איך להעסגר בקלות על יעד טיסה בתקופת החגים? - פואנטה

איך להיסגר בקלות על יעד טיסה בתקופת החגים?

איך אתם בוחרים לאן לטוס? האם בהתאם לתקציב, בהתאם לאטרקציות, בהתאם לתאריך או בהתאם למזג האוויר? הנה כמה שיטות שיסייעו לכם לבחור בקלות יעד טיסה בתקופת החגים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

העולם גדול ורחב ידיים… מגוון המדינות, הערים והאתרים שאנחנו רוצים ויכולים לטוס אליהם, מותיר אותנו מבולבלים ואובדי עצות – במיוחד כשמדובר על תקופה מוגבלת בזמן,  כמו חופשה בחגים. אם גם אתם מרגישים שקשה לכם להחליט באיזה יעד תרצו לבלות את תקופת החגים, הנה כמה שיטות שיכולות לסייע לקבל החלטה:

שיטת הטיסה החסכונית

אם יש לכם תאריך שבו אתם רוצים לעלות על טיסות לחו"ל אבל עדיין לא ברור לכם לאן, ההצעה הזו היא הצעה חסכונית, משום שהיא מתבססת על הגמישות שלכם לבחור את היעד שבו ההוצאה תהיה הנמוכה ביותר – מבלי להתפשר על ההנאה. הכוונה היא שכאשר אתם מתלבטים בין רומא, פריז, לונדון או פראג, כדאי לדעת כי בכולן תוכלו לתכנן חופשה נהדרת בהתאם לאווירה שאתם מחפשים – חופשה בנוסח זוגי רומנטי, חופשה לאוהבי החיים הטובים, חופשת שופינג או חופשה תרבותית.

לכן, אם אתם לא מקובעים על יעד אלא דווקא על תאריך, בדקו מהם מחירי הטיסות היוצאות בתאריכים הנוחים לכם. כשאתם מוצאים דיל מנצח וטיסה במחיר ממש נוח, פשוט לכו על זה. מאוחר יותר, אחרי ששריינתם לעצמכם כרטיסי טיסה, ערכו רשימה של אטרקציות לטיול.

אם אתם עדיין לא מאלה שיודעים היכן להזמין טיסות לחו"ל במחירים הכי טובים, היעזרו במנוע החיפוש אליס. מנוע החיפוש הזה משווה בשבילכם את מחירי הטיסות ליעד הרצוי בכל חברות התעופה השונות.



שיטת "מה שעושים כולם"

שיטה טובה אחרת שתסייע לכם לבחור יעד לתקופת החגים היא "שיטת העדר", או בניסוח עדין יותר – "לאן שטסים כולם". יש רשימה של יעדים שאליהם הישראלים (וגם תיירים מכל העולם) טסים בהמוניהם, ונראה שאם תעשו זאת גם אתם – לא תתאכזבו.

בין היעדים הפופולריים ביותר בחגים ניתן למצוא את סופיה ואת פארג, את רומא ואת מילאנו, את מדריד ואת ברצלונה, את לונדון ואת ניו יורק, את טיביליסי ואת ורשה, את ברלין ואת יוון. גם תאילנד עדיין חזק בתמונה, כאשר אפשר למקד את החופשה בבנגקוק מצד אחד או באיים הנבחרים מצד שני (קופנגן, קוסמוי, קופיפי וכן הלאה, כטוב בעיניכם).

טיסה בעקבות המונומנט המפורסם

אם יש מונומנטים מפורסמים שאתם מכירים רק מתמונות, זה הזמן לשנות את המצב. מדובר במגדל אייפל, מגדל פיזה, התעלות של ונציה, הפיורדים של נורווגיה, הביג בן של לונדון, האקרופוליס של אתונה, הקולוסיאום של רומא, וזו כמובן רשימה די מצומצמת. תנו לדמיון שלכם לקחת אתכם לאתרים יפים שאולי קראתם אודותיהם או ראיתם בקולנוע: הר ראשמור, הפירמידות במצרים או דרום אמריקה.

סביר להניח שלפחות באחד מאלה אתם מאוד רוצים לבקר, אז פשוט לכו על זה. צאו לטיול והגשימו חלום. רק אל תשכחו לאסוף תמונות רבות למזכרת ולתעד את החוויות.

פשוט לבחור קרוב

יש כאלה שעבורם הכי טוב יהיה לבחור יעד קרוב. טיסה קצרה מבטיחה לכם יותר זמן לבלות באתרים השונים, בשווקים, בחופים, בטיילות. אם נוסעים עם ילדים קטנים, לטיסה קצרה יש יתרון גדול.

פארקי שעשועים ואטרקציות

יש גם דרך אחרת לתכנן טיול ולבחור יעד. פשוט חשבו על סוג הטיול או על האטרקציות שמעניינים אתכם. אף פעם לא הייתם בדיסנילנד? אולי הגיעה העת לטוס לאורלנדו. היעד הזה רחוק מדי, יקר מדי…? תוכלו ליהנות מחוויה דומה, אבל הרבה יותר קרובה וגם הרבה יותר זולה, ביורו-דיסני שבפריז.

כעת, פשוט בחרו את השיטה שתעזור לכם להיסגר על יעד, צאו ותבלו!



 

תגובות: 0

נגישות