מגדלי HIGHLINE: לחיות את תל-אביב

מגדלי HIGHLINE: לחיות את תל-אביב

יש הזדמנויות שלא חוזרות, ודירה במגדלי HIGHLINE היא הזדמנות כזאת: לגור בפריים לוקיישן, סמוך לרכבת הקלה, באזור מתחם הבורסה, במחיר שלא יחזור ובנכס שערכו יושבח תוך זמן קצר. הכתובת היא של רמת גן, החיים של תל אביב…

הייליין רמת גן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יש מעט מאוד מקומות בארץ שמאפשרים "להיות בלי ולהרגיש עם", ופרויקט הנדל"ן למגורים HIGHLINE הוא אחד מהם. הפרויקט, שנמצא בסמוך לצומת עלית ובקרבת מתחם הבורסה ברמת גן – מאפשר לחיות את תל אביב בלי לשלם את המחירים של תל אביב.

לא חסרות סיבות לאטרקטיביות של פרויקט HIGHLINE, כאשר אחת הסיבות העיקריות היא פשוט השבחת ערך הנכס. בשנתיים שחלפו מאז החל השיווק, ערך הדירות בשני מגדלי היוקרה הללו כבר עלה – אך המגמה הזאת עדיין נמשכת. "מי שינצל כעת את המחירים בפרויקט, ללא ספק ישביח את ערך הנכס שלו. לא מדובר בעתיד רחוק ולא צריך הרבה דמיון כדי לראות את התהליך הזה מתממש… מספיק להסתכל על לוח הזמנים המיועד לתחילת פעילותה של הרכבת הקלה בעוד כשנתיים, כדי להבין שהקפיצה של המקום נמצאת מעבר לפינה", אומר יהורם בר שי, מנכ"ל משותף בחברת משגב לשיווק מתחמי מגורים. "בעוד שבתל אביב המחיר מגיע לכ-60,000 שקל למטר, בפרויקט HIGHLINE מדובר בכ-30,000 שקל למטר עבור מיקום אסטרטגי, כך שאין פלא שאנשים מזהים את פוטנציאל עליית הערך הקיים באזור של צומת עלית ומתחם הבורסה. הכתובת היא אמנם כתובת של רמת גן, אבל בפועל זו תל אביב במחיר של רמת גן".

מאחורי פרויקט HIGHLINE עומדת קבוצת ים סוף מקבוצת פפושדו. "מדובר ביזם עם 50 שנות ניסיון", מזכיר בר שי, "יזם שתמיד זיהה את המקום החם הבא. כשהוא קנה את המגדל בנווה צדק ברחוב אילת בתל אביב, רבים הרימו גבה ושאלו מי יקנה שם דירות. היום אין בכלל שאלה. זה כך גם באזורים אחרים וגם פרויקט HIGHLINE ברחוב המתמיד ברמת גן".

לגור ב-HIGHLINE ולא לעמוד יותר בפקקים

הרכבת הקלה היא לא רק סיבה טובה להשבחת ערך, אלא סיבה טובה לאיכות חיים. אין מי שביקר בלונדון או בפריז ולא הוקסם מהנוחות ומהפשטות של לגור בעיר גדולה שבה אתה יוצא מהבית, הולך כמה צעדים, נכנס לרכבת התחתית ונוסע למחוז חפצך… וזו בדיוק תהיה חוויית המגורים של דיירי HIGHLINE: להתגורר בדירות יוקרתיות בלב הפועם של המרכז ולהגיע לכל מקום בלי פקקים ובלי להוציא את הרכב.

לא מעט ישראלים כבר נואשו מנסיעה בפקקים, אשר לפי כל התחזיות רק יילכו ויתארכו. תושבי שהם, מודיעין, רעננה והאזורים השונים שמהם נוסעים העובדים אל מקומות העבודה בתל אביב וסביבתה, מבלים כשעתיים וחצי ביום בפקקים. מספר השעות הזה מצטבר לכמה ימים בכל חודש – ימים שלמים שבהם הם היו יכולים לבלות עם המשפחה, להתאמן, לעבוד או לעשות כל דבר אחר.

"אנשים מבינים שכל נושא הפקקים רק מחמיר, ולכן עדיף לגור בדירה של 6 חדרים או במיני פנטהאוז בתוך העיר, לעומת מגורים בערים מחוץ לאזור תל אביב, שם התושבים נוסעים לעבודה כמה שעות כל יום", אומר דוד שרון, מנהל השיווק והמכירות של קבוצת ים סוף.

להיות במרכז העניינים

כאמור, המיקום של הייליין מאפשר לדיירי המתחם פשוט להיות במרכז העניינים, הן מבחינת תעסוקה והן מבחינת חיי היומיום ותרבות הפנאי. בין אם מתחשק להם ללכת להצגה בקאמרי, בין אם לקונצרט באופרה ובין אם למופע בפארק הירקון – הכול זמין ונגיש. נסיעה שתיקח להם 7 דקות מהיילין, תימשך 50 דקות עבור מי שיוצא מרעננה, משהם או מרעות, ועוד לא אמרנו מילה על האתגר הלא פשוט של מציאת חניה…

לדברי בר שי, בין הדירות שנותרו למכירה ב-HIGHLINE ישנן דירות פרימיום בקומות 21-29, וכן דירות אחרות, ביניהן דירות בודדות של 4 חדרים בקומה ה-21 במחיר של כ-3,770,000 ₪: "מדובר בדירות 4 חדרים ענקיות, בשטח של 114 מטר + 16 מטר, בשונה מדירות 4 חדרים בתל אביב". הדירות, שממוקמות בקומות ה-26 עד ה-29 בשני הבניינים, צופות על כל תל אביב ואזור הפארק, וניתן לראות מהן את הנוף עד הים.

עבור מי שמחפש את הטופ שבטופ, מוצע למכירה פנטהאוז של כ-200 מטר ועוד 150 מטר מרפסת ובריכת שחייה, במחיר של 13.5 מיליון שקל בקומה ה-29: "מדובר באיכות בנייה יוקרתית מן המעלה הראשונה – גובה התקרה בפנטהאוז מגיע ל5 מטרים, החלונות מהרצפה לתקרה ועוד", מספר דוד שרון.

כאמור, מאחורי הפרויקט עומדת חברת "קבוצת ים סוף" מקבוצת פפושדו, העוסקת כבר עשרות שנים בבנייה מאסיבית של מלונות ברחבי העולם, ביניהם מלונות היוקרה פארק פלאזה, ארנה ו-art'otel.

בפרויקט HIGHLINE מביאה החברה את היידע והמוניטין שלה אל הנדל"ן למגורים, בפרויקט שיאוכלס בעוד כשנתיים וחצי בפריים לוקיישן מנצח, באזור החם והמתפתח של מתחם הבורסה וצומת עלית.

תגובות: 0

נגישות