לא רק בייג'ינג. קו ת"א-שנגחאי של היינאן איירליינס החל לפעול

לא רק בייג'ינג. קו ת"א-שנגחאי של היינאן איירליינס החל לפעול

הטיסות מתבצעות במטוסים חדישים תוך הבטחה לחוויית טיסה איכותית

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טיסה ראשונה משנגחאי של חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס נחתה הבוקר בישראל.

הטיסות בקו ת"א-שנגחאי מתבצעות במטוסי הדרימליינר החדשים, ויופעלו 3 פעמים בשבוע. 

מחיר כרטיסי הטיסה בשלוש הטיסות הראשונות מתחיל ב-500 דולר, ולאחר מכן יתחיל מ-600 דולר.

מחיר כרטיסי הטיסה במחלקת עסקים מתחיל ה2,750 שקל.

הטיסות יוצאות בימים ראשון, שלישי וחמישי. שעת ההמראה מנתב"ג היא 13:55 (שעון ישראל) והגעה יום למחרת לשנחאי בשעה 5:30 (שעון סין). שעת ההמראה משנחאי בשעה 01:25 (שעון סין) ושעת הנחיתה בנתב"ג באותו יום בשעה 8:30 (שעון ישראל).

בטיסות של היינאן ימצאו הנוסעים הישראלים בקרוב גם דיילים ישראלים, לאחר שהחברה סיימה להכשיר 8 דיילים דוברי עברית שישתלבו בצוותיה.

טיסות אלו מצטרפות לטיסות של היינאן לבייג'ין, אשר הושקו באפריל בשנה שעברה וזוכות להצלחה גדולה – כאשר בסך הכול מדובר כעת ב-8 טיסות שבועיות של היינאן לארץ.

מרגע הגעתה של היינאן לארץ, עלה משמעותית מספר הנוסעים מסין לישראל ולהפך. מנתונים שחושפת חברת התעופה היינאן איירליינס היום עולה כי בחודשים ינואר ועד יולי בשנת 2017 נכנסו לישראל 64,600 מבקרים מסין, נתון המעיד על עליה של 66% ביחס לשנה שעברה. זאת ועוד, במחיצת הראשונה של שנת 2017 היינאן הטיסה 49,364 נוסעים. 

40% מהבאים לישראל מסין הם אנשי עסקים ו-30% הם תיירים נוצרים. הם מגיעים בקבוצות, וממוצע השהייה בישראל עומד על 6 לילות. 

 Hou Wei, סגן נשיא היינאן איירליינס, אמר היום בטקס שהתקיים בנתב"ג בנוכחות שר התחבורה ישראל כץ ושר התיירות יריב לוין, כי פתיחת קו שנגחאי -ישראל הוא תקדים בחברה, משום שקו נוסף נפתח לאחר שנה וחצי מתחילת פעילות של קו ראשון: "אנו מאמינים מאוד בפוטנציאל התנועה הסינית לישראל, בשוק הישראלי שמפתיע אותנו מאוד לטובה, ובביקושים שהוא מייצר. היינאן שוקלת ברצינות רבה פתיחת קוים נוספים בין ישראל וסין".

הגעתה של היינאן איירליינס לישראל היא פרי שיתוף פעולה בין משרד התיירות הישראלי לחברה, ולצורך השקת הקו הנוכחי קיבלה היינאן תמריץ של 750,000 אירו מממשלת ישראל.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות