קורס ספרות - איך זה עובד?

קורס ספרות – איך זה עובד?

קורס ספרות מקצועי יספק לכם את כל הידע הדרוש כדי להפוך לספרים – החל מהיכרות עם סוגים שונים של שיער ועד שימוש בכימיה. הנה הפרטים

קןרס ספרות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

גברים, נשים ילדים… כולם צריכים להסתפר וכולם הולכים למספרה. לרוב האנשים יש ספר קבוע שהם שומרים לו אמונים. כאשר מדובר במראה החיצוני שלנו, אנחנו מחפשים איש מקצוע מיומן שנוכל להפקיד את שערנו בידיו ללא דאגות. אם גם אתם רוצים ללמוד את מסתרי השיער ואם תמיד התעניינתם בלימודי עיצוב שיער, קורס ספרות נועד בשבילכם.

קורס ספרות – אז מה זה אומר בעצם?

ייתכן שברגע זה ממש אתם נמצאים על פרשת דרכים. אולי השתחררתם לא מזמן מהצבא או שאתם עובדים בעבודה שלא כל כך מספקת אתכם. כך או כך, אם תמיד הייתה לכם זיקה למראה, לאסתטיקה ולעיצוב שיער, קורס ספרות יכול להתאים לכם.

לפני הכול, כדאי לדעת לקראת מה בדיוק אתם הולכים. קבלו כמה דברים שחשוב לדעת על קורס ספרות.

לומדים תיאוריה

אל דאגה, לא תתקרבו אל השיער כבר ביום הראשון של הקורס. כמו בתחומים רבים, גם בקורס ספרות יש תיאוריה שצריך לשלוט בה. במסגרת הלימודים תלמדו נושאים כמו תורת השיער, שימוש בכימיה, סוגים שונים של שיער, סוגי העור וכדומה.

התמחות ותרגול

רק לאחר שאתם עוברים את שלב התיאוריה ומכירים את כל תכשירי השיער, אפשר לעבור להתמחות ותרגול המתבצע בסלון מעצבים מקצועי. במהלך ההתמחות מתרגלים הסטודנטים את הטכניקות שנלמדו בקורס.

ומה הלאה?

בסיום הקורס מקבלים התלמידים תעודה של ספר ויוצאים לדרך. מכיוון שמדובר במקצוע מבוקש, לא תהיה בעיה למצוא עבודה. אפשר להשתלב כשכירים במספרות בארץ ועם הזמן לפתוח מספרה עצמאית.

מעבר לכך, כאשר עובדים בתחום הספרות, חשוב לזכור שלא עובדים רק עם השיער. מאחורי כל שיער עומד לקוח. על ספר מקצועי לדעת להתמודד לא רק עם כל סוגי השיער הקיימים, אלא להיות קשוב ללקוחותיו ולדרישותיהם.

לספר גברים

תחום הספרות נחלק לתחומים שונים, ביניהם כמובן תספורות לגברים. קורס ספרות לגברים מוצע על ידי בית הספר לספרות של דיויס ואודי. בקורס נחשפים המשתתפים למגוון רחב של נושאים, דוגמת מבנה השיער (דליל, דק, מתולתל, מלא), מבנה הגולגולת, טכניקת סירוק, שבילים וחלוקות, זוויות גזירה, נזקי השיער, סוגי תסרוקות וכדומה.

כמו כן, אחד הדברים החשובים ביותר הנלמדים בקורס הוא איך להתאים את התספורת הנכונה לאדם, בהתאם למבנה הראש שלו ולסוג השיער.

נוסף על כך, משתתפי הקורס מקבלים ערכת ספרות מקצועית הכוללת מכונת תספורת, חלוק תספורת, מנקה צוואר, תערים ועוד.

מאמר אורח





1
נגישות