אחרי הדחייה: האם נחשף המועד החדש להשקת סמסונג גלקסי פולד? - פואנטה

אחרי הדחייה: האם נחשף המועד החדש להשקת סמסונג גלקסי פולד?

גלקסי פולד היה אמור להיות מושק בישראל ב-26 באפריל – אך ההשקה העולמית מתעכבת בשל בעיות במכשיר. מתי יזכו הצרכנים שכבר הזמינו את המכשיר ליהנות מ-Galaxy Fold?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בזמן שרוב הצרכנים הישראלים היו עסוקים בעיקר בבילויי חול המועד, בעולם קרו עוד כמה דברים – ביניהם דחיית ההשקה של הסמארטפון המתקפל של סמסונג, גלקסי פולד (Galaxy Fold). הדחייה נובעת מכשלים שדיווחו עליהם סוקרים, עיתונאים ובלוגרים שכבר החלו לקבל את המכשיר לידיהם. כעת ייתכן שנחשף כבר המועד החדש: יוני 2019. אתר CNET מדווח כי לקוח של חברת התקשורת AT&T האמריקנית פנה אל החברה ושאל מתי יישלח אלי הגלקסי פולד שהזמין. הוא נענה כי המשלוח יבוצע ב-13 ביוני.

עם זאת, סמסונג עצמה לא אישרה את הפרטים ובהודעה הרשמית שלה נמסר כי תוך כשבועיים תעדכן על מועד ההשקה החדש.



מחירו של גלקסי פולד עומד באתר סמסונג בארה"ב על 1,980 דולר, לפני מסים, ויש לא מעט צרכנים שכבר הזמינו אותו והיו אמורים להתחיל לקבל אותו. כאן בארץ, מועד ההשקה המקורי עמד על 26 באפריל. המחיר בארץ יהיה כ-8,000 שקל.

אלא שמי שחשב שיוכל כבר להתהדר בסמארטפון המתקפל הראשון שהושק בעולם – התבדה. ביום שני האחרון דיווחה סמסונג כי "בדיקת הבעיות שהועלו לגבי התצוגה העלתה כי הן ככל הנראה קשורות לאזורים החשופים של הציר בחלקו העליון והתחתון. היה גם מקרה שבו חלקים פנימיים של המכשיר השפיעו על ביצועי המסך. כדי לבדוק את הדיווחים הללו לעומק וכדי להריץ עוד בדיקות פנימיות, החלטנו לדחות את השקת גלקסי פולד".

גלקסי פולד: מסך מתקפל, סוללה עצומה וצילום מתקדם

גלקסי פולד
גלקסי פולד: להשתמש בכמה אפליקציות במקביל

גלקסי FOLD הוא הסמארטפון היקר ביותר של סמסונג, וכספינת הדגל, הוא מציג את כל הטכנולוגיות הכי חדשות של החברה: המסך מתקפל והופך מ-4.6 אינץ' ל-7.3 אינץ'; הסוללה חזקה במיוחד (4,360 מיליאמפר), נפח האחסון גדול (512 ג'יגה), מערך הצילום מתקדם עם 6 מצלמות, טעינה שיתופית ועוד.

רוב הפיתוחים האלה לא נחשבים כבר פריצת דרך, אך העובדה שהמסך מתקפל היא ללא ספק חידוש טכנולוגי שבגינו סמסונג מרשה לעצמה לגבות סכום כה גבוה על המכשיר. המחיר וההבטחה לסמארטפון דגל שיהיה בחוד החנית של הענף לא מאפשרים לסמסונג ליפול ולהשיק מכשיר שאינו בשל.

הסמארטפון המתקפל של וואווי – Mate X – יושק קודם

סמסונג עשתה כל מאמץ להיות הראשונה להכריז על סמארטון מתקפל, ולכן הכריזה על גלקסי פולד מספר ימים לפני תערוכת MWC בברצלונה – שם הכריזה וואווי על הסמארטפון המתקפל שלה Mate X. בתערוכה עצמה, סמסונג הציגה את גלקסי פולד רק מעבר לזכוכית – מבלי שאיש יכול היה לגעת במכשיר.

כעת נראה שסמסונג קיבלה את ההוכחה הטובה ביותר לפתגם "החיפזון מן השטן", מפני שהמכשיר כמעט ויצא לשוק לא בשל. ייתכן מאוד שהמתחרה המרה שלה, וואווי, תשיק את מייט X בקרוב – ככל הנראה לפני סמסונג.

פואנטה



 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות