רעיונות לטיולים משפחתיים ובילויים לא שגרתיים לסוף השבוע . שווה להציץ - פואנטה

רעיונות לטיולים משפחתיים ובילויים לא שגרתיים לסוף השבוע של פסח 2019. שווה להציץ

החל מזריחה במצדה, דרך נסיעה בכביש 10 בגבול מצרים ועד החיזיון האורקולי במגדל דוד – קבלו רעיונות לבילויים לא שגרתיים וטיולים משפחתיים בפסח 2019

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם לא הספקתם לבלות בחול המועד – הנה הזדמנות לכמה בילויים פחות שגרתיים שאפשר להספיק בימים שנותרו – החל מצעידה יחפים בנחל שניר שבצפון, דרך נסיעה בכביש 10 בגבול מצרים או זריחה במצדה ועד הישרדות בערבה. כדאי לבדוק בכל אחד מהמקרים את שעות הפעילות המדויקות.

צפון: פארק החושים בנחל שניר

המסלול משלב חוויה חושית וחיבור לטבע: מגע במים, באדמה, בעץ ובאבן, והצצה לעולמן של חיות הבר. אורך המסלול החדש כ-500 מטרים ובו ארבעה מקטעים: כל מקטע מייצג בעל חיים שחי בשמורה, לכן המטיילים זוחלים במחילת הדורבן וקופצים לביקור בביתו של שפן הסלע. בהליכה במסלול המעגלי יש לחלוץ נעליים, כדי לחוש את סביבתם של בעלי החיים ואת הטבע בכלל בדרך מיטבית. ההליכה היא על משטחים שונים: בוץ, אבנים, שבבי עץ, הליכה בתוך פלג מים ועוד סוגי מדרך.
מחיר: 29 ₪ למבוגר | 15 לילד (גיל 5-18) או אזרח ותיק.



חיפה: סיור מומחז במושבה הגרמנית

מי שמגיע לחיפה בסיומו של חג הפסח, וגם כמובן תושבי חיפה, יכולים ליהנות מחגיגה תיאטרלית באחד המקומות היפים בעיר: המושבה הגרמנית. דמויות (שחלקן מבוססות על דמויות אמיתיות) יגלו למשתתפים כיצד נבנתה המושבה הגרמנית ויספקו הצצה לשדרות הכרמל של שנת 1882 ולאישים מפורסמים, כמו נפתלי הרץ אימבר, מחבר התקווה.
השחקנים מתבססים על סיפורים היסטוריים מהמושבה הגרמנית של פעם. יחד עם זאת, מדובר בסיור תיאטרלי, הומוריסטי ומשעשע שתפקידו המרכזי אינו להעביר מידע היסטורי על המושבה אלא לעורר את החושים ולהראות את המושבה הגרמנית מזווית חדשה, רעננה ואחרת.

מחיר: 39 שקל (29 שקל לילדים ולגמלאים).

הנחה ספארי

ירושלים: מגדל דוד – החיזיון הלילי ומופע המלך דוד

מי שטרם ביקר במופע האורקולי במגדל דוד, כדי שיעשה זאת. במקום מוצעים שני מופעים – החיזיון הלילי ומופע המלך דוד.

החיזיון הלילי: החיזיון הלילי מציג את סיפורה של ירושלים באמצעות שילוב של מוזיקה מקורית, תמונות ודמויות ענק. המופע מציג את התרבויות, הדתות, המלכים והמלכות, הצבאות, האימפריות והמיתוסים של ירושלים העתיקה – והכול בין השרידים הארכיאולוגיים שבחצר המצודה, באמצעות מערכת הקרנת לייזר המאירה את אבני המצודה העתיקות באמצעות 20 מקרנים, 10 נגני וידאו, 14 מחשבים ועוד.

מופע המלך דוד: מחווה מוסיקלית ואמנותית לדמותו של המלך דוד, בונה ומייסד ירושלים. המופע מספר את סיפור חייו של דוד, הנער הצעיר שהחל כלוחם, התגלה כמשורר ומוזיקאי ולימים מלך.

מחירים: 65 למבוגר, 80 לכרטיס משולב (שכולל גם כניסה נפרדת למוזיאון מגדל דוד למשך שנה); 55 לילד, 65 לכרטיס משולב.

פסח בדרום

זריחה במצדה

יום חמישי, 25.4.2019, הוא ההזדמנות האחרונה בחג הזה ליהנות מזריחה במצדה לצלילי נבל או חליל. אפשר לעלות למבצר בשביל הנחש, ולראשונה אפשר לעלות לראות את הזריחה גם ברכבל (בתשלום נוסף).

מחירים:
כניסה כולל נסיעה ברכבל הלוך וחזור: מבוגר: 74 ₪, ילד: 42 ₪
כניסה ללא נסיעה ברכבל – הלוך חזור ברגל: מבוגר: 28 ₪, ילד: 14 ₪
https://www.facebook.com/masadanationalpark/videos/280491679545480/

הישרדות בערבה

החברה להגנת הטבע מציעה חוויה מיוחדת בדרום: הישרדות במדבר. הרעיון הוא ללמוד כיצד שורדים בעלי החיים והצמחים במדבר, תוך יישום טכניקות הישרדות וניווט. הטיול מתחיל בגבעת חצבה ובשעות הערב מתקיים תרגיל חולות בשמורת שיזף. למחרת יוצא טיול ניווט מודרך בשמורת שיזף, שם נלמדים יסודות הניווט, ובשעות הרב יוצא טיול לאור עששיות בגבעות של חווארי עידן. ביומו השלישי של הטיול מגיע האתגר – חבלים וסולמות בנחלים צפית ותמר.
מתי? חמישי-שבת, 25-27.04.19.
לינה על בסיס חצי פנסיון בבית ספר שדה חצבה.

מחירים: לחברי החברה להגנת הטבע: מבוגר: 738 ₪ | ילד: 470 ₪. לאורחים: מבוגר: 886 ₪ | ילד: ₪564

סנפלינג בנחל רחף בנגב

נחל רחף, דרומית למצדה, הינו מהיפים בקניוני מדבר יהודה – קניון צר, נקיקי ועמוק ובו מפלים ומפלונים – וחברת "ערוצים בטבע" מתפעלת שם גלישת סנפלינג ב- 4 ממפלי הנחל, הכוללת ירידות בין סלעים ומעבר במפלונים קטנים בעזרת חבלים.
מחיר: 220 שקל, כולל: ציוד, מדריכים מוסמכים וביטוח. מגיל 8.
http://banketgarim.co.il/%D7%A0%D7%97%D7%9C-%D7%A8%D7%97%D7%A3/

כביש 10

כביש 10, על גבול ישראל מצרים, הוא אחד הכבישים המסקרנים והיפים בישראל. רוב ימות השנה הוא סגור, אך בחול המועד הוא פתוח לנסיעה ומזמן לנוסעים נוף מדברי קסום, מרחבים, הרים וגאיות. הכביש פתוח כעת לשני הכיוונים לתנועה אזרחית, עד יום שבת, 27.4 (כולל), מהישוב עזוז דרך הר כרכום ועד מפגש צירים 10/12 בואך אילת.
שעות מאושרות לנסיעה – מ-08:00 עד 18:00. יש לנוע בצירים המסומנים בלבד בנסיעה זהירה ובהתאם לתנאי הדרך.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות