כרטיסים מזויפים למונדיאל - פיפא מזהירה כי רק בעלי כרטיסים רשמיים לגביע העולם יוכנסו למגרש

זהירות מכרטיסים מזויפים למונדיאל. פיפא מודיעה: רק כרטיסים רשמיים יכובדו

ישראלים רבים מתכננים לטוס לסוצ'י למשחקי המונדיאל – אך מסתבר שגם הפעם תופעת הכרטיסים המזויפים למשחקי גביע העולם משגשגת. אלה ההנחיות של FIFA

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם רוכשים כרטיסים למונדיאל – שימו לב לאזהרה הבאה: FIFA הודיעה כי כל כרטיס שיירכש ממקור לא רשמי יבוטל אוטומטית ללא מתן הודעה.

רכישה ממקור לא רשמי עלולה לחשוף את הצרכנים לשורת סיכונים – החל מתשלום מחיר גבוה יותר מהערך הנקוב עבור כרטיסים ועד רכישת כרטיסים מזויפים או לא תקפים. בנוסף, הצרכן עלול למצוא את עצמו משלם על מיקום טוב ולמצוא את עצמו במיקום שונה, וכמובן להיקלע לתרחיש המפחיד מכל – אי אספקת כרטיסים כלל.

את האזהרה החמורה פרסמה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן לאחר שקיבלה פנייה משותפת מארגון ICPEN (ארגון הגג הבינלאומי של רשויות הגנת הצרכן (International Consumer Protection and Enforcement Network) ומ-FIFA עצמה.

הפנייה נועדה להזהיר את הצרכנים הישראלים מהסכנות שברכישת כרטיסים למונדיאל שצפוי להתקיים השנה בסוצ'י שברוסיה.


המקור היחיד לרכישת כרטיסים למונדיאל באופן רשמי הוא www.fifa.com/tickets, והחל מ-18 באפריל 2018, יופעלו מרכזי מכירות רשמיים של FIFA  ברוסיה. עבור חבילות אירוח הכוללות כרטיסים, המקור היחיד הוא MATCH HOSPITALITY וסוכני המכירות הרשמיים המתאימים שלו באתר שיעלה בהמשך בכתובת www.hospitality.fifa.com.

כאמור, FIFA הצהירה שכל כרטיס שנקנה מכל מקור שאינו רשמי – יבוטל אוטומטית ללא מתן הודעה ולא תינתן למחזיק הכרטיס כל גישה לאצטדיון.

קנייה ממקור לא רשמי כוללת רכישה מספסרים וקנייה ממתווכים בלתי מורשים כגון מתווכי כרטיסים מכרזי אינטרנט, סוכני כרטיסים באינטרנט, פלטפורמות החלפת כרטיסים באינטרנט או פלטפורמות החלפת כרטיסים לא רשמיות אחרות.

ברשות להגנת הצרכן מציינים שהעברות בלתי מורשות של כרטיסים עשויות להוות גם הפרה של החוק הפדרלי הרוסי 108-FZ.

חשוב לזכור: על פי FIFA, מחזיקי כרטיסים אינם רשאים למכור, להציע למכירה, להציע במכירה פומבית, למכור מחדש, לתרום, לשמש כסוכן כרטיסים מסחרי עבור צד אחר או להעביר כרטיס בכל דרך אחרת. FIFA והרשויות המקומיות יבצעו בדיקות כניסה קפדניות.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות