עיצובים בכל הצבעים - כך פוף צבעוני משדרג כל חדר בבית

עיצובים בכל הצבעים

אם נדמה לכם שפוף הוא פריט עיצובי שמיועד רק לחדרי ילדים או רק למתבגרים, תתקדמו. היום יש פופים במגוון דוגמאות ומרקמים, והם משדרגים כל חלל

פוף צבעוני
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




פוף צבעוני הוא כנראה אחד הפריטים הכי שימושיים שתוכלו להוסיף לבית: גם נוח וגם יפה. צבעוניות מוסיפה לכל חדר בבית ולא רק לחדרי הילדים והנוער. זאת לא פריווילגיה של צעירים בלבד ליהנות משילובי צבעים ומחומרים נעימים וייחודיים. פריטים הנלווים לריהוט הבית, כמו כריות ענק או פופים למיניהם, נותנים תמיד את התחושה שיש מי שחושב על נינוחות ולא רק על נוחות. כלומר, רגיעה אמיתית והתרווחות על פריט ריהוט שמקבל כל גוף בכל מבנה ובכל גיל.

הפופים החדשים מציעים חומרים חדשים וצבעים מגוונים. תוכלו למצוא פוף פרווה או פוף קורדרוי, פופים מבדים נמתחים או בדים אחרים כמו קנבס, והכל לפי טעם ולפי ההעדפה שלכם. התאמת הפוף נעשית גם לפי הדגם ולפי צורת הפוף או הכרית, ולפי טעמכם.

היתרונות של עיצוב פנים רך

פופים הפכו כבר לפני שנים מאביזר שמוצאים רק אצל צעירים, לאביזר כמעט הכרחי אצל כל מי שרוצה לרהט פינת התרגעות. יש מי שמכנים זאת פינת "זולה", ואצל אחרים זאת פשוט פינת המשפחה שמתרפקת על הבדים הנעימים והרכים. לכל אדם הטעם שלו, ולכן הצבעים מגוונים ומוצעים בקשת רחבה של אפשרויות.

אפשר לקבל גם פופים בצבעים סולידיים ורגועים יותר כמו שחור או שמנת כשמזמינים פוף פרווה כמו יוגי בר משפחתי ענק. זה בדיוק הפריט הענק המתאים להניח בסלון בפינת החיבוקים לילדים ולמשפחה.

פוף צבעוני – שילוב מתאים לכל סגנון

בניגוד לעבר, היום הרבה יותר קל לשלב אקססוריז כאלה גם בסלון שמרוהט בסגנון יותר מאופק וסולידי. הכריות יכולות להיות מעוצבות לפי בקשה ולפי הזמנה, גם בצבעים ובחומרים שיתחברו טוב יותר לשאר הריהוט בסלון. המטרה ברכישת פוף צבעוני היא להשלים בהרמוניה את העיצוב באלמנט שובב ולא שגרתי מעט, אבל כזה שאינו נוגד את הקו השולט בעיצוב שלכם.

לכל טעם אפשר להתאים פוף משלו. לכל בד יש אופי ולכל חומר מילוי יש את הגוף שזה נוח ומתאים לו. הצורות המגוונות מתאימות לשילוב כמעט עם כל סגנון עכשווי בריהוט ואתם יכולים להזמין את הכורסה הרכה הבאה שלכם מכל חומר שמתאים לכך.

יתרונות לכל גיל

הפופים מתאימים לכל גיל, פשוטו כמשמעו. הם נוחים ומחזיקים ביציבות תינוקות ופעוטות שישמחו מאוד להשתרע על כרית או פוף שאינו מגביל את הגוף שלהם בתנועה ובצמיחה. ילדים ימצאו בפופים האלה לא רק רהיט אלא פריט נהדר למשחק ולבניית העולם הפרטי שלהם.

צעירים אוהבים לעשות ממילא כל דבר בדרך הייחודית להם, ומה יותר ייחודי מאשר פופים מפרווה שאפשר לשבת עליהם בצוותא עם החבר'ה?

זה רעיון נהדר לפינת השלווה בסלון, בחצר, בחדר השינה, במרפסת, מבלי לריב על הפוף עם הילדים. כולם יאהבו את הכרית הענקית והמזמינה הזאת מיד.

classic!

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    נגישות