מחליק שיער לא בוחרות סתם כך

מחליק שיער לא בוחרות סתם כך

החל מרוחב הלוחות ועד מעלות החום המירביות – קבלו טיפים שיעזרו בבחירת מחליק שיער איכותי

מחליק שיער

(תוכן מקודם)

למי אין מחליק שיער בבית? המוצר הקטן שבעבר היה נחלתם של מעצבי שיער בלבד, vpl לחלק בלתי נפרד כמעט מכל בית בישראל uמשגרת הטיפוח של רוב הנשים בארץ. הפופולrיות הרבה שצבר מחליק השיער לאורך השנים הביאו לשדרוגים ושכלולים רבים במכשיר הקטן, כך שכיום נהוג אף להחליף דגם מדי כמה שנים על מנת להעניק להגן על השיער ומצד שני, להפוך אותו לחלק ובעל מראה טבעי ככל האפשר.




 

4 דגשים בבחירת מחליק שיער

טמפרטורה מירבית

חשוב לבחור מחליק שיער בעל טמפרטורה מירבית שלא תפגע בשיער שלך. לסוגי שיער שונים נדרשות רמות חום שונות; לשיער דק או פגום חשוב להשתמש בטמפרטורות נמוכות יותר, בעוד ששיער עבה או גס עשוי להזדקק לחום גבוה יותר כדי להשיג את התוצאה הרצויה. האידאל הוא למצוא מחליק בעל הגדרות טמפרטורה שונות, המאפשרות להתאים את החום לצורכי השיער, וכך להביא לתוצאות אופטימליות תוך מזעור הסיכון לנזק מחום.

הפאנל

פאנלים קרמיים ידועים ביכולתם לפזר חום בצורה שווה, ומפחיתים את הסיכון ליצירת נקודות חמות יתר על המידה שעלולות לפגוע בשיער. הם גם עוזרים לשמר את הלחות, ומותירים את השיער חלק. לחלופין, פאנלים מטיטניום מתחממים במהירות ויעילים ביותר עבור שיער עבה יותר. חלק ממחליקי השיער מצוידים בלוחות קרמיים מצופים טורמלין, הפולטים חשמל סטטי ומשפרים את הברק.

עלות, אחריות, מותג

אלו שלושה שיקולים חשובים בבחירת מחליק שיער שכן הם משקפים את איכותו ואת היצרן כמובן. השקעה במחליק יקר יותר פירושה טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם ותכונות טובות יותר שלא רק יפיקו עיצוב מושלם אלא גם יגנו על בריאות השיער. עם זאת, זכרי כי אין צורך להגזים וכי ניתן למצוא מחליקים מעולים במחירים הוגנים.

רוחב הלוחות

רוב המחליקים כיום הינם בעלי לוחות ברוחב הנע בין 20-40 מ"מ. לוחות צרים מתאימים לשיער קצר ולוחות רחבים, לשיער ארוך. עם זאת, לוחות צרים יותר יעילים לעיצוב השיער, כך שאם המטרה היא לעצב את השיער ולא רק להחליק אותו, ניתן להשתמש בהם גם עבור שיער ארוך.

כבש אותנו בשערה

השוק מוצף במותגים רבים של מחליק שיער ומוצרים משלימים, כך שהבחירה לא קלה. בנוסף לטיפים שחלקנו כאן, תמיד מומלץ לקבל המלצות ולהתנסות במוצרים שנרכשו על ידי חברות. מומלץ כמובן גם לקרוא ביקורות ברשת. צמצמי את החיפוש למספר דגמים התואמים את סוג השיער שלך והשווי.

1
נגישות