יתרונות של שיווק בפייסבוק לעומת אמצעים אחרים - פואנטה

יתרונות של שיווק בפייסבוק לעומת אמצעים אחרים

שיווק בפייסבוק הוא כלי חיוני כיום לעסקים כדי להגיע לקהל הלקוחות ולהרחיב אותו. מה היתרונות של שיווק בפייסבוק ולמה לא כדאי להשאיר את הזירה הזאת למתחרים?

שיווק בפייסבוק
מה חשוב לדעת על שיווק בפייסבוק?
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

במציאות הדיגיטלית שבה אנחנו חיים, הרשתות החברתיות הן אלו שנותנות את הטון והן המשפיעות ביותר על דעתו של הקהל, החלטותיו ומחשבותיו בנושאים שונים. לא בכדי החשיפה הרבה לה שמקבלים אתרים בפייסבוק מעודדת עסקים רבים להגביר בה את הפרסום.

למעשה, מותגים רבים ביססו את נוכחותם באמצעות פייסבוק והצרכנים החלו להכיר את מוצריהם ואת דרכי הפעולה שלהם בזכות איזכורים רבים פייסבוק ברמה יום-יומית או כמה פעמים ביום – על פי ההנהלות השיווקית של כל מותג.

שיווק באמצעות בפייסבוק

פייסבוק פתחה אפשרויות שיווק נרחבות וחדשות בפני בעלי העסקים. מדובר במערך שיווקי חדשני הכולל פרסום ממומן של מודעות, פרסומים בקבוצות השונות, ניהול דפים עסקיים ושילוב אפליקציות חדשניות. את תוצאות הפרסום בפייסבוק אפשר לכמת ולקדם באמצעות מימון נקודתי, כאשר שמו של עסק שעולה לעיתים תכופות בעת גלילת המידע ברשת, נותר בתודעה של המשתמש וכך בעת הצורך, הוא פונה לעסק זה לצורך קבלת מידע או לצורך ביצוע רכישה.


ניהול דפים עסקיים

עסקים רבים בוחרים לבצע שיווק בפייסבוק בעזרת עמודים עסקיים. זו דרך מצוינת להגיע לקהלים עצומים או לקהלים ייעודיים באמצעות פילוח ממוקד. מנהלי כל אתר מעלים מעת לעת פרסומים שונים כדי להעביר מידע ספציפי על הפעילות העסקית שלהם, לדוגמה על מוצרים חדשים, פעילות לקיץ ואין ספור אפשרויות נוספות.

הקהל נחשף למידע מרתק ומסמן סימונים שונים כדי להביע רגשות המתייחסים לפרסומים (סימני אהבתי, חיוכים, סימני רגש ועוד). הגולשים מגיבים ומביעים את דעתם, מפנים את מקורביהם למידע וגם משתפים את הפוסטים שרלבנטיים לחבריהם כך שייחשפו גם הם לנושא החשוב בעיניהם.

שיווק ממומן בפייסבוק

למודעות ממומנות יש כוח רב. הן יוצרות באזז פרסומי לחוג לקוחות פוטנציאליים רחב ביותר, הן כפוסטים והן כבאנרים פרסומיים בצדי דפי החדשות או בדפים עסקיים אחרים שבהם יש חשיפה לקהל קבוע ונרחב במיוחד.

היתרון הגדול בשיווק בפייסבוק הוא הפניה לקהל ייעודי על פי גילו, השכלתו, תחומי העניין שלו וקטגוריות נוספות, כך שהגולש מקבל בדיוק את הנושאים המעניינים שסוחפים אותו לקריאה באופן מעמיק ורוטיני. דבר זה לא אפשרי בעזרת פרסום בגוגל – שכן אצל המתחרה הגדולה זה מבוסס על מילות חיפוש.

הפרסום הממומן פונה שוב ושוב ללקוחות שכבר הביעו התעניינות בסוג הפריטים המתאימים לו כדי לקדם איתם תקשורת רציפה.

שיווק גרילה לקהילות

הרעיון כאן הוא שיווק מסיבי דרך הפייסבוק, הממוקד לקבוצת יעד מסוימות העוסקות בתחום מקצועי זהה, לדוגמה שיווק שקהל היעד שלו הוא אדריכלים ומעצבי פנים. מנהלי הקבוצות מעבירים להם מידע ייחודי על מה שקורה בענף, חידושים טכנולוגיים ונושאים ממוקדים נוספים.

כדי ליצור עניין רב יותר, העברת המידע המקצועי מתובלת בתחרויות נושאות פרסים, קריאה להגעה לכנסים מקצועיים והובלה לאתרים בעלי קו מכירה online .

השיווק בדרך זו מגיע לקבוצות ספציפיות בישראל ובעולם כולו ויוצר קשרים עסקיים ותקשורת חובקת עולם.

אפליקציות

המוצר החם בתחום השיווק הוא אפליקציות. החידושים בתחום זה הם כמעט יומיומיים, כשהרעיון הוא אפליקציות חדשניות שהופכות משימות מורכבות למשימות קלות ופשוטות. חלק מהן מאפשרות לדף העסקי להפוך לחנות וירטואלית, לבצע סקרים סוחפים, תחרויות שונות ושתילת טאבים בתוך הפייסבוק כדי להכיר ולנתח את פעילותם של הגולשים.

השפעה של כפתורי הלחיצה

אפקט החברים בפייסבוק מראה לכולם את כפתורי ההצבעה שבהם השתמש חברם, דבר שסוחף גם אותם להצביע בעד מוצר או שירות מרתק, לראות מהם התכנים הרלבנטיים כך שהתהודה גדלה באופן אוטומטי.

שיווק בפייסבוק הוא תחום מרתק וכדי להוציא מהרשתות החברתיות את המיטב יש לחבור לאנשי מקצוע בעלי ידע רב, המנהלים בהצלחה דפים עסקיים.


תגובות: 0

נגישות