מחפשים טלוויזיה? הייסנס השיקה את דגם M7030 בגודל 55 אינץ'. מה הוא מציע?

סקירת טלוויזיה: הייסנס M7030 – איכות 4K וכפתור לנטפליקס. מה חסר?

הטלוויזיה של הייסנס – כמו כמה דגמים של יצרניות הטלוויזיה המתחרות – מציעה כפתור ייעודי לנטפליקס. דגם הייסנס M7030 בגודל 55 נמכר במחיר נגיש, מה תקבלו בו ומה עשוי להפריע לכם?

סקירת טלוויזיה הייסנס M7030
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת צחי הופמן

חברת הייסנס הסינית אמנם פעילה בשוק הטלוויזיות בישראל כבר שנים רבות, אבל לאחרונה מורגשת התעוררות מכיוונה – לפחות מבחינה שיווקית.

מסך M7030UWG בגודל 55 אינץ' של הייסנס נמכר היום ב-5,000 שקל, ומציע תחרות לשאר השחקניות בשוק.

תמונה ואודיו

כמו סמסונג, שממתגת את טכנולוגיית ה-LED שלה בשם ייחודי (QLED), גם הייסנס ממתגת את טכנולוגיית ה-LED שלה. במקרה שלה הטכנולוגיה נקראת ULED. בכל מקרה, חשוב לזכור שעדיין מדובר במסכי LED עם טכנולוגיות שונות המנסות לשפר את התמונה, ולא מדובר בטכנולוגיית OLED, היקרה והטובה יותר. אותה אפשר למצוא היום בעיקר בטלוויזיות LG וסוני.


בסדרת ULED של הייסנס יש בקרת תאורה אחורית רב אזורית ומניפת צבעים רחבה. הדגם הזה תומך ברזולוציית 4K וגם בתקן HDR 10, , המספק טווח צבעים רחב יותר (רלוונטי בעיקר לנטפליקס). איכות התמונה טובה, השחור סביר (אבל לא מוחלט), ניתן לצפות במסך מזוויות רחבות, אבל עדיין לא מדובר בחדות או בעומק צבעים שקיים לפעמים בדגמים מתחרים. איכות התמונה תספק את הצופה הממוצע.

מבחינת צליל, קולות האנשים נשמעים ברור ושאר הצלילים נשמעים היטב, אבל עדיין מדובר בסאונד בינוני, כמו רוב הטלוויזיות בשוק.

עיצוב

העיצוב של הדגם הזה שגרתי, אבל עדיין נראה אלגנטי. המסך דק וגם המסגרת שלו דקה (עשויה מתכת כסופה מוברשת). הרגליות ממוקמות בצדדים ומעוצבות כמעין משולש.

הטלוויזיה כוללת 4 כניסות HDMI וגם 3 כניסות USB, התקן WiFi ו-LAN.

חבל שהייסנס לא שילבה כאן גם התקן בלוטות' לחיבור אוזניות אלחוטיות.

ממשק

אין כאן מערכת הפעלה אנדרואיד TV, אלא מערכת הפעלה של הייסנס. הממשק דל אבל כולל את כל הדברים החשובים להגדרות בכל מקרה, מדובר בממשק פשוט להבנה, הבנוי ברובו מריבועים גדולים ובולטים ומוצג בעברית,.

שלט רחוק

פרטנר TV התגאתה רבות בכפתור הייעודי שלה לנטפליקס בשלט רחוק. גם להייסנס (בדומה לסמסונג, LG וסוני) יש כפתור יעודי בשלט להפעלת נטפליקס. בנוסף לכפתור עבור יו טיוב. גם כאן מדובר בשלט סטנדרטי, פלסטיקי עם כפתורים גדולים. אין מיקרופון עבור הכתבה קולית.

אפליקציות

חוץ מנטפליקס ויו טיוב (שהן כמובן שתי אפליקציות חשובות), אין אפליקציות אחרות כמו סלקום TV, סטינג TV, פרטנר TV או אמזון פריים וידיאו (אשר צפויה להפוך בחודשים הקרובים ליותר רלוונטית לישראליים).

גם אפליקציית פייסבוק שיש כאן אינה האפליקציה האחרונה מבית פייסבוק לטלוויזיות חכמות – פייסבוק וידיאו, אלא גישה לשירות עצמו דרך מסך הטלוויזיה. שאר האפליקציות פחות מוכרות או רלוונטיות לקהל הישראלי.

בשורה התחתונה

ה-M7030 היא טלוויזיה חכמה וחביבה, אבל בתחרות שלה מול היצרניות הבולטות בשוק, היתרון שלה לא ברור, במיוחד בגלל מגוון האפליקציות הדל.

מחיר טלוויזיה חכמה של הייסנס

5,000 שקל לגודל 55 אינץ'.

הכתבה פורסמה לראשונה בבלוג הטכנולוגיה The Gadget Reviews של צחי הופמן

לעוד כתבות של צחי הופמן 

וואווי מציגה את ה-P20 פרו עם 3 עדשות ו-40 מגה פיקסל

ה-LG G7 יוכרז ב-2 למאי, מה אנחנו עוד יודעים עליו?

מייזו מכריזה על MEIZU 15 בלי מגרעת במסך

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות