5 טיפים להחליק את השיער בצורה נכונה

5 טיפים להחליק את השיער בצורה נכונה

אם את מעוניינת להחליק את שיערך, כדאי שתכירי את ההבדלים בין החלקה אורגנית להחלקה כימית ותבחרי נכון בספר מקצועי

החלקה אורגנית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

החלקות שיער הן כנראה אחד התהליכים האהובים ביותר על נשות ישראל. אחרי הפריצה הגדולה לפני יותר מעשרים שנה, נראה שהתעשייה רק הולכת ומשתכללת, כשעוד ועוד נשים ונערות מבקשות ליהנות משיער חלק ומבריק כמשי. עם זאת, הרצון לעתים גובר על ההיגיון ואנו נתקלות בהחלקות שהתבצעו בצורה לא מדויקת ולא מתאימה, מה שהוביל בסופו של דבר להרס השערה. אז מה אפשר לעשות ואיך להימנע ממצב שכזה?

כך תחליקי את שיערך בצורה נכונה

בין אם מדובר על החלקה ביתית או החלקה אצל איש מקצוע, ישנם כמה דגשים שמומלץ לעקוב אחריהם כדי לוודא שהתוצאה לא רק נראית לעין, אלא גם איכותית:

מחליק מקצועי

החלקה היא תהליך לא טבעי שאם מתבצע על ידי הידיים הלא נכונות, עלול לפגוע מאוד בשיער שלך. לכן, יש לבחור היטב את הגורם שיקח על עצמו להעביר את השיער שלך את התהליך הייחודי. חפשי אחר המלצות וביקורות אודות מספרות שונות באזור שלך, וכך תוודאי שאת בוחרת נכון.

החלקה אורגנית

יש החלקות המכילות חומרים כימיים שאינם טובים לשיער שלנו, והחלקות טבעיות יותר שלא רק מחליקות את השיער אלא גם מזינות אותו ומסייעות לו להחלים לאחר ההחלקה, ולצמוח בריא וחזק יותר. אלו הן ההחלקות האורגניות וגם תחת הגדרה זו ניתן למצוא סוגים שונים של החלקות, לכל אחת יתרונות משלה וכל אחת מתאימה לסוג אחר של שיער. ככלל, החלקה אורגנית מתבצעת באמצעות חומרים טבעיים בלבד. למרות שמדובר בחומרים טבעיים, היא מחזיקה מעמד זמן רב.

החלקה שמתאימה לך בול

כפי שצוין לעיל, יש סוגים שונים של החלקות אורגניות. המטרה שלך היא לבחור בהחלקה שהכי מתאימה לשיער שלך, בין אם הוא מתולתל מאוד, עבה, דק, גלי, פגום ועוד. כדי לבחור נכון יש להגיע לייעוץ מקצועי במספרה, ולאפשר לאיש או אשת המקצוע לבחון את השיער שלך ולהתאים לך את ההחלקה המדויקת.

להחליק זה לא מספיק

מה קורה אחרי ההחלקה עצמה? ובכן, כעת עליך ללמוד כיצד לשמור על השיער; האם זה בסדר להיחשף לשמש? להיכנס למים בבריכה או בים? מה לגבי תכשירי רחצה מתאימים? האם כבר מותר לך לחפוף את השיער? את כל ההסברים הללו תוכלי לקבל במספרה המקצועית או בעלון ההסבר של התכשיר שרכשת.

חידושים, חידושים!

חשוב שתדעי שאין החלקה שנשארת לנצח; בין אם זו החלקה אורגנית או החלקה כימית, גם אם היא הכי מתקדמת שיש. השיער שלנו צומח כך שבכל מקרה יש לחדש את ההחלקה מידי כמה חודשים. כמה, את שואלת? זה תלוי בך; בקצב צמיחת השיער, במידת הטיפול שלך בשיער לאחר ההחלקה ועוד. בדרך כלל ישנו משך זמן ממוצע לחידוש ההחלקה, אך גם אנשי המקצוע יגידו לך פשוט לעקוב אחר השיער שלך ולהגיע כשאת מרגישה שהגיע הזמן המתאים.

1
נגישות