האם לאור ביטולי הטיסות בטוח להזמין טיסה באל על, ומה יקרה אם תרצו לבטל טיסה?

האם לאור ביטולי הטיסות בטוח להזמין טיסה באל על, ומה יקרה אם תרצו לבטל טיסה?

בניסיון לשקם את תדמיתה החבוטה, תאפשר אל על לבטל טיסות ללא דמי ביטול

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הזלזול בנוסעי אל על נמשך גם היום – כאשר לראשונה בוטלה טיסת up לברלין. בנוסף, בוטלה טיסה 007 לניו יורק, ומי שהזמין טיסה ללונדון באל על (טיסה 315), מצא את עצמו במטוס חכור של חברת התעופה הספרדית פריוולג' סטייל.

מאות הנוסעים שנפגעו היום מצטרפים לאלפים שנפגעו לפניהם. אתמול, למשל, בוטלו או נדחו ארבע טיסות וטיסה נוספת הועברה למטוס חכור.

כדי להפיג מעט את זעם הנוסעים ואת חששותיהם של אלה המתלבטים אם להזמין כרטיסים בחברה, הודיעה היום אל על כי היא תאפשר לבטל הזמנות עד תום החודש, ללא תשלום דמי ביטול: "לאור השינויים בלוחות הזמנים בשל עיצומי הטייסים, החליטה החברה להקל על מדיניות הביטול והשינוי של לקוחות החברה. הוחלט כי ביחס לטיסות היוצאות עד ליום 30 בנובמבר 2016 תאפשר החברה ביטול הטיסה והחזר כספי מלא בגינה ללא דמי ביטול".

מי אשם בביטול הטיסות? בהנהלה טוענים שהסיבה היא עיצומי הטייסים שמטרתם להפעיל לחצים על החברה, ואילו הטייסים טוענים שההנהלה מבטלת ביוזמתה גם טיסות שהיא יכולה לאייש – וזאת תוך זלזול בנוסעים ומתוך מטרה ליצור בציבור רושם שלילי על הטייסים.

מחר תתקיים אסיפת חירום שיזמו עובדי אל על, שדורשים שיפור בתנאי ההעסקה – אך לאור דרישות ההנהלה הוא יתקיים בדלתיים סגורות.

ביום חמישי תקיים ועדת הכלכלה דיון במשבר שפוגע אנושות בנוסעים, כאשר יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הודיע כי ייפגש עם שני הצדדים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות