לנפוש ברמה גבוהה ובזול – חופשה בדקה ה 90

לנפוש ברמה גבוהה ובזול – חופשה בדקה ה 90

אילת, ים המלח או הצפון? שימו לב להזדמנויות שטמונות בחופשה בדקה ה-90 ביעדים הכי אטרקטיביים בארץ

חופשה בדקה ה 90
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יציאה לנופש, במיוחד במקרה של חופשה משפחתית, יכולה להוות הוצאה לא קטנה עבור ישראלים. במצב המחירים הנוכחי במשק הישראלי, נדרש מבצע אטרקטיבי במיוחד על מנת שנוכל למצוא חופשה שתהיה מפנקת, איכותית וברמה הגבוהה ביותר, וגם אפשרית למימון בלי שבירה של תוכניות חיסכון… חופשה בדקה התשעים, לכמה מיעדי התיירות המובילים של ישראל, היא אחד מאותם מבצעים אטרקטיביים שכדאי להכיר.

מהי חופשה בדקה ה-90 והיכן ניתן למצוא מבצעים שכאלו ביעדי התיירות הישראליים? כמה זה יכול לחסוך לנו וכיצד ניתן להשתמש באפשרות צרכנית אטרקטיבית זו?

חופשה בדקה ה-90 – אילת, ים המלח ויעדים מבוקשים נוספים בארץ

חופשה בדקה התשעים היא בדיוק מה שהיינו מצפים שתהיה – חופשה אליה יוצאים "מעכשיו לעכשיו", בהתראה קצרה, לפעמים ממש מהיום למחר. כאשר מחליטים להיות ספונטניים וגמישים ולחפש אחר מבצעי הדקה התשעים בשוק התיירות הישראלי, מוצאים לא מעט אפשרויות לנופשים ביעדים ובמלונות השווים ביותר, במחיר מעולה ביחס לרמה של אותו נופש. בתי מלון גדולים ומפנקים במיוחד ורשתות התיירות הפועלות בישראל מוצאים עצמם לא אחת עם כמה חדרים ריקים למהלך הימים הקרובים, ומעדיפים למכור אותם ללקוחות ספונטניים בהנחה משמעותית ביותר, מאשר להשאירם ריקים. אנחנו, הצרכנים המוכנים להיות גמישים וספונטניים ביציאה לחופשה הנוכחית, מרוויחים מכך בענק!

בישראל ניתן למצוא אפשרויות רבות לחופשות שכאלו ביעדי התיירות המובילים והמבוקשים ביותר – מבצעי דקה 90 ים המלח, דקה 90 אילת וכיוצ"ב. המבצעים הם בדרך כלל למלונות חמישה כוכבים מפנקים במיוחד, אשר גובים עבור חדר בהזמנה "רגילה" (לא בדקה התשעים) תעריפים גבוהים ביותר. בתור הנופשים הספונטניים והגמישים שהסכימו לצאת לחופשה חלומית בהתראה קצרה, אנחנו נהנים מהמצב ומרוויחים הנחה של עשרות אחוזים ביחס לעלות החופשה המקורית.

פשוט להיות ספונטניים או לתכנן מראש תקופה בה נוכל לצאת לחופשה בהתראה קצרה

כמובן שיציאה לנופש או חופשה משפחתית או זוגית ממש "מהיום למחר" ובהתראה קצרה אינה אופציה נגישה ואפשרית עבור רבים. לכולנו ישנם אילוצים בגינם אנו נדרשים לתכנן חופשות מראש, אילוצים כמו מקום העבודה, בתי הספר של הילדים וכיוצ"ב.

חופשה בדקה ה 90
צילום: איב בן עזרי

כיצד בכל זאת נוכל ליהנות ולנצל את ההנחות המשמעותיות של מבצעי דקה 90 אילת ו/או ים המלח (כמו גם טבריה ויעדים נוספים בארץ)? ובכן, דרך אחת היא פשוט להיות ספונטניים באמת ולהחליט שעכשיו יוצאים לחופשה, במידה ומצליחים לקחת חופש מהעבודה ושאר המחויבויות בהתראה קצרה. הרבה פעמים זה מתאפשר, ומקום העבודה שלכם (או בית הספר של הילדים) אינם מתמוטטים רק כי נעדרתם לכמה ימים…

אפשרות נוספת היא להחליט מראש על תקופה מסוימת (של כמה שבועות או חודשים, נניח) במהלכה אתם עם האצבע על הדופק ומחפשים אחר הזדמנויות פז לחופשה בדקה ה 90, ומוכנים לקחת חופש בהתראה קצרה. הודיעו מראש למקום העבודה שזה מה שאתם עושים ותתפלאו לגלות כי פעמים רבות ישתפו אתכם פעולה.

חופשה דקה 90 ים המלח מפנקת וזולה במיוחד נמצאת ממש במרחק השגה…

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות