HP השיקה מדפסת כיס קטנטנה שמאפשרת להדפיס תמונות ישירות מהסמארטפון תמונות

HP השיקה מדפסת כיס קטנטנה שמאפשרת להדפיס תמונות ישירות מהסמארטפון תמונות

HP מציעה מדפסת ניידת, שאולי תצליח לגרום לנו לא רק לצלם בלי סוף, אלא גם להדפיס את התמונות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אנחנו מצלמים ומצלמים ומצלמים, אבל ממעטים להדפיס את התמונות – בין היתר משום שאנחנו מתעצלים להוריד את התמונות למחשב או לשלוח אותן להדפסה בחנות צילום.

המדפסת החדשה של HP, דגם Sprocket Photo Printer, מבקשת להציע פתרון – הדפסה אלחוטית ישירות מהסמארטפון בכל מקום שתרצו.

מדובר במדפסת קטנטנה, כמעט בגודל של הסמארטפון עצמו, שמדפיסה תמונות בגודל 7.6 ס"מ x 5 ס"מ ישירות מאפליקציה ייעודית.

המדפסת שוקלת רק 172 גרם ואורכה 11.6 ס"מ, ומצריכה כמובן נייר מיוחד וקטן שנקנה באריזות של 50. הנייר בגודל x 7.6 5 ס"מ הוא נייר מדבקה עבה, עמיד בפני מים, שאינו דוהה. אפשר להשתמש בהדפסה כתמונה רגילה או להדביק אותה. 

בניגוד למדפסות הזרקת דיו, כאן נעשה שימוש בטכנולוגיה אחרת שלא מצריכה החלפת מחסניות דיו. בחברה טוענים שבזכות טכנולוגיה מיוחדת, הצבע במדפסת הזו לא נגמר לעולם, אבל יש להודות שזה נשמע מוזר… 

כאמור, כדי להדפיס את התמונות יש להוריד את האפליקציה הייעודית HP Sprocket App, שאגב, מאפשרת להוסיף לתמונות פילטרים, מסגרות, מדבקות, אייקונים וכיתוב. היא זמינה להורדה ללא תשלום בחנויות האפליקציות של iOS ו-Android.

באמצעות Bluetooth, גם אנשים אחרים יכולים להתחבר ל-Sprocket באמצעות טלפונים חכמים או טאבלטים שלהם ולהדפיס את התמונות הטובות ביותר.

החלפת הדפים קלה ואינטואיטיבית, והסוללה מספיקה עד 35 הדפסות לכל טעינה מלאה. 

בשורה התחתונה, מדובר במוצר נחמד שלא יכול להחליף הדפסת תמונות איכותית בגודל רגיל, אבל בהחלט יכול להיות שימושי בסיטואציות רבות, למשל, הדפסה באירוע, הדפסת מדבקות לילדים ועוד.

מחיר: כ-600 שקל.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות