הזמנת מטבח מעוצב - כך תעשו זאת נכון - פואנטה

הזמנת מטבח מעוצב – כך תעשו זאת נכון

כאשר בוחרים מטבח מעוצב, חשוב לא להקריב את העיצוב על חשבון השימושיות. הנה כמה טיפים לפני בחירת מטבח מעוצב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

כאשר מזמינים מטבח מעוצב, כדאי להגיע מוכנים. חברות עיצוב המטבחים אמנם מקלות עלינו את החיים על ידי ייצור שלל עיצובי מטבחים המתאימים לכל טעם ובד"כ גם לכל כיס, אולם יש לא מעט שיקולים שחייבים להילקח בחשבון עוד לפני ההגעה לחנות. מומלץ לעשות שיעורי בית, כדי שתוכלו לבחור מטבח מעוצב באופן המושכל ביותר.

כמה נקודות חשובות לפני שבוחרים מטבח מעוצב:

בוחרים את כל המטבח יש מאין, או מביאים כמה מכשירים או אביזרים מהמטבח הישן?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בבחירת מטבחים מעוצבים היא חוסר ההתאמה של המטבח החדש למכשירים שכבר יש לכם. בחירה לא נכונה יכולה להוביל לבזבוז כסף על מכשירים או אביזרים חדשים שלא תכננתם לקנות, או לשלב מכשירים ואביזרים קיימים בחוסר הרמוניה במטבח החדש באופן לא אסתטי במיוחד. אפשר להתגבר על הקושי באמצעות פתרונות ביניים כמו ארונות מחפים וכד'.
אגב, נושא התקציב בכל הקשור לבחירת מטבח מוצב הוא חשוב מאין כמוהו, בעיקר משום שעבור חלק מן האנשים, הכניסה לחנויות עיצוב מטבחים היא קצת כמו כניסה לחנות צעצועים. עשו לעצמכם טובה גדולה והחליטו על התקציב מראש, לפני שתתפתו לשלם יותר ממה שתכננתם.

מטבחים מעוצבים קומפלט אינם מותאמים בהכרח למידות המטבח שלכם:

חברות רבות מציעות מטבחים מעוצבים גמורים, כדי לחסוך לכם את הטרחה שבהתאמה בין האלמנטים השונים במטבח, לקבל השראה מסגנונות עיצוב שונים וכד'. אם בחרתם ללכת על האופציה הזו כדי לחסוך לעצמכם כאב ראש – זה מעולה, אולם שימו לב לעובדה שהמטבחים הללו לרוב מיוצרים במידות קבועות ולכן רכישתם דומה קצת לרכישת חולצה מהרשת בלי למדוד – זה אולי נראה כמו המידה המתאימה, אבל לא תמיד זה אכן המצב. מומלץ לגשת במקרה כזה לחברה או לנגר פרטי שיכולים להתאים אלמנטים שונים באופן אישי למטבח שלכם וע"י כך לסגור את הפינה, תרתי משמע.

שימו דגש על האזורים העיקריים במטבח

הכיריים, הכיור והמקרר הם כמובן אזורי הליבה בכל מטבח, ומכאן כל לקוח יכול להוסיף אזורים נוספים החשובים לו. חשוב לשלב בין עיצוב יפה לבין עיצוב שימושי, ולא לוותר על השימושיות לטובת היופי. מדובר בהוצאה לא מבוטלת ובחדר הכי שימושי בבית, כך שהדבר האחרון שאתם רוצים הוא לרכוש מטבח לא פרקטי שיהפוך מהר מאוד ללא נוח ואף מתסכל. ודאו שהכיור מספיק קרוב לכיריים, שאלו את עצמכם אם נוח לכם להעביר דברים למקרר מהשיש וכדומה.

אל תשכחו את הפרטים הקטנים

איכות הפרזול למשל או איכות התאורה במטבח, הם גם חיוניים עבור קבלת מטבח נוח ומעוצב כמו שתמיד חלמתם. לכן, חשוב להכניס מראש לתקציב גם את שלל התוספות שתרצו במטבח שלכם ולא לזלזל בכך.

תגובות: 0

נגישות