טעמנו: פיוז טי הרבל (Herbal) בטעם מנגו-קמומיל ואגס-מרווה

טעמנו: פיוז טי הרבל (Herbal) בטעם מנגו-קמומיל ואגס-מרווה

לראשונה: פיוז טי במתיקות מעודנת

צילום: רונן מנגן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני מספר שנים התפצל המותג נסטי – כך שהיצרנית קוקה קולה נאלצה לאמץ את השם פיוז טי (Fuze Teaׂ) אך נשארה עם המתכון, ואילו חברת נסטלה נשארה עם המותג "נסטי" אך נאלצה לעבור למתכון חדש.

הקרב בין החברות נסוב כמובן גם על טעמים חדשים – ולאחרונה הושקו שני טעמים חדשים של פיוז טי בסדרה שהחברה מכנה "Fuze-tea Herbal": מנגו-קמומיל ואגס-מרווה במתיקות מעודנת. 

מדובר במהלך משמעותי מבחינת החברה, שמנסה כך לתת מענה למודעות הצרכנית הגוברת לנזקים שגורמים משקאות ממותקים.

 החברה מתגאה במספר קלוריות נמוך – 24 קלוריות ל-100 מ"ל ומבטיחה טעמי פירות עם תמציות צמחי תבלין.

הטעם אכן שונה ומיוחד, ואני באופן אישי אהבתי את שני הטעמים. עם זאת, לא בטוח שמי שרגיל לטעמים שגרתיים יחבב את השילוב אגס-מרווה.

אגב, מומלץ לקרוא את הרכיבים התזונתיים המופיעים על הבקבוק. הכמות של צמחי התבלין אפסית, ויש רכיבים רבים אחרים שהם רחוקים מאוד מלהיות רכיבים טבעיים.

אז בשורה התחתונה, מדובר במשקה מרענן, אך מי שמחפש איזשהו תחליף בריא יותר למשקה ממותק אחר, יגלה שעדיין – מדובר במיץ, גם אם קצת פחות מתוק.

מחיר: 4.90-7.10 שקל לבקבוק ליטר וחצי ברשתות השיווק.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות