יינות ביתן וישראכרט משיקות: כרטיס אשראי Daily+ שמבטיח כסף חזרה (קאשבק)

יינות ביתן וישראכרט משיקות: כרטיס אשראי Daily+ שמבטיח כסף חזרה (קאשבק)

האם כרטיס אשראי daily +  של ישראכרט ויינות ביתן יפעל בנוסף למועדון הלקוחות YOU, וכמה הוא יעלה? הפרטים בפנים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עוד כרטיס אשראי שמבטיח קאשבק – החזר כספי – מושק בימים אלה.

מדובר בכרטיס של יינות ביתן שמושק יחד עם ישראכרט ושמו + Daily, והוא מבטיח ללקוחות כסף חזרה. ההחזר יינתן בצורה של המחאה שניתנת למימוש ברשת מגה, ובהמשך בבתי עסק נוספים שיצטרפו להסדר. בחברה אומרים ששיעור ההחזר ינוע בין 0.42% ל-5%.

חשוב לשים לב שלמרות שמדובר בכרטיס מבית יינות ביתן, לא יינתן החזר כספי לקניות ברשת יינות ביתן עצמה, אלא רק ברשת מגה שבבעלותה.

כדי לעודד את ההצטרפות, יקבלו חברי המועדון החדשים 50 שקל באופן חד פעמי, למימוש בקניות בסניפי מגה.

בחברה אומרים כי כמקובל במועדוני לקוחות, חברי המועדון יהיו זכאים למגוון רחב של מבצעים ייעודיים רק לחברי המועדון.

עם זאת, יש לזכור כי לא מדובר במועדון שהחברות בו חינם. חברי המעדון ישלמו החל מהחודש השביעי דמי חבר בגובה 3.90 שקלים בחודש, ועוד דמי חבר לישראכרט החל מהשנה השנייה. במילים אחרות, החברות במועדון תעלה לחבריו קרוב ל-20 שקל בחודש, ואם הם לא יקבלו החזר כספי שלפחות משתווה לסכום זה – נראה שהוא לא כדאי.

 

האם יינות ביתן תמחוק את מועדון YOU?

מי שחש קצת מבולבל לאור העובדה שיש ליינות ביתן ולרשת מגה כרטיסי מועדון משלהן – אינו טועה.

אכן, יינות ביתן מחזיקה במועדון לקוחות גדול ששמו Family 365. כרטיס אשראי Family 365 הוא פרי שיתוף פעולה עם החברה המתחרה לישראכרט – חברת כאל. 50% ממנו מוחזק ע"י ביתן פיננסים ו-50% מוחזק ע"י רמי שביט, בעלי המשביר. אגב, בימים אלה ממש מובילה ייינות ביתן קמפיין שבו היא מקדמת את הכרטיס הזה.

במקביל, יינות ביתן, כזכור, רכשה את רשת מגה. רשת מגה מפעילה את מועדון הלקוחות YOU, הכולל כ-85 אלף לקוחות אשראי, 224 אלף לקוחות fly card ומעל מיליון לקוחות מועדון עם זיהוי בלבד (ללא אשראי).

מועדון זה הוקם בשותפות עם דור-אלון ומופעל באמצעות דיינרס של כאל.

כעת משתפת יינות ביתן פעולה עם המתחרה של כאל – אבל זה לא מפתיע, לאור העובדה שכאל עצמה החלה להנפיק כרטיס מועדון עם שופרסל, לאחר פירוק השותפות בין לאומי קארד לבין שופרסל.

הרעיון הוא שמועדון + daily יהיה מועדון עצמאי, שהמוטיב המרכזי בו יהיה הקאשבק – ההחזר הכספי, שנעשה מאוד פופולרי בענף.

כזכור, רק לאחרונה ראינו שלאומי קארד מקדמת 2 סוגים של כרטיסי אשראי בפורמט של החזר כספי, האחד הוא super cashback, המציע החזר בדמות גיפט קארד בעבור קנייה ברשתות השיווק השונות, והשני הוא total cashback, המציע החזר בדמות גיפט קארד במגוון רשתות שונות.

רקע על קבוצת יינות ביתן

קבוצת יינות ביתן, קבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה בישראל המונה כ-200 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת.

הקבוצה מפעילה שלוש רשתות: רשת הדיסקאונט "יינות ביתן", "מגה בעיר" שממוקמת בלב שכונות עירוניות, ו"שוק מהדרין" לקהל החרדי שכל מוצריה, לרבות פירות וירקות, ברמת כשרות גבוהה.

קראו כתבות מעניינות נוספות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות