סליקת אשראי - חובה בכל עסק

סליקת אשראי – חובה בכל עסק

סליקת אשראי לעסקים היא כיום עניין הרבה יותר פשוט וזמין מאשר בעבר. מה כדאי שתדעו? פרטים בכתבה

סליקת אשראי לעסק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכןמקודם)

אם אתם עסקים קטנים ובינוניים ואתם גובים כסף בשיטות אחרות, הגיע הזמן לגבות תשלומים מלקוחות בסליקת אשראי. באמצעות סליקת אשראי תוכלו להגדיל את מכירות העסק ואף את רווחיו. סליקת אשראי היא אחת משיטות הגבייה הפופולריות ביותר הן בארץ והן בעולם והיא חביבה במיוחד על לקוחות ובעלי עסקים. באמצעותה ניתן לגבות את התשלום על המוצר או השירות בקלות, יעילות ובנוחות רבה כבר בעת מעמד הקנייה.

סליקת אשראי לעסקים – הסליקה שאתה צריך בעסק שלך

סליקת אשראי לעסקים היא סליקה נוחה ויעילה עבור עסקים רבים כולל קטנים ומתחילים. הסליקה מאפשרת לבעל העסק לגבות את התשלום עבור המוצר או השירות שהלקוח רכש כבר בעת הקנייה עצמה.

בנוסף לכך, אפשר לדעת בזמן אמת אם העסקה אושרה או נדחתה ובהתאם לכך למכור ללקוח את המוצר או לא.

כמו כן, הסליקה מאפשרת להגדיל את רווחי העסק ואת העסקאות שהוא מבצע מדי יום. עם סליקת כרטיסי אשראי אפשר לבצע פעולות שונות בזמן אמת, להתעדכן ואף להוציא לזכות פעולות בעת הצורך.

את הסליקה אפשר לעשות דרך מכשירי סליקה שונים בין שזה דרך מחשב נייח, נייד, קופה או אפילו דרך הטלפון.

מדוע חשוב שלכל עסק תהיה סליקת אשראי לעסקים?

באמצעות סליקת אשראי לעסקים יכול כל עסק לגבות את התשלום מהלקוח בצורה נוחה, יעילה וקלה. הסליקה אינה מאפשרת לזכות או לבטל פעולות, להתעדכן בזמן אמת אם העסקה אושרה או נדחתה וכן לבצע פעולות שונות באותו זמן. בנוסף לכך, ניתן לחייב את הלקוח כבר בעת הקנייה עצמה ולחסוך דאגות מיותרות וכאבי ראש. סליקה לעסקים היא השיטה המועדפת והנפוצה בקרב לקוחות ועסקים רבים, ולכן אפשר לראות גם עסקים קטנים ומתחילים אשר משתמשים בשיטת גבייה זאת.

כיצד מתבצע סליקת אשראי בבתי עסק?

תהליך הגבייה מתבצע בנוכחות הלקוח אם מדובר על חנות פיזית, אך אפשר אף לבצע אותה גם שהלקוח לא נוכח. חנויות אינטרנטיות נוהגות להשתמש בשיטת גבייה זו וכן אתרים בחו"ל. כל מה שצריך זה להזין את פרטי האשראי בקופה ללחוץ על אישור ולחכות לאישור במייל על העסקה ולאחר מכן לחשבונית מס קבלה.

פעולת הגבייה היא פעולה קלה ולא מורכבת אשר אינה דורשת ידע קודם. כל בעל עסק יכול לבצע אותה ללא כל בעיה ולגבות את התשלום מהלקוח. אם הפעולה מתבצעת בחנות פיזית היא מתבצעת אל מולי עיני הלקוח ובסיומה על הלקוח לחתום על שובר הסליקה.

האם נדרש תשלום קבוע על פעולות הסליקה?

פעולת סליקת אשראי לעסקים דורשת מבעל העסק עמלה מסוימת אשר נקבעת בהתאם להכנסותיו כעסק. עסקים קטנים ובינוניים נדרשים לשלם עמלה של 2% מסך הכנסותיהם ואילו עסקים גדולים נדרשים לשלם עמלה של 2.5%, העמלה היא קבועה בהתאם להסכם שנקבע עם חברת האשראי ובהתאם לפעולות הסליקה שביצע העסק במהלך החודש בהתאם להסכם עם חברת האשראי.

1
נגישות