גרמניה איירליינס מגדילה את מספר הטיסות לברלין, ומציעה גם טיסות להמבורג ועוד

מגוון הטיסות לגרמניה גדל: חברת גרמניה איירליינס מגדילה את מספר הטיסות מישראל

אם אתם מתכננים טיסה לגרמניה – שימו לב לתחרות המתחממת עם הגדלת מספר הטיסות של גרמניה איירליינס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת התעופה גרמניה איירליינס (Germania Airlines), שזכתה לאחרונה בתואר "חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה 2018" ובשני תארים נוספים מטעם אתר טריפ אדווייזר (TripAdvisor), מגדילה את מספר הטיסות מישראל ליעדים שונים בגרמניה.

"גרמניה איירליינס" מפעילה כיום טיסות ישירות מת"א לברלין (לנמל התעופה טגל) – שלוש פעמים בשבוע, להמבורג – פעמיים בשבוע, לדיסלדורף – ארבע פעמים בשבוע ולנירנברג – פעמיים בשבוע.

החל מחודש מאי הקרוב יוכפל מספר הטיסות של גרמניה איירליינס מתל אביב לברלין ויעלה מ-3 טיסות בשבוע ל-6 טיסות בשבוע.

אפשר גם לשלב  בין היעדים, כלומר להמריא לברלין ולחזור מהמבורג למשל – מה שמהווה פתרון נוח עבור ישראלים שרוצים לשלב טיול לכמה אזורים ולא להיאלץ לחזור לנמל התעופה שממנו הגיעו.



גרמניה איירליינס מול איזי ג'ט והחברות האחרות

התחרות על הטיסות לגרמניה עזה מאוד, כאשר בין היתר טסות אליה אל על, לופטהנזה ואיזי ג'ט. בניגוד לאיזי ג'ט, גרמניה איירליינס אינה חברת לואו-קוסט.

החברה, שהחלה לפעול בארץ רק בשנת 2015, מציעה שירות מלא כלול במחיר הכרטיס, כולל מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מערכת בידור כולל סרטים באיכות HD ותכניות בידור ושמע, צ'ק אין (בידוק) בחינם גם בנמל התעופה ועוד.

ומה לגבי המחירים? בדיקה מגלה שטיסה מת"א לברלין וחזרה ב-30 באפריל עד 15 במאי 2018 תעלה כ-288 אירו – כולל מזוודות, ארוחות וכל מה שמקובל בטיסה רגילה (כלומר, לא טיסת לואו קוסט), וגם ב-1 באוגוסט המחיר זהה ועומד על 288 אירו.

לחברה אתר בעברית בכתובת www.flygermania.co.il ואתר בינלאומי של בכתובת www.flygermania.com

בגרמניה מדובר בחברת תעופה עצמאית ותיקה, הפועלת למעלה מ-30 שנה. היא מתמחה בטיסות לטווח קצר ובינוני ומטיסה יותר מ-3 מיליון נוסעים בשנה. טיסותיה יוצאות מכ-20 יעדים באירופה לכ-55 יעדים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון.


גרמניה איירליינס מפעילה טיסות סדירות, טיסות שכר וטיסות אד-הוק. יחד עם חברת האחות בשוויץ החברה מפעילה כיום כ-29 מטוסים, לגרמניה גם חברת אחזקת מטוסים משלה.

מה משמעות התואר "חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה" של אתר טריפ אדווייזר?

כאמור, חברת התעופה הגרמנית מתחרה בכמה חברות גדולות ומצליחות, כמו לופטהנזה למשל.

הבחירה נעשתה בהתחשב בכמות ובאיכות של חוות דעת של נוסעים קוראי האתר במהלך 12 חודשים בתקופה שבין פברואר 2017 – פברואר 2018. גרמניה איירליינס נבחרה בנוסף לחברה התעופה המועדפת ע"י הנוסעים במחלקת תיירים באירופה וכחברת התעופה האזורית המועדפת באירופה.

זו הפעם השנייה שהפרס בקטגוריית "חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה" מוענק ע"י גולשי טריפ אדוויזר על סמך חוות דעת שהתקבלו. השנה העפילה גרמניה איירליינס לפסגה, ומבחינתה מדובר בהישג משמעותי משום שהיא קטנה יותר ממתחרותיה המפורסמות.

בריאן זלצבורג, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של טיסות TripAdvisor:  "קהילת קוראי TripAdvisor בוחרת מדי שנה את חברות התעופה הגלובאליות המועדפות, כאלה המציעות את חווית הטיסה הטובה ביותר בכל רחבי העולם וזה כולל גם את חברת גרמניה איירליינס. בעוד תעשיית התעופה מציגה מוצרים בתעריפים חדשים ומגוון רחב יותר של טיסות, צרכנים רבים עדיין מחפשים חברות המספקות ערך מוסף וניסיון איכותי. בחירות הנוסעים מעידות כי חברות התעופה העולות על ציפיות הנוסעים הן אלה המקבלות את הסקירות הטובות ביותר".

קראו עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות