הזמנת נופש באילת - איך לדוג את הדילים החמים ביותר לאילת ?

הזמנת נופש באילת – איך לדוג את הדילים החמים ביותר לאילת?

לא פשוט לנפוש באילת באוגוסט מבלי לקרוע את הכיס. כשמדובר בחופשה, צריך ממש לדוג את הדילים, ובטח כשמדובר בדילים לאילת העמוסה בישראלים ובתיירים בתקופה זו של השנה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אילת, עיר הנופש של ישראל, היא כמובן יעד הנופש מספר אחת של הישראלים כל השנה, ובטח בחופש הגדול.

חודש אוגוסט הוא כמובן חודש מבוקש במיוחד, כאשר מצד אחד מזג האוויר חם אך ללא לחות וטמפרטורת המים מצוינת, ומצד שני הקייטנות כבר הסתיימו. העיר מציעה מגוון בתי מלון בדרגות אירוח שונות ואטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, אבל שאלת המפתח היא כיצד אפשר למצוא דיל טוב. מחירי החופשות לאילת באוגוסט לא נמוכים, והאתגר הוא לדוג דילים לאילת בצורה טובה.


דילים לאילת – איך מוצאים את החופשה החמה והמשתלמת ביותר?

מתי להזמין?

אם עדיין לא סגרתם את החופשה שלכם לאילת, נראה שפספסתם את המועד שבו מחירי החופשות היו נמוכים בעשרות אחוזים (וכדי שתהיו מוכנים לשנה הבאה: בחודשים פברואר-מאי המחירים הם הנמוכים ביותר).

עם זאת, אפשר לבחור עדיין באפשרות המוכרת שעדיין עובדת: ברגע האחרון, ממש ימים ספורים לפני החופשה המתוכננת, מחירי החדרים עשויים להיות נמוכים מאוד, במידה ונשארו כאלה פנויים. הסיבה לכך היא שבית המלון ירצה להיות בתפוסה מלאה.

לקראת סופו של אוגוסט, ממש בימיו האחרונים, המחירים יורדים שוב – כך שאפשר להשיג דילים לאילת באוגוסט.

אגב, בחודש ספטמבר, כל עוד זה לא מתנגש עם ימי החגים, המחירים יהיו נמוכים אף יותר.

אמצע שבוע או סוף שבוע?

במרבית המלונות ניתן להזמין חופשת אמצע שבוע ללא פחות מ-4 לילות, מה שהופך את החופשה ליקרה יותר לעומת 3 לילות בסוף השבוע. אם מצאתם מלון שלא קובע בשבילכם את מספר הלילות, חופשה באמצע השבוע תהיה זולה יותר מחופשה בסוף שבוע.

כיצד להזמין?

האפשרויות מגוונות, ולא כדאי לבחור באופן אוטומטי באחת מהן מבלי שבדקתם את החלופות: סוכנויות נסיעות, אתרי מלונות כדוגמת "בוקינג" ואף הזמנה ישירה דרך אתר בית המלון.

לא פעם, המחירים הנמוכים נמצאים דווקא באתר בית המלון שיוצא במבצעים משלו.

להגיע לאילת ולחפש דיל משתלם?

זו כנראה האפשרות הפחות טובה. דווקא אז, כשאתם נמצאים בלחץ והילדים לבושים בבגדים מינימליים ומתרוצצים בין הלובי לבריכה, יש סיכוי שתאלצו להתפשר ולשלם מחיר גבוה משמעותית.

כיצד משפיע בסיס האירוח?

כדאי לדעת שחופשת הכול כלול עשויה לייקר את החופשה בכ-1,500 שקל. לכן, אם לילדיכם לא ממש דחוף להחליף את צבע הארטיק פעמיים בשעה או לחילופין ממילא אתם מתכננים לבלות רוב הזמן מחוץ למלון, חופשה על בסיס אירוח של חצי פנסיון תתאים לכם יותר.

דילים לאילת באוגוסט – אפשר גם אחרת

דילים לאילת תוכלו למצוא באתרים של בתי המלון לצד אתרי סוכנויות הנסיעות. בררו האם יש מינימום של מספר לילות להזמנה, בדקו את צרכיכם לעומק ועשו עלות מול תועלת. וכמובן, אל תשכחו, שעונת התיירות הקיצית מגיעה רק פעם אחת בשנה.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות