שכחת את הארנק בבית? לא נורא!

שכחת את הארנק בבית? לא נורא!

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך אנחנו נפרדים ממוצרים פיזיים לטובת שירות וירטואלי – החל מהנייר והעט ועד הארנק – שהופך לארנק דיגיטלי

ארנק דיגיטלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

בעידן הדיגיטלי ארנקים פיזיים הולכים והופכים לפריט עיצובי, בעוד הארנקים הדיגיטליים כובשים את מקומם ברמה הפרקטית. חברות רבות מציעות את האפשרות לשלם בארנק דיגיטלי, ונראה שהשימוש בתשלום דיגיטלי רק ילך ויגבר בשנים הקרובות. אז מה זה ארנק דיגיטלי ומה היתרונות שלו לעומת הארנק המסורתי? על כך בכתבה הבאה.

ארנק דיגיטלי – מה זה ואיך זה עובד?

ארנק דיגיטלי הוא כינוי לכל מערכת תשלום אישית, המתנהלת באמצעים דיגיטליים בלבד, ובאמצעותה ניתן לבצע רכישות אלקטרוניות. בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות מציעות שירות של ארנק דיגיטלי באמצעותן. אם עד כה היה ניתן לבצע תשלומים דיגיטליים רק כאשר רוכשים מוצרים באתרי מסחר באינטרנט, ואת רכישות היום יום עדיין היה צריך לבצע במזומן או אשראי, כיום ארנק דיגיטלי מאפשר לבצע את כלל הרכישות באמצעות הסמארטפון או המחשב. מדובר בשינוי מהותי אשר מספק יתרונות שונים הן לצרכן והן לקמעונאי.

קודם כל הנוחות

היתרון המשמעותי ביותר עבור הצרכן בשימוש בארנק דיגיטלי הוא כמובן הנוחות. אין צורך להסתובב עם הרבה כסף מזומן בכיס או בכלל לסחוב ארנק. כל התשלומים מבוצעים באמצעות הטלפון הנייד אשר גם ככה הולך איתנו לכל מקום. באמצעות ארנק דיגיטלי התשלומים מבוצעים בצורה מהירה יותר מאשר עסקאות אשראי, ואין צורך בהזנת קוד או המתנה לשירות.

בטיחות גבוהה יותר ושמירה על פרטיות

בניגוד לכרטיס אשראי שעובר מיד ליד ומסכן את הרוכש בגנבת פרטיו, תשלום בארנק דיגיטלי מבוצע כאשר הטלפון נמצא ביד הלקוח, והוא רק מעביר אותו מול הקופה או מצלם קוד QR. בנוסף, ארנק דיגיטלי מאפשר שמירה גבוהה יותר על פרטיות הלקוח. אין צורך למסור מידע כמו מספר תעודות זהות, שם או טלפון בכל רכישה, אלא להזדהות רק פעם אחת מול הגורם שמפעיל את הארנק.

באופן הזה הפרטים האישיים נשמרים אצל המפעיל בלבד, והוא אחראי לאימות בעת הרכישה. בנוסף, כיוון שמדובר באפליקציה במכשיר האישי הדורשת הזדהות, קשה יותר לגנוב אותה ולעשות בה שימוש לרעה.

ניהול חשבון בצורה נוחה

יתרון נוסף של השימוש בארנק דיגיטלי על פני אמצעים אחרים, הוא היכולת לנהל את ההוצאות בצורה בהירה ופשוטה. במקום לזכור כמה כסף הוצאנו בכל מקום או לחכות לפרטי האשראי בסוף החודש, בכל תשלום בארנק ניתן לראות את פרטי ההוצאות האחרונות, וכך לוודא שאנחנו לא חורגים מההקצאה שהקצבנו לאותו חודש.

יתרונות גם למוכר

מעבר לכל אלו, ארנק דיגיטלי מציע לא מעט יתרונות גם עבור הקמעונאי. שימוש באמצעי תשלום דיגיטליים הופך את ניהול ההכנסות לפשוטה יותר ונגישה יותר. כמו כן, באמצעות אפליקציה ייעודית לכל לקוח, ניתן לשמור על קשרי לקוחות טובים יותר, וכן להציע הצעות מותאמות אישית על בסיס דפוסי הקנייה של כל לקוח.

בנוסף, ארנק ממותג מחזק את דימוי המותג אצל הלקוחות ומסייע לשמור על נאמנות למותג.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות