התחרות עובדת: חברת היי-קיו מציעה קורס פסיכומטרי חינם אונליין

התחרות עובדת: חברת היי-קיו מציעה קורס פסיכומטרי חינם אונליין

במענה לקורס פסיכומטרי חינם של המדינה, גםחברת HIGHQ מציעה קורס פסיכומטרי חינם אונליין. מה הוא כולל והאם הוא מקביל לקורס הרגיל? חדשות צרכנות עם פואנטה

קורס פסיכומטרי חינם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




קורס פסיכומטרי חינם נשמע עד לא מזמן כמו פנטזיה של חיילים משוחררים ומרוששים, אבל לפני כשנה וחצי החלה המדינה להציע קורס כזה. מן הסתם, צעירים רבים בחרו בחלופה הזולה והזמינה הזאת, שקיבלה רוח גבית ממגפת הקורונה. לכן כעת חברת היי-קיו הוותיקה מציעה קורס פסיכומטרי חינם גם היא. קורס הפסיכומטרי של HiGHQ הוא קורס אונליין חינם לחלוטין – שמתחרה בקורס אונליין של המדינה.

קורס פסיכומטרי חינם אונליין בהיי קיו

מטרתה של חברת HiGHQ היא להתמודד עם הקורס החינמי של המדינה, והמנכ"ל אורי ויזל מבטיח כי "הקורס יתמודד ראש בראש עם קורס הפסיכומטרי החינמי של המדינה שהשיק המשרד לשוויון חברתי בתחילת 2019". לדבריו, הקורס מותאם בין היתר לתקופת אתגר הקורונה אך צפוי להתנהל באופן דומה גם בעתיד.

בחברת HiGHQ מבטיחים שאמנם מדובר בקורס פסיכומטרי חינם, אך זה קורס פסיכומטרי מלא. הקורס זמין לכל מי שמעוניין להירשם, ללא תנאים מוקדמים.

פואנטה

כיצד מתנהל קורס פסיכומטרי חינם של HiGHQ ?

  • איך? השיעורים מועברים באמצעות שיעורי וידאו בשידור חי, Live
  • מתי? ההרשמה נפתחה עבור 3 מועדי הפסיכומטרי הקרובים, כאשר הקורס הראשון מתחיל כבר ב-16.08.
  • כמה תלמידים? כל קורס יכלול עד כ-100 לומדים בקבוצה, בדומה לאקדמיה.
  • כמה זמן? אורך הקורס עומד על 38 שעות לייב כאשר מספר השיעורים משתנה בין מסלול למסלול, ככל שהמסלול ארוך יותר עד למועד הבחינה כך מספר השעות נפרש על יותר שבועות.
  • אפשר לצפות שוב? השיעורים זמינים (כל 38 השעות) באתר HIGHQ לצפייה חוזרת וחזרה על החומר.
  • אפשר לדבר עם המרצה? המרצה זמין לשאלות באמצעות ווטסאפ – עם התחייבות לתשובות תוך 48 שעות.

למי מתאים קורס פסיכומטרי חינם בהיי-קיו?

עקרונית, כל אחד יכול לבחור לעבור קורס אונליין במקום קורס פרונטלי, אבל בהיי-קיו אומרים שהוא מומלץ יותר לבעלי יכולת למידה עצמית ולמי שנבחנו בעבר, מכירים את הבחינה ומעוניינים לשפר את הציון.

בכל מקרה הנרשמים עוברים מבחן אבחון פנימי (גם הוא אונליין). בהתאם למבחן, הצוות הפדגוגי מכווין את התלמיד למבנה הקורס הנכון לו (חלוקה של הדגשים בין כמותי, מילולי, אנגלית וכ') ותוכנית עבודה מומלצת לקראת הבחינה.

מה ההבדל בין הקורס החינמי לקורס בתשלום של HIGHQ?

הקורס החינמי הוא כמובן פחות מקיף מהקורס הפורנטלי, אשר עלותו אלפי שקלים.

קורס פסיכומטרי פרונטלי של הייקיו נמשך כ-4 חודשים הכוללים גם 3 שבועות של הכנה לפני הקורס, על מנת לצמצם את הפער מסיום התיכון. לאחר מכן, לאורך שלושה חודשים מתקיימים 24 שיעורים פרונטליים בכיתה, 18 תרגולים ועוד 4 מפגשים אישיים עם המרצה.

המסלול כולל גם 9 סימולציות שנעשות בכיתה המדמות את המבחן האמיתי ומאפשרות לתלמידים להתרגל למבחן.  בנוסף, יש נגישות לאפליקציות אינטראקטיביות בלעדיות דוגמת ה-YouDO וה-BrainWash ו-270 שעות שיעורי און ליין לייב.

היה לכם מעניין? יהיה נחמד אם תשתפו חברים, ועוד יותר נחמד אם תפרגנו לנו בלייק בפייסבוק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות