עדכוני קורונה: אושר מתווה של הופעות בדרייב אין. כך זה יעבוד

עדכוני קורונה: אושר מתווה של הופעות בדרייב אין

אם אתם מפנטזים על הופעה בזאפה או אפילו בפארק – תצטרכו עוד לחכות. המתווה שאושר להופעות חיות לא יאפשר לכם לצאת מהרכב… קבלו את עידן ההופעות בדרייב אין

הופעות קורונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מתי נוכל לראות הופעה של שלמה ארצי בקיסריה או של עברי לידר בזאפה? זה כנראה לא יקרה בקרוב, אבל במסגרת הקלות הקורונה הושגו הסכמות לגבי פתרון להופעות חיות בעידן הקורונה. המתווה שעליו הסכימו משרדי הבריאות והתרבות הוא קיום הופעות בדרייב אין.

במהלך הגל הראשון דובר על צפייה בסרטים במתחמי דרייב אין, וכעת הקונספט הזה גולש גם להופעות. לפי המתווה המוצע, אפשר יהיה לקיים הופעה בשטח פתוח במתכונת של עד 200 מכוניות פרטיות.

הופעות בדרייב אין

במכתב שעליו חתום המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, מצוינים תנאים נוספים שיצטרכו להתקיים במסגרת הופעות בדרייב אין, כמו מרווח של שני מטרים בין כלי הרכב, רכישת כרטיסים באופן דיגיטלי וסדרן על כל 20 מכוניות.

גם מספר האנשים על הבמה יהיה מוגבל לכ-10 אנשים.

המיקרופונים יעברו חיטוי לפני כל הופעה, והזמר יצטרך לשמור על מרחק של 7 מטרים מהנגנים. הנגנים עצמם יצטרכו לעטות מסכה לכל אורך ההופעה (למעט נגנים בכלי נשיפה).

ההנחיות נוגעות אפילו לתאי השירותים. כדי לאפשר גישה לשירותים יהיו סדרנים, ובכל רגע יותר רק למשפחה אחת להיות בשירותים.

האם האמנים יכולים להתפרנס ממתווה כזה? האם הקהל יוכל ליהנות מהופעות כאלה? כמה אפשר לגבות על הופעה כזאת והאם אפשר לשמוע היטב ולראות היטב את מה שקורה על הבמה?

הרבה שאלות עדיין פתוחות, וצריך יהיה לשמוע מה עמדת האמנים.

 

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות