לופטים במרכז, בראשון לציון, בפתח תקווה, בתל אביב - פואנטה

לופטים במרכז, בראשון לציון, בפתח תקווה, בתל אביב

יש לא מעט לופטים במרכז הארץ, שבהם תוכלו לערוך מסיבה מושקעת. החל ממערכת מולטימדיה ועד בריכה – היכנסו לכתבה כדי לגלות מה מציעים היום בלופטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כיום יש מגוון ערים שיש בהן לופטים, למשל, ראשון לציון, פתח תקווה, אבן יהודה, תל אביב ועוד. הלופט הוא המקום הכי עכשווי לחגיגות. אפשר לחגוג בו יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה, מסיבת רווקות או מסיבת רווקים. מדובר בחלל אשר יכול להכיל מסיבות של 30 אורחים ויותר, ובו מערכת מולטימדיה, בריכה, ג'קוזי, שולחן סנוקר, שולחן כדורגל, שולחן פינג פונג, עמדת מנגל ובר.

לופט מאפשר גם מסיבת בריכה מגניבה, משום שהוא כולל בריכה מקושטת במגוון מתנפחים המתאימה לכניסה של כל האורחים, עמדת ג'קוזי, ועמדת מנגל, שבה אפשר לעשות על האש. מסיבות בריכה הן דרך מעולה לחגוג יום הולדת בימי הקיץ החמים. אם אתם שוכרים לופט בתל אביב או בראשון לציון, תוכלו להתחיל את המסיבה באחד ממקומות הבילוי הרבם שיש בעיר, למשל, בר בקונספט מיוחד, מסעדה הודית, מועדון, בית קפה צבעוני וחביב. לאחר שתסיימו לבלות בעיר הגדולה, המשיכו את המסיבה בלופט עם כל החברים ומוזיקה בפול ווליום עד שעות הבוקר. לחצו כאן על מנת למצוא לופטים בראשון לציון.

כולם רוצים שהמסיבה שהם מארגנים תהיה מסיבה בלתי נשכחת. במטרה לארגן מסיבה שכזו, תוכלו לשכור לופט גדול, אשר יכיל רחבת ריקודים גדולה ובריכת שחייה. כל לופט מגיע מצויד במערכת מולטימדיה הכוללת רמקולים, מקרן, מסכים, עמדת דיג'יי ומיקרופון. במידה שאתם חובבי מוזיקה מקפיצה ולא רוצים לראות אף אחד נשאר אדיש ויושב בצד, תוכלו לשכור דיג'יי שיגרום לכל האורחים במסיבה לרקוד. בעמדת השתייה ישנו מקרר גדול וארונות אחסון, על מנת שתוכלו להביא שתייה הכוללת מיצים, בירות, וויסקי ומגוון נוסף של משקאות והאורחים ירגישו כברמנים עצמאיים ויכינו לעצמם את המשקאות. לחצו כאן כדי למצוא לופטים במרכז.

במידה שאתם גרים באזור השרון ומחפשים מקום בו תוכלו להיפגש עם חברים או לחגוג מאורע קטן, אשר עדיין לא מתאים לשכירת אולם, תשמחו לדעת שבאבן יהודה קיימים מספר לופטים שאליהם תוכלו להזמין את כל האורחים ולחגוג.

לופט הוא מקום מפגש מצוין עם חברים. הוא מספק מקום לשהות בו, לשחק במשחקי פלייסטיישן, לשוחח עם החברים, לעשות ערב קריוקי, לשיר ולרקוד. רבים מהלופטים מצוידים בשולחנות משחק שבהם אפשר להעביר את הזמן בכיף. כמו כן, לופטים רבים מגיעים עם בריכות שחייה וג'קוזי, כך שאפשר להשתכשך במים, לשחק משחקי כדור ולשחות. בילוי מסוג זה מכניס גיוון להרגל הבילוי הרגילים עם החברים, כמו הליכה לסרט, בר שכונתי או ביקור אצל חברים. לחצו כאן כדי למצוא לופטים בתל אביב.

ארגון מסיבה בלופט ולא בביתכם האישי יעניק לכם שקט נפשי. בראש ובראשונה, לא תצטרכו לדאוג שהריהוט בבית שלכם ייהרס או לסדר את הבלאגן אחרי במסיבה. דבר נוסף וחשוב, מרבית הלופטים ממוקמים באזורי התעשייה של הערים, מה שמקנה לכם אפשרות להרעיש ולהשמיע מוזיקה בווליום גבוה מבלי שאף אחד יעיר לכם. באזורי התעשייה מקומות חניה רבים וקווי תחבורה ציבורית עוברים, דבר המעניק לאורחים יכולת הגעה קלה למקום.

מומלץ לשכור לופט בעיר מגוריכם. במידה שתצטרכו להביא ציוד או משהו, תמיד תוכלו ללכת אל ביתכם הנמצא קרוב או לחנות אשר אתם מכירים בסביבת המקום ולהשלים את הנדרש. בנוסף, תמיד נחמד שיש את האפשרות לחזור מהר הביתה ברגל, לדוגמה, תושבי פתח תקווה יעדיף לשכור לופט בעיר מגוריו, אשר יהיה לא רחוק מביתו אבל ימוקם באזור התעשייה. כך הוא יכול גם לחגוג מבלי להפריע לאף אחד וגם להגיע למקום הבילוי בקלות ולחזור ממנו בקלות.

לחצו כאן כדי למצוא לופטים בפתח תקווה שבהם תארגנו את האירועים הבאים שלכם!





1
נגישות