוריז היא משימה קלה מכפי שנהוג לחשוב. כל מה שצריך לעשות הוא להתארגן על מספר אביזרים כאלה במלתחה ולהשקיע כמה דקות כדי לבחור אותם לפני שיוצאים מהבית.

5. מים

שתיית מים תורמת לעור הפנים ומגבירה את קצב חידוש התאים בגוף. נשים שתמיד נראות טוב יודעות את זה, לכן הן שותות לפחות 10-15 כוסות מים ביום ועוד כמה ליטרים בימים החמים.

למעשה, הסוד הוא להמשיך לשתות מים בלי קשר לתנאי מזג האוויר, במשרד או בחוץ ואפילו בפקקים בדרך לעבודה. אם עושים את זה למשך זמן ובצורה עקבית, משיגים מראה נהדר ומטופח בלי להתאמץ.





1
נגישות