מטבח לילדים - המתנה המושלמת - פואנטה

מטבח לילדים – המתנה המושלמת

מטבח צעצוע הוא מסוג המתנות שישמחו כל ילד וילדה. המגוון רחב והבחירה תלויה במקום שיש לכם בבית, בחומר שממנו הוא מיוצר (עץ או פלסטיק), וכמובן, בתקציב

מטבח צעצוע מטבח לילדים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מטבח לילדים הוא אחד המשחקים האהובים עליהם ביותר. לכן, זו מתנה מושלמ ליום הולדת או לכל מועד אחר שבו אתם או המשפחה המורחבת רוצה לפנק את הילדים.

מטבח לילדים – תעתיק של המטבח הביתי

מטבח לילדים מסמל עבור הילדים הקטנים תעתיק של מה שקורה במטבח הביתי, הדברים הללו מסקרנים ומרתקים אותם ולכן הם נהנים מאד לבצע את הפעולות בעצמם דבר שגורם להם להרגשה של אחריות ועשייה.

אפשר לרכוש מטבח לילדים בגדלים שונים. במטבחים הקטנים יהיו מעט פריטים נלווים ובמטבחים הגדולים פריטים רבים. כמובן שהבחירה תלויה במקום שיש לכם בחדר או בפינת המשחקים, וכמובן בתקציב.

קיימים דגמים רבים העשויים מעץ מסיבי המחזיקים מעמד שנים רבות וגם מטבחים מחומרים פלסטיים שחלקם מודולריים וניתנים לפירוק ולהרכבה על פי רצונם של הילדים. סוג אחר של מטבחים נמכרים כיחידה אחת ללא אפשרות של פיצול.


מטבח לילדים – המתנה המושלמת

מי שמתלבט איזו מתנה לרכוש לילדים קטנים, זו המתנה המושלמת. הילדים וגם ההורים יודו לכם על כך כי ההנאה של הילדים היא עצומה והם נהנים לשחק במטבח על פריטיו השונים במשך שעות.

הפריטים הממוקמים בתוך המטבח

מטבח לילדים מכיל אין ספור פריטים על פי גודלו. במטבחים הקטנים קיים ברז שמאפשר למלא בכאילו מים בסירים, תנור לאפיית עוגות ועוגיות וכיריים להכנת מאכלים מבושלים שונים. ברוב המטבחים הפעלת הלהבות בכיריים כוללת זמזום, כך שהילדים ידעו לכבות אותם אחרי פרק זמן מסוים, כשהתבשיל מוכן.

במטבח לילדים קיימים גם כלי אוכל כמו סוגים שונים של צלחות, כוסות בגדלים שונים, כמה דגמים של סירים קטנים וגדולים, מחבתות וסכו"ם. כדי להפיק את מלוא ההנאה ממלאכת הבישול הם נעזרים בכלים נלווים בדיוק כמו במטבל הביתי, תרווד, כפות גדולות, קערות, קרש חיתוך ומבחר גדול של פירות וירקות מפלסטיק להגשה לחברים.

במטבחים הגדולים קיימים יותר גם מקרר קטן בו ניתן לאחסן את המזון, מיקרוגל שאפשר לכוון בו את זמן החימום, מיקסר להכנת עוגות ועוגיות ופריטים נוספים.

הנאה מושלמת מהמשחק במטבח

הדמיון הרב שהילדים מפעילים בעת המשחק במטבח הוא מהלך חשוב בחייהם והם יוצרים עולם משלהם במקביל לעולם של המבוגרים המכינים מאכלים במטבח.

כמו בפינת המטבח בגן כך גם בבית הם נהנים להכין עבור כולם את המאכלים שהם אוהבים כמו פיצות פסטה ומרק, לחלק מהסירים לצלחות ההגשה ולתת לכל אחד לטעום.

מטבחים לילדים

שפע האפשרויות של מטבחים לילדים יצר טרנד בו בכל בית כמעט יש מטבחים, כל אחד שונה מהשני והילדים נהנים לבוא לשחק בביתה של החברה או אצל בן הדוד וליהנות ממגוון הפריטים הקיימים בכל אחד מהמטבחים הללו.

גם כשהילדים עוזרים להורים במטבח, זה חלק מהלמידה של מה שקורה בחיים האמתיים במטבח, איך מכינים, על מה מקפידים וכו' וכך הם מבצעים פעולות דומות גם במטבח שלהם לאחר מכן.



1
נגישות