ייצוגית בארה"ב נגד LG בגין תקלות ב-V10

ייצוגית בארה"ב נגד LG בגין תקלות ב-V10

לקוח טוען שהחברה שיווקה ביודעין מכשירים פגומים 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

צרות בצרורות?

לאחרונה פרסמתי כאן כתבה שעוררה סערה גדולה, לגבי בקשה לתביעה ייוצגית שהוגשה על-ידי לקוחות LG G5 שנתקלו בתקלות חוזרות במכשיר, בעיקר ב-GPS. 

הבקשה הוגשה נגד יבואנית מכשירי LG בארץ, רונלייט, ונגד LG העולמית. 

אלא שמסתבר שגם בארה"ב הוגשה לאחרונה בקשה לייצוגית נגד LG – ובמקרה הזה בגין תקלות במכשיר אחר, ה-V10. 

מדובר בתושב קליפורניה שטוען כי הוא ולקוחות נוספים של LG שרכשו את דגם V10, רכשו מכשיר פגום.

את המכשיר הוא רכש באוקטובר 2015 ב-verizon, ולטענתו, החברה והמשווקים מכרו את המכשיר בידיעה שיש בו פגמים. לטענתו, הם סירבו לחשוף את הפגמים של הטלפון או לנסות לפתור את הבעיה, ולכן הוא תובע אותם על להפרת האחריות, הונאה, מצג שווא רשלני ותחרות בלתי הוגנת.

כזכור, גם עם דגם LG G4 היו לא מעט בעיות, וכאן בארץ הוגשה נגדם תביעה ייצוגית. רק לפני מספר חודשים הודתה החברה בקיומה של בעיה בלוח האם של המכשיר והזמינה צרכנים לתקן את המכשיר.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. גם לי. רכשתי מכשיר חדש. והבורד כבר הוחלף לי פעמיים בתוך כשנה מאז רכשתי את המכשיר החדש. הזוי , מקומם ומאוד בעייתי. כי כל מה שהיה על הבורד ולא גובה הלך לאיבוד. והיבואן מתנה את 'ניסיון האחזור' בהגעה למעבדה, ובתשלום למקרה שניתן לאחר..אבל נדרש דיסק או קי לשם העתקת הגיבוי. חוצפה !
    השב

נגישות