פרשת טיסת השבת: אל על לא מתנצלת אך מעניקה כרטיס חינם לנוסעים - פואנטה

פרשת טיסת השבת: אל על לא מתנצלת אך מעניקה כרטיס חינם לנוסעים

האם אל על תמצא את שביל הזהב – מצד אחד לא להתנצל, מצד שני לא לצאת נגד הציבור החרדי ומצד שלישי למנוע חרם צרכנים?

ביטול טיסות אל על
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פרשת "טיסת השבת" ממשיכה להעסיק את אל על – והיום היא מוציאה הודעה שבה מצד אחד היא אינה מתנצלת על שום דבר, ומצד שני מעניקה כרטיס חינם הלוך ושוב לאירופה לכל הנוסעים שהיו על הטיסה.

נזכיר כי מדובר בטיסת אל על מה-15 בנובמבר שהמריאה באיחור מניו יורק לתל אביב – ונאלצה לנחות באתונה גדי לא לחלל שבת. חלק מנוסעי אותה טיסה טענו כי הייתה אלימות מצד חרדים על המטוס, עד כי דיילות פרצו בבכי – וחלק טענו שלא היה ולא נברא.



בתחילה אל על אף הודיעה כי תתלונן למשטרה נגד המתפרעים בטיסה, וככל שחלף הזמן נראה היה שהיא תהיה חייבת לסגת מהצהרה זו משום שהוצר הרושם שמדובר בהשמצות ולא הייתה אלימות בטיסה. מצד שני, החברה לא יכולה להרשות לעצמה שלא לגבות את אנשי הצוות שלה. זאת כאשר ברקע לאורך בימים האחרונים, ובמיוחד אתמול, איימו החרדים בחרם על אל על ומספר מפגינים חרדים גזרו את כרטיסי הנוסע המתמיד שלהם.

לאור כל זאת, החברה פרסמה הבוקר הבהרה בזו הלשון: "החברה מוצאת לנכון לחזור ולהבהיר, כפי שכבר הבהירה בהודעה לתקשורת ביום 19 בנובמבר, כי היא לא הטילה אשם בציבור החילוני, הדתי או החרדי באירועים עליהם דווח. כל פרסום אחר לא נעשה על דעת אל על.

"אל על אינה מבחינה בהשתייכות לקוחותיה למגזר, מגדר או לאום כלשהו.

"הנהלת אל על מגבה ומוקירה את אנשי צוות האוויר והקרקע שפעלו בטיסה זו באופן מעורר הערכה.

"אל על החליטה להעניק כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה לכלל 400 נוסעי הטיסה נוכח אי הנוחות שנגרמה ללקוחות החברה".



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות