זה מה שאתם צריכים לדעת כשנציגים של הוט מטלפנים ביוזמתם להציע לכם חבילה אטרקטיבית

זה מה שאתם צריכים לדעת כשנציגים של הוט מטלפנים ביוזמתם להציע לכם חבילה אטרקטיבית

לקוחות ותיקים של הוט משלמים יותר – זה הלקח שלמדה א' מחיפה, לקוחה ותיקה ונאמנה של הוט

תהיו חברים, שתפו את הכתבה
"הקלטות הוט"

{mp4}188{/mp4}

לקוחות ותיקים של הוט משלמים יותר – זה הלקח שלמדה א' מחיפה, לקוחה ותיקה ונאמנה של הוט.

א' זכתה לאחרונה לשיחת טלפון יזומה של נציגת הוט, ובה הציעה לייקר את החבילה שלה ב-11 שקלים ולזכות כך בכל הערוצים. הסכום ש-א' משלמת גם כך אינו מבוטל – 324 שקל בחודש עבור מסלול "דאבל קלאסיק", שכולל אינטרנט במהירות 30 ג'יגה, 4 חבילות ערוצים, 2 ממירים (לא מקליטים) ו-VOD.

למעשה, בעידן שבו היא יכולה להתחבר לסלקום TV ב-99 שקל או לעשות טריפל של סלקום ב-150 שקל, א' דווקא רצתה להוזיל את החבילה שלה ולא לייקר אותה.

היא שאלה את הנציגה אם אפשר להוזיל את המסלול ונענתה בשלילה מוחלטת.

אלא שבדיקה באתר ההשוואות כמהזה גילתה לה שאת אותה חבילה בדיוק, דאבל קלאסיק עם VOD, משווקת הוט ב-310 שקל לחודש.

א' פנתה למוקד שירות הלקוחות בעצמה והגיעה אל נציגה אחרת, שלא הייתה מודעת לניסיון להציע לה חבילה יקרה. אותה נציגה לא רק בישרה לה שאפשר להוזיל את החבילה, אלא גילתה לה שבכל השנים שהיא מנויה על מסלול הדאבל קלאסיק היא קיבלה רק 3 חבילות ערוצים במקום 4 שמגיעות לה.

בשורה התחתונה, נקודת המוצא תמיד צריכה להיות "אין ארוחות חינם". כאשר אתם מקבלים פנייה יזומה מצד חברה שמטרתה לחלץ מכם כסף, עליכם להיות חשדניים. ועוד מסקנה חשובה – מומלץ לרענן בכל כמה חודשים את החבילות והמסלולים שאתם מנויים עליהם, כי ככל שהתחרות משתכללת, אפשר להשיג תנאים טובים יותר בפחות כסף.

מחברת הוט לא נמסרה תגובה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות