רעיונות מעולים למתנת תודה והוקרה מכל הלב

רעיונות מעולים למתנת תודה והוקרה מכל הלב

אם אתם באמת רוצים להביע הערכה ולתת מתנת תודה מושקעת, הפתרון פשוט. היכנסו לכתבה וקבלו רעיון שיעשה את כולם מאושרים

מתנת תודה - גיפטקארד נופשונית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

אין כמו להוקיר תודה לאדם חשוב לכם באמצעות רכישת מתנה, בין אם מדובר במתנה לבני משפחה או לחברים קרובי ובין אם לרופא האהוב או לבייביסיטרית המקסימה. אם גם אתם מחפשים מתנת תודה מקורית, מיד נציג בפניכם רעיון למתנה מעולה! שווה בהחלט להישאר.

בכל יום אנו אומרים תודה לאנשים הנמצאים סביבנו, אבל יש אנשים מיוחדים שמגיע להם הרבה יותר מאשר אמירה בעל פה, במיוחד אלה שנותנים מעל ומעבר ומשקיעים כדי שלנו או למישהו מבני משפחתנו יהיה טוב. במקרים אלה עולה הצורך לרכוש מתנה, אפילו משהו סמלי כדי שיעשה גם לנו טוב על הלב וגם למי שעשה בשבילנו כל כך הרבה טוב.

גיפטקארד נופשונית - מתנת תודה

אם גם אתם מתלבטים מה לקנות כמתנת תודה, אולי לא בטוחים שמקבל המתנה יאהב מוצר או פריט מסוים שחשבתם לקנות, אנחנו ממליצים לכם לקנות מתנה שיש בה הכל – כזאת שתאפשר למקבל המתנה לבחור בעצמו את הפינוק המועדף עליו.

זה הזמן להכיר את גיפט קארד נופשונית

Giftcard של נופשונית מציע לכם מתנת תודה מקורית מאוד ובעצם פותר לכם את כל הדילמות שוודאי יש לכם בבחירת המתנה. הכרטיס הדיגיטלי פתוח לרכישת מגוון רחב מאוד של בילויים ברשתות מובילות בפריסה ארצית: רשתות אופנה ובית,בתי קפה ומסעדות, יקבים וסדנאות, חופשות, ספא, סיורים והרשימה עוד ארוכה. אם כך, מדובר על מתנת תודה הכי מקורית שיש, כזאת שלא מחזירים ולא מחליפים אף פעם!

למה דווקא גיפט קארד למתנת תודה?

כל המקומות הכי אהובים במקום אחד – את הגיפט קארד של נופשונית אפשרי לממש בכל מקום: ברשתות אופנה, בחנויות לבית, במסעדות, בספא ומרחצאות ואפילו באטרקציות בפריסה ארצית מלאה.

אלה רק חלק מהאפשרויות של הכרטיס:

  • מימוש במגוון מותגים ורשתות מובילות
  • מבחר מסעדות ובתי קפה
  • בילוי באתרי ספא מפנקים
  • יקבים וסדנאות קולינריות
  • אירוח ונופש בצימרים מפנקים

מקבל המתנה נהנה מכפל מבצעים בחנויות Giftcard של נופשונית, כלומר אם יש ברשת מסוימת 15% הנחת סוף עונה, מקבל המתנה יוכל ליהנות מהנחה כפולה.

מתנה תודה שמתאימה לכולם

לא משנה אם אתם מחפשים מתנה מתנת תודה לבעל/לאישה מתנת תודה לרופא, לחברים טובים, לבייביסיטר וכו', היא מתאימה לכולם החל מנשים, גברים, צעירים, מבוגרים ובעצם כולם יוכלו למצוא רשת אהובה או בילוי מהנה.

מתנות תודה עם תוקף ארוך

מקבל המתנה לא צריך למהר לנצל את הכרטיס, כיוון הוא בתוקף ל-5 שנים מיום הרכישה שלו! אבל היי, עם אפשרויות כל כך שוות, בטוח שמקבל המתנה ינצל במהירות את הכרטיס.

אז רגע, איך קונים מתנת תודה מיוחדת של נופשונית?

נופשונית מאפשרת לכם לבחור את סכום המתנה שתרצו להשקיע ולרכוש בצי'ק דרך האתר, החל מ- 20 שקלים ועד 500 שקלים, לפי התקציב שמתאים לכם. נופשונית משקיעה בטכנולוגיה מתקדמת ומאפשרת רכישה מאובטחת של הגיפט קארד ושליחתו באופן דיגיטלי למקבל. מלבד זאת, מקבל המתנה יוכל לבדוק את יתרת הכרטיס, להאריך את התוקף ולקבל שירותים נוספים.

מחפשים מתנת תודה מיוחדת? היכנסו לאתר של נופשונית ובחרו את הגיפט קארד המושלם >>>

1
נגישות