אז איך תרצו שייראה הבית שלכם?

אז איך תרצו שייראה הבית שלכם?

אם נדמה לכם שעיצוב ותכנון הבית הוא מותרות או שאתם יכולים לעשות זאת לבד, תחשבו שוב. באמצעות התייעצות עם אדריכלית ומעצבת פנים תוכלו לנצל כל חלל – קטן או גדול – באופן מיטבי לאורך שנים

אדריכלית ומעצבת פנים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

הבית הוא המקום החשוב לנו ביותר גם בימי שגרה וגם בימים חירום. אנחנו מגיעים אליו לאחר יום עבודה ארוך, מתרווחים על הספה, צופים בטלוויזיה, מבשלים, מארחים ועוד… אבל מה הופך את הבית שלנו למיוחד כל כך? בוודאי, אפשר לומר שהמשפחתיות, השטיחים או התמונות שבהן החלטנו לקשט את הקירות. אבל יש גם גורם אחד שהוא מעבר לכל זה, והוא עיצוב פנים נכון ומתאים לעיצוב הבית.

מי זקוק לשירותיה של אדריכלית ומעצבת פנים?

כשיש לכם סוף כל סוף נכס משלכם, אתם מעוניינים להפוך אותו להכי טוב שאפשר. אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית מסייעת לכם בתהליך, וזאת על מנת להפוך את הנכס לארמון של ממש.

רבים מאתנו זקוקים לשירותיה של אדריכלית ומעצבת פנים טובה, גם אם לא כולנו יודעים זאת.

אז בואו נבחן כמה מקרים הכרחיים.

עיצוב דירת החלומות שלכם

בין אם רכשתם דירת יוקרה מרווחת, דירת סטודיו המיועדת להשכרה לטווח ארוך או דירה קטנה וחמודה, כדאי להיעזר בשירותיה של אדריכלית ומעצבת פנים כדי להעניק לדירה שלכם את המראה שתמיד חלמתם עליו.

אחרי הכול, כאשר מדובר בנכס משלכם, אתם מעוניינים בכך שהוא ייראה הכי טוב בעולם. התכנון העיצובי לוקח בחשבון לא רק את הפן החיצוני, אלא גם עבודות תשתית דוגמת חשמל, אינסטלציה, מערכת ביוב וכדומה.

תכנון בתים פרטיים

בית פרטי הוא עולם ומלואו. כשיש לכם שטח הכולל גינה ואולי גם בית של 2 קומות, כדאי לנצל את יכולותיה העיצוביות של אשת מקצוע מנוסה. בבית כזה יש חשיבות גדולה לחלוקה הפנימית של החדרים, לנוחות היומיומית, לתפעול, למקומות האחסון ועוד.

ייעוץ מקצועי יסייע לכם לתכנן את הבית באופן מחושב שמותאם לצרכים של כל בני הבית – בין אם יש בו ילדים קטנים, בין אם נערים מתבגרים ועוד.

כאשר יש לכם בית פרטי גדול, אתם זקוקים לעוד זוג עיניים מקצועיות במטרה להבין מה אפשר לעשות, ממה מומלץ להימנע ואיזה חלום עיצובי ומיוחד אתם יכולים להגשים.

תכנון מרכזים מסחריים

תהיתם פעם מה מושך לקוחות למרכז מסחרי מסוים יותר מאשר לאחר? ובכן, באופן תת מודע מדובר בעיצוב הכללי.

אדריכלית ומעצבת פנים יודעת להתאים את העיצוב הנכון עבור בית העסק, בין אם מדובר באולם אירועים, בית קפה, מסעדה או משרד יוקרתי.

אשת המקצוע לוקחת את הזמן כדי להכיר את לקוחותיה, את התחום שבו הם עוסקים והעיקר – את החלל העיצובי העומד לרשותה.

לאחר מכן, היא ניגשת לעבודה ולתכנון המרכז המסחרי, תוך התחשבות בגורמים כמו תשתיות, רמת התאורה, עיטורים דקורטיביים ועוד.

איך בוחרים אשת מקצוע מתאימה?

לאחר שהבנו את תפקידה של האדריכלית ומעצבת הפנים בעיצוב החלל, נראה איך מוצאים את האחת שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

דבר ראשון, כדאי לבחון את תיק העבודות של האדריכלית. זוהי דרך טובה לבדוק אם סגנון העיצוב שהיא מציעה מתאים לכם.

דבר שני, ניסיון ומקצועיות חשובים מאוד בתחום זה, ולכן כדאי לבחור אדריכלית בעלת ניסיון רב בתחומה.

שלישית, מומלץ לבחור אדריכלית אשר סיימה את תקופת ההתמחות שלה ועברה בהצלחה את בחינת רשם האדריכלית. לאדריכלית זו יש ניסיון רב יותר, והיא תוכל להעניק לכם הרבה יותר מהידע שלה.

ולבסוף, כדאי לאסוף המלצות במטרה לוודא שאכן מדובר באדריכלית מוכרת ומומלצת.

מעצבים בית עם אדריכלית מומחית

מחפשים אדריכלית ומעצבת פנים שתהפוך את הבית שלכם לבית חלומותיכם? הכירו את טלי זרחיה פרומוביץ, אדריכלית מקצועית הפועלת מעל ל-10 שנות ניסיון בתחום.

לאורך השנים פיתחה טלי את המחשבה היצירתית שלה, והיום היא מציעה מגוון רחב של פתרונות ללקוחות שרוצים לעוף עם הדימיון שלהם. טלי נפגשת עם לקוחותיה במטרה להכיר אותם מקרוב, להבין אותם ולהפגיש בינם לבין מקומם.

 





 

1
נגישות